Марио 3811 Публикувано 26 Март 2021 Доклад Share Публикувано 26 Март 2021 Здравейте колеги Имам Ауди Q5 TFSI 2012 2.0 бензин 211 коня 8 степенен автоматик.Колата е на 174 000 км. На ниски обороти под 1000 когато е на място дава индикация за ниско налягане на маслото.Маслото го сменихме сложихме Кастрол 5w30 жълтата туба , филтър маслен сменен , въздушен също.Свалихме картера цедката е чиста няма никакви събрани мръсотии.Проверихме клапана наред е.Дачика за налягането на главата също работи.Проверихме налягането като махнахме датчика и на около 950 оборота и нагоре се вдига 3,5 бара и нагоре колкото повече се подава газ и не свети ,като се отпусне газта и пак светва.Сложихме и добавка за масло на Бардал и пак същата работа на място и на ниски обороти пак свети. Може ли някой да даде съвет от какво може да е за да се отстрани проблема. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Март 2021 Доклад Share Публикувано 26 Март 2021 (Редактирано) Какво налягане показва манометъра без газ? Трябва да е около 1,3 бара и да не е под 1,2 бара. След това мериш на 2000 оборота - трябва да е над 4 бара. Редактирано 26 Март 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марио 3811 Публикувано 26 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2021 Здравейте Без газ е на 0.1 - 0.2 почти не мърда , на 2000 оборота е над 4 бара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 26 Март 2021 Доклад Share Публикувано 26 Март 2021 (Редактирано) Значи без газ нямаш никакво налягане, затова ти святка лампата. Дават го че трябва да е минимум 17 PSI, което e 1,17 бара. Редактирано 26 Март 2021 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марио 3811 Публикувано 26 Март 2021 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2021 Да от там идва проблема , ако може някой с подобен проблем да сподели как се е справил с него. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 26 Март 2021 Доклад Share Публикувано 26 Март 2021 Има загуба на налягане от повишени хлабини и износване по маслената магистрала и ще трябва специализиран сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване