freddy-a4 Публикувано 6 Май 2020 Доклад Share Публикувано 6 Май 2020 (Редактирано) Здравейте колеги имам един проблем със колата но не знам точно как да го обясня При подаване на по плавно газ до 0.8 налягане както си ускорява се усеща едно забиване доста силно и налягането пада до 0.4 дори понякога до 0 бара все едно съм отнел от газта която съм подал и така си продължава до като не подам още повече газ. Когато забие започва един пърпорещ звук от аспуха все едно не реди цилиндрите. При пълна газ що горе долу си върви но не е това което трябва да е.. На къде да се насоча вече не знам Колата е А4 1.8Т APU 4x4 150коня със к04ка и чип. Сменени са : Дюзи Н75 Дросел Датчил разпределителни валове Бобини Дебитомер Мап сензор Свещи Бензинов регулатор Комютър Датчик колянов вал Комутатор Детонационни датчици. Бензинов регулатор Бензиновата помпа подържа 4 бара. Но колата дава стойности на смесите 14 и нагоре което ми казаха че е е бедно и трябва да е около 12 Остава да сменя детонационните датчици и тем сензо помеже като запаля колата и темп на вън е под 10 градуса колата няма смукач и работи неравномерно и прекъсва като позагрее малко се оправя сама и всичко е нормално с работата му. Ако е над 10гр няма проблем. Също искам да допълня и че днес за по сигурно сменихме бензинова помпа със чисто нова,свещи чисто нови(макар и предишните да бяха на 1000км), и надухме системата на 1 бар и не се чува да изпуска от някъде. Днес също сложихме моя компютър на друга кола със същия сетъп и при него си върви перфе без проблеми... така че отписвам и компютъра като проблем... Редактирано 6 Май 2020 от freddy-a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freddy-a4 Публикувано 7 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 Колеги забелязах че независимо от буста колата прекъсва на около 3 хил оборота Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 7 Май 2020 Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 А някакви грешки има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Май 2020 Доклад Share Публикувано 7 Май 2020 Преди 20 часа, freddy-a4 написа: Дюзи Н75 Дросел Датчил разпределителни валове Бобини Дебитомер Мап сензор Свещи Бензинов регулатор Комютър Датчик колянов вал Комутатор Детонационни датчици. Бензинов регулатор Туй сичкото ново, нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freddy-a4 Публикувано 8 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2020 Да колега. Но имам доста голям напредък колата се оказа че е била със 5 степенен автомат А сега ? Компа на автомата липсва под стелката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freddy-a4 Публикувано 10 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2020 Колеги грешна информация съжелявам Проверихме за по сигурно във порше по рама колата излиза че си е била ръчка.. почва пак ходене по мъките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freddy-a4 Публикувано 16 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2020 Колеги от какво може да дава тази кола бедни смеси еба и мамата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Май 2020 Доклад Share Публикувано 16 Май 2020 Преди 2 часа, freddy-a4 написа: Колеги от какво..... На 7.05.2020 г. at 18:34, vladi написа: А някакви грешки има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freddy-a4 Публикувано 16 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 16 Май 2020 Няма абсолютно никакви грешки Днес я закарах на майстор и се оказа че се е скъсала гарнитурата на смукатрлния колектор незнайно как.. Викам си еха най накрая реших проблема прибирам се сменям със нова на Елринг паля и карам и същата работа.. На 26ти канал колко V са допустимите стойности на кнок датчиците? Понеже на пълна газ 1 и 2ри цилиндър отиват на 20-30 V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 17 Май 2020 Доклад Share Публикувано 17 Май 2020 20 -30v? Сигурен ли си? Максималните показания н тези датчици доколкото знам са 5v. Има един болт, който е завит на капака на клапаните и държи едни маси( кафяво-жълти кабели, по спомен), дали е затегнат, и дали тия кабели са здрави? Проверете ги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freddy-a4 Публикувано 17 Май 2020 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2020 Да колега дори имам снимка но не мога да я кача тук понеже пише че твърде голяма Тези стойности ги дава на 2ра да речем на пълна газ 1ви и 2ри цилиндър отиват на 26-28дори 30.000v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
h3mm Публикувано 7 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2020 Компресия мери ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 10 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2020 APU надува на 0.6 сток, някой да не се е правил на мапер на тази кола и да влиза в авариен режим заради overboost. При гасене/палене оправя ли се? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 10 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2020 Не четеш, човека е писал, че е с к04 и чип.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mustaka Публикувано 10 Юни 2020 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2020 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване