Jump to content

Audi A3 1.9 90 к.с. не върви


kyoshinn

Recommended Posts

Здравейте, ще започна с това, че колата е Audi A3 1.9 90 к.с., мотора е AHL.

Вчера както се прибирах по магистралата, то колата си вървеше, на 5-та 140-50-60 без проблеми, спрях на бензиностанция, след като тръгнах, едва вдигнах 130, настъпил съм педала до ламарина и нищо, не мърда. Гасих, пали, спирах, нищо. В момента като тръгна на 1-ва газта до долу  вече към 4-5 хиляди оборота, колата вдига 30 🤣 Давах й газ доста, ако се е запушило нещо, но нищо, отзад не излиза черен дим. Нищо не пилка, нищо не свети. Усещам и промяна в звученето на двигателя, сега като дам газ някак си се чува по-различно. Идеи от какво може да е и какво мога са направя преди сервиз ?

Забравих да спомена, че при едни 90-100 километра в час, като се настъпи до долу, някак си се усеща едно дърпане назад. Връщам 4-та, че дори 3-та, никаква разлика във вървенето

Редактирано от kyoshinn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря, и аз помислих, че е нещо подобно  Преди доста време на една Мазда се беше откачил един маркуч и по същия начин нямаше сила, макар, че тогава колата над 40 не искаше да вдигне и бучеше. Сега като се сетя наистина ми наподобява, но върви значително повече

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм 1.9 TDI Гоуф 5-ца с нацяло откачен маркуч. Спомням си че вдига до 75 км/ч. Твоята ако вдига повече може само да е спукан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Вдига, ама трудно. Макс след много много много мъки 110-130, ама говорим с инерция надолу и 10 минути набиране 🤣

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Тъпо за момче, ама не разбирам от коли, ако кажеш и как мога да го видя, много ще те уважавам 🥳

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С vcds и лог в движение най-хубаво се вижда какви стоиности дава когато двигателя е натоварен, а не просто да трака на място. Иначе за някакъв бегъл ориентир може да пробваш да му откачиш буксата да видиш дали ще има някаква промяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, да спомена, че не съм сменял въздушен филтър (февруари смених горивен и маслото), възможно ли е това да е е*ало всичко ? Иначе малко развитие - изкарах я днес, все едно някой я е хванал за гушата... Първа до 3500 оборота и 30-40 км в час... интересното беше обаче при 4-та, включих я на 70 км или около 1800-2000 оборота, в момента, в който вдигнах 90-100, или сиреч 2500+ оборота, всякаш не само я хванах за врата, ами и стиснах, тотално умря, имах чувството, че нещо ме дръпна назад.. Върнах трета, нищо, вкарах пета.. пак нищо.. 

ЕГР-а е затапен, така я взех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не уточних, че на бензиностанцията не съм зареждал (спрях по други причини), а колкото до нафтата, аз си зареждам, та знам какво и от къде съм сипвал, та не е от нея. Иначе за мъченето, няма да я тормозя, ясно стана  че и да я издухвам, нищо няма да стане, след няколко дни пътувам към вкъщи и отива в сервиз, надявах се преди това, ако мога да открия поне проблема.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ако е от значение - нова информация. Днес след надуване на място към 2200+ оборота, отзад пуши доста синкав пушек (не малко).

Редактирано от kyoshinn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имам подобен проблем с моята а3-ка. Сякаш нещо я спъва. Мотора е АГР. Закачаха я на диагностика, но не показва никаква грешка. Казаха ми че всичко е наред. Имам едно вакуумно маркуче което е откачено. То излиза от един клапан, който с друго маркуче е вързан за ЕГР-а. Гледах схеми, но почти нищо не успях да разбера. Ще я закарам пак да я видят, но ако може поне да ме насочите някъде. Прилагам малко снимки. a11343397a3bbe59beb8a6b12c410eab.jpg125f49693b7a34e2660cfe2dc025b47c.jpg5c901a5203e9dc3760345ceb9bcdc18b.jpg

Изпратено от моят PPA-LX2 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Някой колега с опит да ти каже за снимките, реално без ЕГР би трябвало да има повече сила, поне при моята е така. Колкото за дърпането, има разлика ме ду изобщо да не върви, смисъл както беше при мен и леко както е при теб. Турбината ти чува ли се ? Отзад на място като дадеш газ към 2500-3000 оборота излиза ли някакъв дим ? Може да е затарабена, изкарай я малко извънградско и я напъни 

Ако изпрочетеш други теми, то вариантите са няколко - вакуумния мъркуч към турбото, задръстена променлива геометрия (в твоя случай мисля, че няма как, понеже АГР мисля, че не бяха с такива), отделно много колеги за раздвижили а3-ките с газ на място и тропане по гърнето да изкара саждите 😃 ЕГР-а се затапва и така, катализатора също се реже и права тръба (най-евтиния вариант). Аз трябва да видя моята дали изобщо има и се чудя, ако да, дали да не го махна

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както стана въпрос за катализатор, моя мисля, че е резнат, а ? Много съм куц, та някой, ако си каже крайната дума ще е дожре

Screenshot_20210626-180530_Video Player.jpg

Screenshot_20210626-180533_Video Player.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Съжалявам че използвам темата, но може ли някой да ми даде малко информация относно този маркуч. Трябва ли при форсиране на място да има налягане и да бъде "надут".d99632c2339c918ddba637ee8fc4f6dc.jpg

Изпратено от моят PPA-LX2 с помощта на Tapatalk



Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...