diqn_bs Публикувано 7 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2021 Здравейте, светна ми чека и днес я за качих и даде няколко грешки в двигателя. Може ли някой да каже какво може да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diqn_bs Публикувано 8 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2021 Колата си върви никакви проблеми, но грешката, не може да се изчисти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 12 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2021 Едната е за тампона на скоростите, вероятно е сгънал вътре. Погледни дали не е изтекъл. Другата е за управлението на турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2021 Също какво е това напрежение 11,6 волта при запален мотор??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 12 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2021 Да, това е другия проблем. Ще трябва да се провери алтернатор и окабеляване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 12 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2021 преди 1 минута, CVT написа: Също какво е това напрежение 11,6 волта при запален мотор??? Абе гледай внимателно, момче, оборотите са НУЛА, какъв запален мотор те гони? На втората снимка съм съгласен, но на първата, не виждам да е проблем точно напрежението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2021 А от къде идва този въртящ момент 167,7 Nm като не е запален? Също оборотите са 756 RPM на втората грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Atlantis Публикувано 12 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2021 преди 1 минута, CVT написа: А от къде идва този въртящ момент 167,7 Nm като не е запален? Закачи и ще видиш, че си показва някакви стойности при изгасен двигател. Втората грешка ти казах, съгласен съм, но на първата не мисля, че напрежението е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 12 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2021 Гледал съм, ето една стара грешка от моите логове (Load просто e Torque в проценти): 049409 - No Communication with Transmission Control Module U0101 - 008 - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 3 Mileage: 203139 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 0 /min Load: 0.0 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 24.0°C Temperature: 24.0°C Absolute Pres.: 920.0 mbar Voltage: 12.446 V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diqn_bs Публикувано 13 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2021 Управлението на турбината. Колата си върви без проблем няма забиване турбината си работи,но не може да се изтрие. Май ще трябва да се гледа алтернатора. На запалена кола като меря отзад на акумулатора с мултицет показва 14.08v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2021 (Редактирано) 14.08 V след като си карал известно време или малко след като си запалил? Оправи ли си греещите клеми? Те са типична причина за пад на напрежението. Редактирано 13 Януари 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diqn_bs Публикувано 13 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2021 Свалих кабела изчистих му клемите сложих го запалих и премерих с мултицет. За сега кабела не грее дори не се затопля стой си студен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 13 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2021 (Редактирано) Значи нямаш проблем с алтернатора. Това напрежение от 14,1 V за акумулатор в багажника е OK. Редактирано 13 Януари 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diqn_bs Публикувано 13 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2021 Сега въпроса е за управлението на турбината. Защо я дава тази грешка и не може да се изтрие, а колата няма никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diqn_bs Публикувано 14 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Дали е леко зацапана геометрия или е нещо друго свързано с моторчето за управление на турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 14 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2021 Дай още една снимка на първата грешката след като се е появила пак. По по-горната снимка не е ясно двигателя запален ли е бил или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diqn_bs Публикувано 15 Януари 2021 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2021 Дали е запалена или угасена грешката си стой, не се трие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 15 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2021 (Редактирано) Трие се, но се появява веднага след като я изтриеш. Ако я сравниш с предишната снимка ще видиш че записаните параметри леко се различават. След като става и на запален и да изгасен мотор не е от самото турбо а от контролера му, както колегата @ma3xa по-горе вече каза. Редактирано 15 Януари 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване