Jump to content

ШУМ НА УПРАВЛЕНИЕ НА ТУРБОТО


mishoo229

Recommended Posts

Здравейте колеги рових се в нета но не можах да открия никаква информация спрямо моят проблем.

Така, колата е Ауди а6 2005г. 3.0 тди

колата  я карам от време на време ако не я карам я припалвам.Един ден ми е паднал акумулатора дадох ток и запали отидох да го проверят и ми казаха че е здрав акумулатора но аз мисля че разбрах защо ми пада акумулатора един ден вдигам капака да проверя нивото на  маслото и антифриза и чувам странен шум подадох си главата по на долу към двигателя и чух че управлението на турбото (Актоатора) чука, това и една друга част която не знам как се нарича точно но и тя е сигурно някакво управление,🙄 намира се точно до левия фар, стои на тръбата на турбото която продължава на долу с маркуч на турбото и тази част също чукаше като  махам буксата на актоатора спира да чука, и аз мисля че от това ми падаше акумулатора.Та идеята е такава дали някой имаше такъв проблем на загасена кола да има шум (чукане) на актоатора и другата част която незнам как се казва😀

моля да ме извините ако не съм дал точно обяснение 

БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оная дето не я знаеш е дросел.

свали го, отвори го и виж зъбните колела как са. може да е за ремонт, продават се в ибей.

 

Виж и за грешки.

За турбото е по-сложно и не мога да дам инфо. Търси по темите. Но не съм срещал по темите на колегите да бръмчи след загасяне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, mshbul написа:

оная дето не я знаеш е дросел.

свали го, отвори го и виж зъбните колела как са. може да е за ремонт, продават се в ибей.

 

Виж и за грешки.

За турбото е по-сложно и не мога да дам инфо. Търси по темите. Но не съм срещал по темите на колегите да бръмчи след загасяне.

Благодаря колега за информацията.

Само да подчертая че сутрин   установих този проблем при изгасен двигател преди да запаля колата, и след като исках да запаля нямаше ток сигорно това си чука цяла вечер и ми дръпна тока на акумулатора,подадох ток запали и спреха да чукат актоатора и дросела след като загасих двигателя минаха някъде около 20-30 сек. и пак почнаха да чукат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 43 минути, chefoukr написа:

Това е нормално че след около 20-30сек "причукват" но за 5-10сек наместване би трябвало да спрът.

да, ама не спират и така ми дърпат тока от акумулатора аз в момента съм махнал клеми те и сега ако реша да ги сложа веднага почва да си чукат актоатора и дросела 🤔

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, mshbul написа:

И двете да правят едно и също е странно.

Да не е друг проблема, а не в самите тях?

90% проблема не е в тях защото като я карам си върви много добре турбото си включва, нещо им подава ток за да чукат някакъв датчик може би 🤔

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...