bob4o Публикувано 23 Май 2021 Доклад Share Публикувано 23 Май 2021 Привет. От няколко дни се появи странно жужене от въпроснното реле което в последствие разбрах че включва вентилатора от пред на водния радиатор. 1.8 20v 125 е колата. Има си и виско освен електрическия вентилатор. Релето се намира под таблото над конзолата с педалите. По скоро над ръчката за отваряне на предния капак. Търсих тема но не можах да намеря. Някой имал ли е подобен проблем. Релето е 40А и е номер 214 по спомен. При разклащане на колата или при подаване на газ може би когато мотора се накланя жуженето се променя. Махнах релето и на управлението му сложих една крушка. Крушката примигва. Мижи. Премерих релето и си работи нормално когато не е включено. Дали има някой датчик от пред в двигателния отсег който да включва това реле и с него да се е случило нещо. Благодаря предварително за отговори и насоки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bessen Публикувано 24 Май 2021 Доклад Share Публикувано 24 Май 2021 (Редактирано) Мисля, че се казва пресостат датчика за налгане на фреона. Намира се на входа към купето на тръбите на климатика. Той обаче май включва втората степен на перката. Перката се включва на първа степен веднага след пускане на компресора. Редактирано 24 Май 2021 от bessen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 24 Май 2021 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2021 Мерси колега. Днес случайно открих проблема. След дълго взиране и оглеждане около мотора перките и т.н. видях кабел от инсталацията на колата който беше увиснал и се беше подпрял на колелото на хидравличната помпа. За това са били тези странни симптоми с жуженето на релето. Като се е въртяло колелото е протрило кабела и го е замасило. Късмет съм извадил щото можеше да е някой плюсов кабел и недай си боже е можело да изгори нещо та дори и да пламне. Най вероятно 'майстора' който е свалял бронята и радиаторите като е сменявал ангренажния ремък, при сглобяването на всичко не е скатал кабелите както трябва. Нямам друго обяснение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване