Jump to content

S4 B8 3.0TFSI - Downpipes - опции?


spacewalker

Recommended Posts

Здравейте.

Не намерих подобна тема, ако има такава се извинявам.

Искам някой с опит да сподели дали е слагал downpipes, за да елеминира първите рестриктивни катализатори? Ако да от къде са взети или са правени тук, търся качествена изработка и да не се преправя, за да разтоваря компресора и back pressure-а, който се образува.

Моля за предложения.

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Разгледал съм ги вече, исках отзиви от тук дали да ми ги изработят (примерно Extreme Tuning) или да поръчам. Гледах по чуждите форуми за много разпаднали се такива по шевовете затова търся отзиви (на моменти имам back pressure и искам да го елиминирам). Dual pulley е доста противоречив, особени този за коляновия вал. Понеже я няма гумата да обира вибрациите се пукат лъчите и отиват за кофата (включително и на APR). Единствено горния според мен има смисъл, но за ежедневна кола каквато ми е не виждам такъв. APR първо ниво в зависимост от колата резултатите са потресаващи, затова не мисля да качвам на 2, от 4 години така я карам и съм доволен. 380whp (460hp на мотора) мисля е повече от добър резултат и без ролката, с която от 1.1 да кача на 1.5 бара.

Все още за всеки релевантен отзив ще съм благодарен 😀

Редактирано от spacewalker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драго ли искаш да ти изработва нещо? Хич не се подлъгвай, изработи ми колектор и генерация и ме излъга, че с неръждавейка 305. След година или две и 20 000 км се разцепи колектора и Драго не искаше да го оправя дори с пари. Хич не взима евтино. По-добре си вземи даунпайпи от някоя марка от AWE, суперспринт и т. н. Има една група във фейса в която всек иден има подобни въпроси и има качени клипчета на всякакви комбинации от генерации. Ще ти я пратя на лично.

Това са старите дизайни, специално за APR тази на един му се беше спукал и от APR му се извиниха и обясниха , че след 2018 е с нов дебел дизайн и този проблем е елиминиран.

Сега си само със софт от APR, във Овердрвай ли го слага и там ли я мери?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Драго ми е правил преди около 8 години на една от колите генерация и бях със смесени чувства. Но че е скъп за това, което предлага е така.

Софтуера съм го качвал в Германия. Иначе имам цялостен интейк до дросела, филтър Пайпълкрос. Кулер не съм слагал, понеже така и не реших да монтирам шайбата, която е може би най-евтиния мод и докарва много мощност.

Замервал съм я в Адлер. За мен те са с най-добрия стенд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е в ацно диното, всяко показва различно и зависи какъв коефициент му набият. Важна е разликата преди и след.

1 hour ago, spacewalker said:

Драго ми е правил преди около 8 години на една от колите генерация и бях със смесени чувства. Но че е скъп за това, което предлага е така.

Софтуера съм го качвал в Германия. Иначе имам цялостен интейк до дросела, филтър Пайпълкрос. Кулер не съм слагал, понеже така и не реших да монтирам шайбата, която е може би най-евтиния мод и докарва много мощност.

Замервал съм я в Адлер. За мен те са с най-добрия стенд.

Не се занимавай с Драго, поразгледай старите постове в групата която ти пратих, да чуеш звуци и мнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27.05.2020 г. at 22:54, spacewalker написа:

Здравейте.

Не намерих подобна тема, ако има такава се извинявам.

Искам някой с опит да сподели дали е слагал downpipes, за да елеминира първите рестриктивни катализатори? Ако да от къде са взети или са правени тук, търся качествена изработка и да не се преправя, за да разтоваря компресора и back pressure-а, който се образува.

Моля за предложения.

Благодаря.

най-евтиният и легален визуално акт на действие е изкормване на настоящите катове.
Колата става по тиха дори от сток.Има леко "дрънчене" но не е натрапчиво, няма дрон или каквото и да било.

При прегледи и проверка пък си имаш видими катализатори.
Колата ми прекарва въздух за около 508кс и скоро правих логове, ама юнашката - през всички предавки от 0-260, ЕГТ повече от 927-930 няма, демек си е ОК.
Емо - @KILLER GTI ми работи по колата, като важното беше, че върши нещата без да се мърда мотора.
Той не влиза тук, но във Фейса е 121 Performance Garage

Преди 4 часа, spacewalker написа:

 

Замервал съм я в Адлер. За мен те са с най-добрия стенд.

Надявам се , че се шегуваш???
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
4 hours ago, Ц Е Ц О said:

най-евтиният и легален визуално акт на действие е изкормване на настоящите катове.

 

Дори и да се избушат сегашните катализатори, а и с даунпайп светва ли грешка от втората сонда и дистанционер ли се слага, за да няма проблем (вече съм пипал електрониката, за да я преправям пак, а на предните коли с отдалечаване на сондата решавах проблема)?

 

4 hours ago, Ц Е Ц О said:

Надявам се , че се шегуваш???
 

Какво му е на Адлера? Другите стендове са по-различни ли?

Редактирано от spacewalker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, spacewalker написа:

Дори и да се избушат сегашните катализатори, а и с даунпайп светва ли грешка от втората сонда и дистанционер ли се слага, за да няма проблем (вече съм пипал електрониката, за да я преправям пак, а на предните коли с отдалечаване на сондата решавах проблема)?

 

Какво му е на Адлера? Другите стендове са по-различни ли?

Имам другари с АПР , аз съм с РЕВО, нищо не свети.

Софт не ми е трябвал

 

Диното е инструмент и уред за мерене на малки пишки :)

 

Реално е хубаво да се прави преди/след но да е на едно и също Дино .

Диното не е важно - важен е оператора дето работи с него.

Това , че имаш 435кс примерно на Дино 

нищо не значи в реални условия на пътя.

И гонейки се с някой 

Преди 22 часа, spacewalker написа:

Разгледал съм ги вече, исках отзиви от тук дали да ми ги изработят (примерно Extreme Tuning) или да поръчам. Гледах по чуждите форуми за много разпаднали се такива по шевовете затова търся отзиви (на моменти имам back pressure и искам да го елиминирам). Dual pulley е доста противоречив, особени този за коляновия вал. Понеже я няма гумата да обира вибрациите се пукат лъчите и отиват за кофата (включително и на APR). Единствено горния според мен има смисъл, но за ежедневна кола каквато ми е не виждам такъв. APR първо ниво в зависимост от колата резултатите са потресаващи, затова не мисля да качвам на 2, от 4 години така я карам и съм доволен. 380whp (460hp на мотора) мисля е повече от добър резултат и без ролката, с която от 1.1 да кача на 1.5 бара.

Все още за всеки релевантен отзив ще съм благодарен 😀

Аз не разбрах нещо - имаш ли ролка и ремък на чарджъра или нямаш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инресена дискусия, в добрия смисъл 😉

Меренето на пишките беше преди 15+ години когато имах Астра ГСИ и правех профански модове. 

Стенда е да знам какво съм постигнал и за състоянието на колата. В Германия на стенда 380 коня на колелата, при Адлер (и че имам роднини в този край, а и човека ми харесва като отношение) извади 370 на колелата. В София през годините съм пробвал почти е всички стендове без на Проспийд и знам за какво иде реч. 

Сравнявал съм я с RS4 B8 в Германия както и с C63AMG и новата Панамера  (4.0T) и знам резултата от това, което е под капака. От скорo ми бие грешка само на кик даун и то от време на време p2626 p2629 след 6к оборота, което означава, че бърка сондите. Те си работят, 0.4 волта, подгрев, прочие, което значи евентуален бак прешър шашка смесете. На термо камера едния от предните катове е леко позапушен, а другия повеча, а колата се кара само със 100 актана. И затова е темата да на слегам постоянно добавки(pro tec oxi, marly...т.н.) , а да реша кардинално проблема. 

 

Не, нямам ролки и не мисля да слагам. Ще я карам още година макс и ще я сменя с фейсова S6, понеже други харчове ми бяха на преден план. 

Надявам се е по-ясно какво се опитвам да постигна. 😉

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да се обиждаш, няма вариант без ролка тоя мотор да извади 460кс на мотор.

Просто никакъв шанс.

Колата с АПР ли я взе готова или ти й прави Стейдж 1/1+
За пишките не съм визирал конкретно теб, извинявам се

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Глупости, не съм се обидил, напротив обичам стойностни дискусии.

Взех я преди 4 години от първия и собственик и тогава сложихме АПРа и системите. С Рево пише макс 410-415 коня без филтри и прочие (Рево са добри, но за мен АПР са едно ниво по-добри) и конете тогава ми се сториха много, затова в БГ отидох при Адлера. Но и там конете бяха 370 на колелата, буз корекции. Със загубите при куатро може да сметнеш колко е на мотора. 

 

Явно може и повече коне с първи стейдж (а и в АПР може да се види с първо ниво колко може да се покачи мощността) 😁

 

https://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_30tfsi_b8s4.html

 

Примерен калкулатор дето мери загубите

 

https://www.mk5cortinaestate.co.uk/calculator4.php

Редактирано от spacewalker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Калкулатор не е нужен 

ДСГ макс 14-16% загуби.

Реално са изкараш 460 на мотор без ремък и ролка трябва да караш на 108 октана, демек невъзможно в БГ.

Ако имаш времена някакви 0-100

100-200 1/4 миля ще стане ясно.

Гледал съм ги основно на АПР нещата.

С наше гориво всичко над 420кс е мираж.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е, че върви повече от доволно за всекидневна кола. Стенда е да знам, че има файда направеното. Че горивото ни е лоша е така. Важното е да елеминирам предните катализатора, задните работят перфектно. Дали е 460 или 60 отдавна съм спрял да робувам на цифри. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S4 е с два катализатора горе, след колекторите.
После имаш два резонатора
Голям резонатор известен като куфара с Х пайп вътре и накрая две гърнета.
 

oem-vs-apr-exhaust.gif

unnamed.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 24 минути, spacewalker написа:

Интересно

Ами

тези, за които казват, че са под купето втори катализатори, са просто резонатори.

Права тръба.

не случайно за звук първо тях махат и слагат само тръби

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тях няма да ги махам, звука си е добре, по-шумен няма нужда. 

Писах на тези, за които ми даде контакта, но още нямам отговор. Още 3ма от чужбина дето правят на пръв поглед добри заместители, за да видя за доставката как ще е. 

Ще взема и два газо-ограничителя, че да не бие грешка при вторите сонди. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

След чакане и забавяне на митница, пристигнаха.

Другата седмица се монтират :)

 

Изработката е брутално добра.

IMG_20200701_140650.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

http://redstarexhaustusa.com/home/21-audi-s4-s5-a5-a6-a7-a8-q5-sq5-30-tfsi-test-pipes.html#/38-catalyticconverter-catless/34-heatshield-heatshield

Тази версия с heat shield, catless.

Редактирано от spacewalker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ред стар-а ги харесват в аудизин, кажи после как е звука и дали има дрон. По натам ско нямаш против може да се видим да ми направиш кръгче , ако не си я продал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...