kyoshinn Публикувано 21 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2021 (Редактирано) Здравейте, ще започна с това, че колата е Audi A3 1.9 90 к.с., мотора е AHL. Вчера както се прибирах по магистралата, то колата си вървеше, на 5-та 140-50-60 без проблеми, спрях на бензиностанция, след като тръгнах, едва вдигнах 130, настъпил съм педала до ламарина и нищо, не мърда. Гасих, пали, спирах, нищо. В момента като тръгна на 1-ва газта до долу вече към 4-5 хиляди оборота, колата вдига 30 🤣 Давах й газ доста, ако се е запушило нещо, но нищо, отзад не излиза черен дим. Нищо не пилка, нищо не свети. Усещам и промяна в звученето на двигателя, сега като дам газ някак си се чува по-различно. Идеи от какво може да е и какво мога са направя преди сервиз ? Забравих да спомена, че при едни 90-100 километра в час, като се настъпи до долу, някак си се усеща едно дърпане назад. Връщам 4-та, че дори 3-та, никаква разлика във вървенето Редактирано 21 Юни 2021 от kyoshinn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2021 Това е типично за откачен маркуч на турбото. Прегледай щателно, би трябвало да го видиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kyoshinn Публикувано 21 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2021 (Редактирано) Благодаря, и аз помислих, че е нещо подобно Преди доста време на една Мазда се беше откачил един маркуч и по същия начин нямаше сила, макар, че тогава колата над 40 не искаше да вдигне и бучеше. Сега като се сетя наистина ми наподобява, но върви значително повече Редактирано 21 Юни 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2021 Карал съм 1.9 TDI Гоуф 5-ца с нацяло откачен маркуч. Спомням си че вдига до 75 км/ч. Твоята ако вдига повече може само да е спукан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kyoshinn Публикувано 21 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2021 (Редактирано) Вдига, ама трудно. Макс след много много много мъки 110-130, ама говорим с инерция надолу и 10 минути набиране 🤣 Редактирано 21 Юни 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 21 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2021 виж си и дебитомера също Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kyoshinn Публикувано 21 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2021 (Редактирано) Тъпо за момче, ама не разбирам от коли, ако кажеш и как мога да го видя, много ще те уважавам 🥳 Редактирано 21 Юни 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evg_eni Публикувано 21 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2021 С vcds и лог в движение най-хубаво се вижда какви стоиности дава когато двигателя е натоварен, а не просто да трака на място. Иначе за някакъв бегъл ориентир може да пробваш да му откачиш буксата да видиш дали ще има някаква промяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kyoshinn Публикувано 21 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2021 Така, да спомена, че не съм сменял въздушен филтър (февруари смених горивен и маслото), възможно ли е това да е е*ало всичко ? Иначе малко развитие - изкарах я днес, все едно някой я е хванал за гушата... Първа до 3500 оборота и 30-40 км в час... интересното беше обаче при 4-та, включих я на 70 км или около 1800-2000 оборота, в момента, в който вдигнах 90-100, или сиреч 2500+ оборота, всякаш не само я хванах за врата, ами и стиснах, тотално умря, имах чувството, че нещо ме дръпна назад.. Върнах трета, нищо, вкарах пета.. пак нищо.. ЕГР-а е затапен, така я взех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 22 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2021 Не я мъчИ така. Няма да се оправи сама. Сигурен ли си, че са ти сипали нафта на бензиностанцията след която се е проявил проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kyoshinn Публикувано 22 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2021 (Редактирано) Не уточних, че на бензиностанцията не съм зареждал (спрях по други причини), а колкото до нафтата, аз си зареждам, та знам какво и от къде съм сипвал, та не е от нея. Иначе за мъченето, няма да я тормозя, ясно стана че и да я издухвам, нищо няма да стане, след няколко дни пътувам към вкъщи и отива в сервиз, надявах се преди това, ако мога да открия поне проблема. Редактирано 23 Юни 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kyoshinn Публикувано 23 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2021 (Редактирано) Ако е от значение - нова информация. Днес след надуване на място към 2200+ оборота, отзад пуши доста синкав пушек (не малко). Редактирано 23 Юни 2021 от kyoshinn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kyoshinn Публикувано 24 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2021 Може да заключите темата. Проблема е решен - някакъв маркуч към турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Turtanski Публикувано 24 Юни 2021 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2021 Аз също имам подобен проблем с моята а3-ка. Сякаш нещо я спъва. Мотора е АГР. Закачаха я на диагностика, но не показва никаква грешка. Казаха ми че всичко е наред. Имам едно вакуумно маркуче което е откачено. То излиза от един клапан, който с друго маркуче е вързан за ЕГР-а. Гледах схеми, но почти нищо не успях да разбера. Ще я закарам пак да я видят, но ако може поне да ме насочите някъде. Прилагам малко снимки. Изпратено от моят PPA-LX2 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kyoshinn Публикувано 25 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2021 (Редактирано) Някой колега с опит да ти каже за снимките, реално без ЕГР би трябвало да има повече сила, поне при моята е така. Колкото за дърпането, има разлика ме ду изобщо да не върви, смисъл както беше при мен и леко както е при теб. Турбината ти чува ли се ? Отзад на място като дадеш газ към 2500-3000 оборота излиза ли някакъв дим ? Може да е затарабена, изкарай я малко извънградско и я напъни Ако изпрочетеш други теми, то вариантите са няколко - вакуумния мъркуч към турбото, задръстена променлива геометрия (в твоя случай мисля, че няма как, понеже АГР мисля, че не бяха с такива), отделно много колеги за раздвижили а3-ките с газ на място и тропане по гърнето да изкара саждите 😃 ЕГР-а се затапва и така, катализатора също се реже и права тръба (най-евтиния вариант). Аз трябва да видя моята дали изобщо има и се чудя, ако да, дали да не го махна Редактирано 25 Юни 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kyoshinn Публикувано 26 Юни 2021 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2021 Както стана въпрос за катализатор, моя мисля, че е резнат, а ? Много съм куц, та някой, ако си каже крайната дума ще е дожре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Turtanski Публикувано 23 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2021 Съжалявам че използвам темата, но може ли някой да ми даде малко информация относно този маркуч. Трябва ли при форсиране на място да има налягане и да бъде "надут".Изпратено от моят PPA-LX2 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 2 Август 2021 Доклад Share Публикувано 2 Август 2021 Да, налягане трябва да има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване