protech Публикувано 17 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2020 Здравейте, имам проблем с 8P 170hp BMN, дадох газ до 4хил оборота и като върнах газта колата почна да прекъсва, като е на място направо се тресе, в движение също не може да се кара тресе много. Като я изцедя в движение имам чувството че при по-високи обороти тресенето намаля/спира. На диагностика не записва никакви грешки. Някакви идеи къде да търся проблема? Кои живи данни трябва да видя като за начало и какви трябва да са? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SVarbanov Публикувано 17 Юли 2020 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2020 Хидравлични повдигачи,маслена помпа.Нататък бих се ориентирал аз. Дюзите как са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
protech Публикувано 17 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2020 Колега от форума от фейсбук ме накара да му снимам 4 13 15 канал на диагностиката, след снимките каза че според тези стойности имам нужда от синхронизация на валовете, явно някой е мръднал и поради тази причина и дюзите ми са толкова зле. Ще изчакам и мнения тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
protech Публикувано 18 Юли 2020 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2020 ъп, някакви мнения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
protech Публикувано 15 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2020 Здравейте отново, колата беше на майстор който презацепи мотора но проблема с тресенето остана. Взех колата така понеже след това малко бях извън страната, сега се завърнах. Вчера я покарах, тресе неприятно, мотора се клати целия. При по високи обороти имам чувството че се оправя. Някакви мнения от какво може да е и препоръка за някой читав майстор в София? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vbotev Публикувано 29 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2020 Аз имах пренатегната обтяжна ролка или пренатегната шпилка на ролката от което за малко да изтърве зъб. След 40 км прекъсване и загуба на мощност при ниски обороти угасна пред хотела където трябваше да стигна. За щастие убедих един майстор да я зацепи и запали на моя отговорност. Намерих стругар който да направи нова шпилка, смених ролката и всичко е наред засега. Споделям ти, защото ми звучи познато., както това и че като дойде човека с репатрака каза, че е давала някаква грешка на датчика за разпределителния вал. Просто wild guess. Дали я е зацепил правилно? Обтяжната ролка здрава ли е била наистина? idk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
protech Публикувано 29 Ноември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2020 (Редактирано) Презацепена е, със нова обтяжна ролка и нова шпилка. Колата все още е в сервиз със неизяснен проблем. Редактирано 30 Ноември 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vbotev Публикувано 29 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2020 Не вярвам в добри майстори, а че някои имат разни "проблясъци" или успехи. Точно този проблем бих оставил на Ферди до ПЖИ в Слатина, защото ми е решавал подобен и когато всички други майстори искаха да отварят двигателя, той просто зацепи правилно ремъка. Преди това един некадърник на ул Пушкин ми взе 400лв само да се учи как работи помпа-дюза и ме убеждаваше да дам още 600 за калпави дюзи втора ръка, като проблема си беше в ремъка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване