soult@ker

Members
  • Content Count

    711
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

1 Follower

About soult@ker

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    100 2.0 16V

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 2-ра генерация на дсг- то го слагат от 2013, трета генерация я слагат на а4 б9. А 2.0 тфси доколкоото знам трябва да се купува от 2014 натам, преди това може да се падне да харчи масло.
  2. Чшшш унуфри сложи си керамика поне на седалките, супер евтино е и лесно се поддържат и тн Много си заслужава.
  3. Дори да е на двойно повече се съмнявам да се прецака. Сигурно е нещо друго, нека отиде в друг сервиз или официалният и да иска мнение.
  4. Да нямаш спортен диф? Отиди и на второ мнение, как ще се преебе дифа, да не е на милион километра.
  5. Като всеки нов модел първата година или две има безброй проблеми. Строника си има проблем с теча който сигурно вече е решен. Погледни в б9 раздела:
  6. Верно ли ве, мислех, че само няколко месеца беше при тебе. Както си прецениш, но нищо няма да загубиш ако пробваш равенола, ако нещо не ти хареса винаги може да го смениш. Баро си и 200-300 лева за нищо за тебе.
  7. Повече се крадат дизелите, това е логиката според мен.
  8. Време ти е да почнеш да си сипваш качествено масло, но ако и тая продадеш след по-малко от гоидна е все тая.
  9. б8 фейс с тия пари/ заплата. Рано ти е за толкова нов модел, следващата ако са ви се вдигнали доходите може да е толкова нов и скъп модел.
  10. Шиши вземи си свястно масло, не се излагай с тая чорба.
  11. Ехее верно ли е битурбо, голема вървелка ще излезе. Това стрийт вю за какво ти е? Само за гъзарията ли? Нито един път не съм го ползвал.
  12. Като не е пълна синтетика какво значение има дали е утвърден производител? Ауди е утвърден прозиводител но произвежда рс6 и а2, като второто е кенеф и е далече от ауди. пс Ти май сега ще откриеш топлата вода.
  13. Забравя се , че ако маслото е нискокачествено то може и да се изпарява, което не е точно горене с което се запушват катализаторите. Малко почнаха теории без никаква обосновка. Ако ставаше толкова лесно а4 б6 с 2.0 което от завода си гореше литър на 1000 км да са измрели в гаранция. А те още си се движат и собствениците си доливат.
  14. На място няма кой знае какво да се види, трябва да се вдигне да се види за течове.На място само с вага можеш да видиш за грешки. Записи си час за сервиз и/или порше.