Jump to content

Audi A6 4F, мнение за 2.7 ръчна ск. кутия и 2.0 ръчна ск. кутия


Recommended Posts

Здравейте колеги! 

От известно време разглеждам въпросния модел и скоро време се надявам да стана собственик на такъв красавец. Рових даста из форума (не от край до край), но не намерих нещо конкретно за тези два мотора, имам в предвид за плюсове, минуси и като цяло за мнението на собственици на такива модели. По точно моделите са:

2.0 мотор без куатро с ръчни скорости--при А6 4F има ли го проблема с пукащите се глави и как се справя тази мотор с купето? 

2.7 мотор без куатро с ръчна скоростна кутия мнение! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук няма особени фенове на 4F с 2.0 двигател, колата е тежка и си идва слабичък моторът, но ще си се возиш, ако намериш читава - скачай. Като правило и с 2.0 имат много малко екстри.

2.7 с ръчка - по-добре си намери 3.0 с ръчка, има ги и скоро видях да се продава една. 2.7 няма много разлика като поддръжка и разход, но има разлика във вървежа и желание за купуване на таква кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип идва малко слаб този мотор зависи от стила на шофиране и да рядко е със повече екстри като 3.0дизела повечето нямат и са даже с обикновеният панел на климатроника със тези врътки които са много грозни поне за мен, някои нямат и мултиволан и темпомат даже,като подръжка не е много скъпо обслужването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Icox1333@ здрасти колега! Ти каква кола имаш? И тези които гледам 2.0 и 2.7 са с са с климатроник и с малката медиа, но аз не държа да има навигация за мен това е безсмислена скъпа екстра и нямам нужда от нея при наличието на новите бързи телефони! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

навигацията е остаряла и дори да я имаш, пак си ползваш телефона.

Ако ще е с 2.0 си вземи едно по-наточено А4 B8, защо ти е голям кораб с малък мотор.

И малко екстри, плат салон, червен малък дисплей и куп други дребни, но приятни екстри.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.7 сякаш има повече ръчки, отколкото 3.0, освен ако не са от по-първите. Рядко са 3.0 V6 комбиниран с ръчка (за жалост). Не, че няма де. Ама и да е читав, ръчка и на добра цена вече е по-трудно. Иначе автомати под път и над път.

 

2.0 ще дойде слаб за това купе, но ако не държиш на динамиката има в пъти по-малко разходи от шестака. Все пак е слабичък за тия кила, да. Също ще трябва да направиш компромис и с по-постните екстри , предимно базови и тук-таме нещо ако навремето е поръчвано. Иначе визията им е готина, допадат.Но пък ако целиш мотор със сравнително ниски разходи за поддръжка и добрата визия (красиви са) пред някоя друга екстра (коя ползваш, коя-не) - 2.0 е добър вариант. Все пак без проблем стига от точка до точка. Просто липсва динамиката и въртящия момент на V6 3.0, но липсват и разходите....

Редактирано от atanasov305
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е а6 4ф със 2.0тди със ръчна скоростна кутия,и както казват колегите идва малко слаб,но мен ме устройва защото имам много градско,и по малко извънградско а исках да има возия,карал съм и а4 б8 върви по малко по добре ама са си тесни вътре и като возене не ми харесват поне на мен,всеки си има вкус затова има и много модификации.

Редактирано от icox1333
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е на късмет никой не може да каже със сигурност колко ще кара,по принцип има много 16 клапановите мотори които се оплакват че им се пукат главите,моята излезна здрава като я проверяваха и за сега 35 000км няма никакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера защо всеки се опитва да ти обясни, че само 3.0 е двигатела за А6, че разбираш ли купето на тази кола е свръх тежко цели "5 тона" ( реално тегло 1600 кг). Има джипове по 2 тона и кусур които са с 140к.с, че и по-малко и си вървят. На този принцип, ако 5.0 л. мотор беше по достъпен щяхте да обяснявате, че всичко различно от него не става! Когато човек ви попита за мнение давайте обективно, ако имате такова, а не безпристрастно! 😉😉😉

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1600кг е твоята. 

Моята без мен и празен резервоар е 1900 почти, с мен и пълен минава 2т.

а и никой не казва, че няма да се мести, но няма да върви.

2.0 е удачен мотор за А4.

В А6 с 5 човека и багаж и ще е като на ръчна някъде нагоре.

Да не говорим какъв е и шумът от 2.0 двигателят.

П.П. и яките двигатели в А6 4F са 4.2 и по-късно 3.0TFSI - и двата бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си има вкус,за това има и различни мотори на това купе,за мен ме устройва като подръжка и горене мога и чип да и сложа и тогава ще върви и повече тяга ще има но не искам на мен ми харесва как върви а и нямаме пътища за големи скорости а на магистрала и по слабия мотор си поддържа 140 без проблем.вземи се качи на такава с 2.0тди едно завойче си направи и после на 3.0тди и реши кой мотор ти допада 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих го чипнал на 180 коня. Този здрав дизел няма какво да му стане, а и като си с ръчка няма от какво да се притесняваш. Малко повече ще върви за същия данък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0 tdi започват от 121 до 170 к.с.

Като 121к.с е от 2005 до 2006 год

136 и 140 к.с. са от 2005 до 2011 год

163 и 170 к.с са от 2008 и 2009 до 2011 год

2.7 tdi е от 163 до 190 к.с с или без куатро

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Визирах тази на колегата по-горе която е 140 коня. Ако я вдигне на 180 (само стейдж 1) няма да сгреши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замислял съм се да я вдигна малко на мен ми казаха че от 140 става на 170 и няма да има драми със турбо и съединител но и така си ме устройва аз не карам бързо а и гледам да си спазвам ограниченията,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Красимир Пеловски

аз също имам 2.0 и съм супер доволен от колата. Колегите са много прави за комбинацията от моторите и екстрите. При по-слабите двигатели се намират по-рядко, при по-големите мотори са повече. Същото важи и за автомата. При тройката ръчните скорости се срещат много по-рядко. Това с екстрите важи за всички модели, но хубавото при Ауди е че са като едно лего. Отиваш да купуваш и ако имаш пари можеш да си сглобиш всичко. Виждал съм единични броики 2.0 много натоварени, и също така ако се замислите колко 3.0 има с лупи... Не е ли срам да се кара такъв клас кола с козини мозини и какво ли не вътре а да няма свестни фарове. Също така евтиния климатроник с търкалетата. Има го за всякакви модели и години. Аз мислех, че е въпрос на година в началото, а се оказа въпрос на пари :) Има двойки с повече екстри, но наистина са рядкост. Като оборудване 2,7 повече прилича на 2.0. Когато търсих моята исках да е седан да има парктроници, да е ръчка, че се уморих от ремонти на 15 годишни автоматици, да няма търкалета, да може да се кара всеки ден, разхода да не ми е проблем и подръжката да не ме бута. Купих я без да му мисля и после разбрах, че имам и миене и завиващи фарове, лед и ел огледала, лед стопове, темпомат. Какво толкова му трябва на човек за да се придвижи от една точка до друга?

Какво се получи. На пръв поглед 140 коня седи леко притеснително за видимо голяма кола. Казвам видимо защото като я подкараш и свикнеш с нея разбираш, че не е нищо особенно. АКо четеш писанията по форума, както и аз сме почитатели на бегачките. Кой не е.. и под 200 коня е срам :)  Ами добре :)Аз дори предпочитам и бензин с турбина, но се нахендрих на дизел, но това си е мой проблем. :)  Оказва се че колата не е 2 тона. Дават я някъде 1550, което е малко над А4, в същото време мотора развърта доста добре дори и с 18-ки пак е ок. Няма как да сравниш 140 срещу 240, но се кара учудващо добре за тези подценени коне. Изпреварването не е мираж. Всеки ден карам в София център + околовръстно по 50км и разхода ми цепи 8.4. Сега махнах DPF-a и ще разбера дали няма да падне, но без него колата тръгна още по-добре.

Общо всичко е баланс и да си определиш за какво ще я ползваш. Лично мен 12, 13 разход за ежедневно ми е много.

Като недостатък мога да кажа, че до 180 се кара идеално без никакъв проблем, но над това даваш газ и нищо не се случва. Другото е че двигателя е шумен. Дори и да е читав си е шумен. Също така мойто черно е без перла и боята се цели много добре, но се драска много лесно.

С годините се нагледахме на всякакви издънки от гледна точка на двигатели, вибриращи рейки, стружки и т.н. и тук за мен истината е да се гледа по-нова година специално за този. Нямам идея дали шестограма ми е коригиран през 2007 или баланс валовете ще са ми проблем или не, пукането на главите към тази година и то е решено. Истината е че 4 цилиндров двигател се подържа лесно. Обсужването е елементарно и цените са съвсем нормални.

Доста е писано за вибрации с този двигател. Моментни притрисания, които водят хората до отчаяние. Това за мен е по-притеснително ако се забележи, отколкото главата. Аз на 1.8Т успях да я пукна :)

Гледай състоянието на колата и да ти хареса. Задължително диагностика от някой, който е наясно с мотора за да сведеш изненадите до мнимум. В крайна сметка това е една вещ. Всеки сам си преценява :)

Поздрави

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз писах че съм доволен от моята,а и наистина съм гледал и аз че 2.7 и 3.0 тди има със по малко екстри незнам на какво се дължи това сигурно като са поръчвани нови са с по малко екстри за да е по евтина,моята си има почти всичко като екстри а и какво ще ползваш толкова да няма да живееш във колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е моята няма само кожа за което ме е яд ама ще изпадне от някъде салон цял и е с обикновени халогенни фарове и стопове е стоповете вече са диодни останаха фарове даже и тях имам ама там със свързването е по пипкава работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...