Vitcig Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 Махраба младежки и младежи . Следният въпрос - как баш работи тооо климатроник/парно, щОт откачам вече . Преди няколко дни като беше студеното (до колкото -8 е студено нали) викам шго запаля тооо космос да вдига малко градуси .. Естествено след 30+ минути по стрелки едвам беше мръднала, парно обаче си има доволно .. Това което ме озадачава е че работеше втората степен на доп перка за охлаждане 😅 Разбирам лятото да фучи ама на -8 градуса външна пак да си работи .. Така ли трябва да е тоо баклИк ? Четена е за грешки и няма .. Лятото я гледахме just in case и работи топ като показатели и све . Подгрева със свещите също работи, но и там не мога да го хвана баш какви условия иска . Та, засега я карам с вкл ECON режим, но дали има значение за работата ? А4 фейс 1.9 легендата е кочин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 Маме,на ECON работи парното.Ако шибнеш на AUTO ще работи и компресора.Предполагам си с виско и ел. перка,но защо тя се включва нямам идея. За кой подгрев питаш,на мотора или имаш подгрев на антифриза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 8 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 Антифризния с трите свещи . Иначе Да, ясно че с екон компресора е off, ама се зачудих защо като системата е на AUTO на -8 външна беше включил да духа 2 степен на ел перката отпред при радиатора ... За къВ чеб му е това охлаждане като е пред замръзване 😅 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 (Редактирано) На място или в движение? Само голямата или и двете перки въртяха? Редактирано 8 Декември 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 Подгрева тя сама си решава дали да пусне едната или трите свещи. Just now, CVT написа: Само голямата или и двете перки въртяха? Тя трябва да е с виско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen 73 Публикувано 8 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2020 под +5 неспираше ли компресора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 9 Декември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 Преди 14 часа, CVT написа: На място или в движение? Само голямата или и двете перки въртяха? На място, то при тоо шлеп е само една ел перката с две степени . Иначе подозирам че е достигнала температура в купето и у пуснала клизмата да олади малко 😄 Въпроса е що праЙ така ... Подозирам че всичко си е наред и така са я напраЙли в заводя ама друга кола не ми го е правила това . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 9 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2020 На място е много заблуждаващо, защото колкото и да е студено, дебита на въздуха който минава през радиатора е нула ако перката не се върти. И аз мислех че моята се върти постоянно, до след като си сложих камера и започнах да я наблюдавам в движение разбрах че изобщо не е така. Постоянно тръгва и спира в зависимост от натоварване, температура на мотора, скоростта с която се движа и прочие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване