Jaxuk Публикувано 30 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2020 Здравейте, колеги. Карам Ауди 2.5 TDi C5 AKN 150 Hp Quattro. Но от 2-3 години имам един проблем, когато колата не се кара горивото се връща в резервоара и няма палене. Проблема го реших с помпичка за дизел коли под резервоара, но и това в някои ситуации не помага. Ходих в Diesel Power Bosch, и те ми обявиха някви супер големи цени само за смяна на гарнитури на ГНПто от (700-3000 лв зависимост, какво и е) и се отказах. Въпроса ми е, намерих си ГНП от 163 коня, което е на добра цена и в добро състояние. Възможно ли е да се сложи на мойта или са различни, и ако може какво трябв да се промени в мойта. Дайте ми някакъв вариант, защото това ме побърква и не мога да си разчитам на колата :(. Благодаря, хубав ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 2 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2020 Едва ли ще стане. Виж буквите върху блоковете за управление на помпите, различават ли се, няма да се получи.Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jaxuk Публикувано 3 Февруари 2020 Автор Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2020 Благодаря, много за отговора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokalchev Публикувано 3 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2020 и аз имах същия проблем. оправих го със смяна на гнп- 500 лв рециклирано .даже човека даде гаранция 100 хил км. п.с. мойта е същата 2.5 акн 150 кс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 4 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2020 Нормално, тия помпи са на безкрайно много километри вече. Отделно са си боклуци по принцип Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 4 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2020 Смяната на гарнитури беше към 100-150ле самите гарнитури са май към 50лв. Кви са тия цени. И първо се надува системата на 2бара през марлкча от сондата на резервоара, като се запуши другия за връщащата. И се гледа къде ще овлажни. Профилактично първо се сменява клапан филтър. А првантивно при не палене... Се сменяват и всички гумени маркучи. След което се пристъпва към гарнитурите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване