ivo totev Публикувано 6 Март 2021 Доклад Share Публикувано 6 Март 2021 (Редактирано) Карах градско и с ниска скорост колата загуби мощтност и изгасна. При опит за повторно стартиране двигателя се мъчеше да запали все едно няма гориво. След няколко опита така и не запали. Късмета ми в случая беше, че се бях запътил за смяна на предни амове при моя механик. Дръпнахме колата до неговия гараж и понеже човека имаше да довърши една кола аз се заиграх с вагкома. Нямаше никакви грешки в двигателя. Единственото което ми направи впечетление е, че показваше 270бара на изгасен двигател. Пуснах тест и на двете подкачващи помпи. Работеха без проблем. Отново реших да пробвам дали ще запали без успех. След 10тина минути последва нов опит и колата запали все едно не е имало проблем. След като колата запали сензора за налягане при вече изгасен двигател показваше нормални стойности.Вкарахме колата в сервиза и проверихме клапана на помпата (fuel metering valve) и сензора за налягане на рейла за стружки. Всичко беше идеално чисто. На живи данни дюзите са перфектни. Та сега съм с нови амове и в очакване да ме остави на пътя отново. Според вас може ли проблема да е в това, че сензора се е бъгнал или да търся проблема другаде. Всякакви насоки са добре дошли. Поздрави Редактирано 6 Март 2021 от ivo totev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 8 Март 2021 Доклад Share Публикувано 8 Март 2021 Смени пиезо сензора в рейла. Трябва да показва нула след време престой. Когато въртиш на стартер се вдига до 150-180 бара и пали колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 9 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2021 @kpematop Мерси. Поръчах го. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BPG Публикувано 29 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2021 Здравейте. И на мен ми изгасна колата днес по същия начин. След смяната на сензора в рейла оправи ли се проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo totev Публикувано 30 Юли 2021 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2021 След смяна на сензора не се оправи. Ходих при Стефан@kpematop за диагностика. При мен проблема беше в ЕГРа. Въпреки, че го бях чистил два пъти и даже мислех да го подменя в крайна сметка го спрях заедно с вихровите клапи. Дори наляхме и софт преди дизелгейт ( понеже моята беше с дизелгейтски ). От март до сега колата не е и показала признак, че ще изгасне, доста по-пъргава е в ниските и прави регенерации на 800-1000км, че и повече даже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BPG Публикувано 30 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2021 Благодаря, колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване