soult@ker

Members
  • Content Count

    831
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

1 Follower

About soult@ker

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    100 2.0 16V

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Какви са високите обороти при дизел, 4000 или 5000?
  2. Не, не трябва. Само издърпваш управлението на климатроника и мултимедията над него. За не я ти трябва две стандартни щипки за вадене на касетофон. Погледни темата.
  3. Карплей само, има тема тук в подфорума, поръчай си един модул и си ти.
  4. Нормално, с турбо е. Но налягането което трябва да достигне турбо бензина е два пъти по- ниско от това на турбодизелите. пс или под текущото С6 имаш предвид дизеловото с6 което е пак 3.0битрубо дизел?
  5. Ама ти си взел милионник ли? Затова ли толкова завиждаш за американките? Доста неща си намират обяснение в твоите постове.
  6. По каталог ли сравни ве, бакшиш? Двата конкретни двигателя са толкова далече един от друг, бензина даваш газ и ускоряваш докато натискаш, коккото повече натискаш повече върви. Битурбото, натискаш и първа чакаш лагавото хидро да преключи и после чакаша лага от турбината да навакса и точно спуулне и си стигнал 4000-те хиляди оборота и забива нос. Имаш едни 1000 оборота където върви. няма по различни двигатели.
  7. Трябва да се гледа, то не е проблем удара, а как е оправена. Трябва да се гледа. Искаш снимки от търга при всички случаи.
  8. Ако говорим за с4-ки, има си ръчка и пак са с дсг-и. При 4г- то са типтроник. Това за щатите.
  9. Да, тази имаше сериозен удар доколкото помня, в началото на годината беше на 45. Ходи я виж само за да знаеш какво да не си купуваш. Ако те привлече взимаш вина, има го отпред на стъклото и проверяваш карфакса и после искаш снимки от търга. А колкоото до коя кола, пробвай и 4г-то и с4-ката икаквото ти хареса повече.
  10. Какво показа диното накрая, сменя ли ролката и ремъка? Какви са парите при тях, аз честно казано нямам представа. Преди за тръцовете май взимаха по 500 лв, за модерните 3.0тди/3.0тфси колко взимат?
  11. Коя е интересната с4-ка, може да ти спестя разкарването. Иначе има голяма разлика между а6 и с4, имат съвсем различни цели колите. Едната е за комфорт, другата за каране. Също голяма разлика има между 3.0тди и 3.0 тфси, бензина е много по-евтин за поддръжка конкрртно за този двигател. Разбира се трябва да гледаш с4 б8.5 т.е фейслифта, в префейса дсг- то е ген 1 и има драми, както и мотора може да харчи масло малко повече от нормалното, сменя се pcv клапан и тн При 3.0 тди също гледай фейс, префейса може да има драми с помпата и да пусне стружки, дсг-то е ген 1. Но пък 3.0бтди е само с типтроника, той е по-комфортен, но и по-бавен и преди да локне караш все едно на ластик. И тн пс Тунинга е отделна глава и за с4-ката е безкраен, за дизела е чип.
  12. Само го изключиха и повече не съм ходил там, под кормилото е. Като бях с него имах случаи на непалене отвреме навреме, смених акумулатор и кво ли не, накрая се оказа от него, откакто го изключиха 2 години никакви драми. Миленски отиди да ти го махнат, може и при южния парк където са го слагали.
  13. Подготвя почвата дапчето.
  14. Много ясно, че ги е предал, дори той не е толкова тъп да си мисли, че това нещо ще тръгне нанякъде другаде освен надин. Сега само ни подпичкосва тука, че нещо се прави, а той си кара мегана като капитан.