Jump to content

Проблем при забиване и вибриране пр пълна газ Ауди а6 3.0tdi 4f


Йосиф23

Recommended Posts

Здравейте  имам един проблем. При пълна газ на 3 предавка и 4 предавка оборотите отиват към 3.4 хиляди и почва да ми забива колата и вибрира мотора , а при нормален газ неми го прави.Смених дюзи , турбото ми е нов егер клапа , дебитометър и пак също.Какво може да е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провериха ми  (дроселова клапа не съм на ясно да ли са еднакви с вихрова клапа) и ми казаха , че едната клапа прекъсва и сега изключих и двете клапани и пак също ми прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Йосиф23  Вихровите клапи са след дроселовата клапа. Ако си ги изключил от конекторите няма как да чакаш нещо различно да стане. Изключват се софтуерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

каква роля има вихровата клапа (не достатъчно гориво ли или за въздуха ) за да ми прекъсва колата и вибрира при пълен газ ? ще се радвам да ми помогнете , че 3 - месеца не мога да я оправа незнам какво точно е , всеки път различно ми показва в диагностиката сменявам и пак същото 😞

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво си сменил? Ако вихровата клапа е забила може да имаш вибрацията, която я има и в средна газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога почна да ми прави тоя проблем казаха , че дюзите.Тестираха ги и ми казаха че 4 не подават  хубава нафта , а 2 -те са добре смених 4 -те дюзи , пак също после смених егер клапа , дебитометър от втора ръка , а турбото ми е сменен преди 1 година , а сега ми изкарва едната дюза че подава 2.80 и незнам , ако я смена и да ми прави тоя проблем пак и само ще мина от оооще пари.За това искам да знам точния проблем , ако се срещнах те с тоя проблем да ме опътвате.Само при пълна газ ми прекъсва и вибрира 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябваше с 6 дюзи втора ръка да пробваш преди да купуваш. От дебитомер няма как да прекъсва, а ако все пак имаш съмнение, караш без него, ако прекъсва пак, няма как да е от него. Дозира горивото по налягане в колектора с изключен дебитомер. Теста на тия дюзи е иди дойди. Ако те съмнява ЕГР клапана, запушваш вакуума и караш, ако продължи да прекъсва, не е от него. Явно си набил бая пари :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не питай 🤐.В момента съм в чужбина , то ако си бях  България щяха да намерат проблема.Незнам какво да правя страхувам се да не мина още пари и да ми прави пак същото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се върнах от пълна диагностика и ми казаха че дебитомера не работи както трябва , че много въздух дава немие наясно нищо , а в прага се страхувам да ида да не ми направи нещо един път ми изгасна колата при тоя проблем 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да смениш майсторите, дебитомера показва, че минава повече въздух, защото ЕГР охладителя се е запушил и дюти сайкъла сигурно е 20% сега дори и колата е мудна предполагам?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...