Recommended Posts

Здравейте! Колата е 101 коня дизел, с чип и е писана на 1.35 налягане. За да свържа буустметър съм пробил егр-а и там сложих щуцер. Въпроса е дали заради това че е хванат там по буустметър ми прави 1.6, а в същото време е на 1.35 проверено с вагком. 

Дали това оказва влияние, при положение, че налягането навсякъде би трябвало да бъде едно и също.. Благодаря предварително

П. П Буустметъра е проверен и е верен,на друга кола мери правилно. Друго което забравих да напиша е, че бързата връзка (гумения маркуч) която влиза в егр-а и се държи на една скоба, не е много добре фиксирано и понякога се изкарва, дали това може да бъде от значение. Когато се изкарва леко отдолу би трябвало да прави по малко налягане, а не повече.. 

Edited by ilom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм със същия двигател само че без чип. Също съм с щуцер от ЕГР - а и при изкачване на горнище ми дава около 1,3-1,4 bar., а при нормално каране 0,9 bar., не съм проверявал чрез вагком просто информативно .....

Относно въпроса за съжаление нямам отговор, дано някой по компетентен се отзове. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.