Jump to content

ПАДАТ ОБОРОТИТЕ ПРИ ПРЕСТОИ :(


mranimal

Recommended Posts

На 29.07.2020 г. at 18:32, kikson1979 написа:

Да не са ъпдейтнали ЕКУто в Аутотехника? Ако е била чипната колата преди това,нормално е да избягат кончетата.

Не са бе дейба.. И не е с чип.. Май ще го разфасовам. Смених и дебитомер и клапан на турбото и неще.. 

Редактирано от Молец
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.08.2020 г. at 10:23, kikson1979 написа:

Брат, смених 10 сервиза. Набих само заради това невървене 1500 лв. Не знам вече дали има смисъл да продължавам. Вал, повдигачи, дебитомер, Н75, изцяли рециклирана турбина.... 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.08.2020 г. at 18:50, kikson1979 написа:

 

Ми тва е.. Съжалявам,че не го изхверлих миналата година. 10 години го карах без гррижи. Мислех още да го карам.. Смених и дискове, накладки, цялата предница. Ма тва преди да сдпре да върви.. Ше го разфасовам. Ебал съм му майката

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.08.2020 г. at 19:19, Молец написа:

 

Че 10 години малко ли са? Мотора изобщо имали живец , как е компресията , тоя мотор има навика да по издиша след 250/300 000 км.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.08.2020 г. at 21:56, audi+ написа:

 

Матора е на 450 000 и си има идеална компресия. Просто малшанс с турбината. Бавно набира, ама стига до 180. Сега го водих на море и обратно

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, audi+ написа:

 тоя мотор има навика да по издиша след 250/300 000 км.

Аз пък знам,че тоя мотор,ако се поддържа не издиша почти нищо до 450-500. Тоя,който е издъхнал на 250 не си представям какво му се е случвало...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, audi+ написа:

И колко е тази идеална.

Ако питаш за стойности, не знам. В аутотехника казаха, че е добре. Не съм питал за цифри. 

10397111_641675795900552_111049946190038035_o.jpg

Снимката е по-стара, ама на 420 000 пак така си вървеше. До първото пипане на турбината. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Аудито го оправиха. Дебитомер и Н75, настройка на актуатора и готово. Па бега с 200. Ама аз преди т'ва реших генерално проблема... 

received_646497925989800.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...