Jump to content

Прекъсване на A4 1.8TQ APU


freddy-a4

Recommended Posts

Здравейте колеги имам един проблем със колата но не знам точно как да го обясня При подаване на по плавно газ до 0.8 налягане както си ускорява се усеща едно забиване доста силно и налягането пада до 0.4 дори понякога до 0 бара все едно съм отнел от газта която съм подал и така си продължава до като не подам още повече газ. Когато забие започва един пърпорещ звук от аспуха все едно не реди цилиндрите. При пълна газ що горе долу си върви но не е това което трябва да е.. На къде да се насоча вече не знам Колата е А4 1.8Т APU 4x4 150коня със к04ка и чип. Сменени са :

Дюзи

Н75

Дросел

Датчил разпределителни валове

Бобини

Дебитомер

Мап сензор

Свещи

Бензинов регулатор

Комютър

Датчик колянов вал

Комутатор

Детонационни датчици.

Бензинов регулатор

Бензиновата помпа подържа 4 бара. Но колата дава стойности на смесите 14 и нагоре което ми казаха че е е бедно и трябва да е около 12 Остава да сменя детонационните датчици и тем сензо помеже като запаля колата и темп на вън е под 10 градуса колата няма смукач и работи неравномерно и прекъсва като позагрее малко се оправя сама и всичко е нормално с работата му. Ако е над 10гр няма проблем.

 

Също искам да допълня и че днес за по сигурно сменихме бензинова помпа със чисто нова,свещи чисто нови(макар и предишните да бяха на 1000км), и надухме системата на 1 бар и не се чува да изпуска от някъде.

 

Днес също сложихме моя компютър на друга кола със същия сетъп и при него си върви перфе без проблеми... така че отписвам и компютъра като проблем...

Редактирано от freddy-a4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, freddy-a4 написа:

Дюзи

Н75

Дросел

Датчил разпределителни валове

Бобини

Дебитомер

Мап сензор

Свещи

Бензинов регулатор

Комютър

Датчик колянов вал

Комутатор

Детонационни датчици.

Бензинов регулатор

Туй сичкото ново, нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги грешна информация съжелявам 

Проверихме за по сигурно във порше по рама колата излиза че си е била ръчка.. почва пак ходене по мъките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма абсолютно никакви грешки

Днес я закарах на майстор и се оказа че се е скъсала гарнитурата на смукатрлния колектор незнайно как..

Викам си еха най накрая реших проблема прибирам се сменям със нова на Елринг паля и карам и същата работа..

 

На 26ти канал колко V са допустимите стойности на кнок датчиците? 

Понеже на пълна газ 1 и 2ри цилиндър отиват на 20-30 V

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 -30v? Сигурен ли си? Максималните показания н тези датчици доколкото знам са 5v.  

Има един болт, който е завит на капака на клапаните и държи едни маси( кафяво-жълти кабели, по спомен), дали е затегнат, и дали тия кабели са здрави? Проверете ги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега дори имам снимка но не мога да я кача тук понеже пише че твърде голяма

Тези стойности ги дава на 2ра да речем на пълна газ 1ви и 2ри цилиндър отиват на 26-28дори 30.000v

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

APU надува на 0.6 сток, някой да не се е правил на мапер на тази кола и да влиза в авариен режим заради overboost. При гасене/палене оправя ли се?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...