Jump to content

Проблем с автоматична трансмисия или друго?


BBRemapping

Recommended Posts

Ха здравейте колеги! 🤪

Опирам за пореден път до вас за съвет, погледнете това видео и ми къжете къде може да бъде проблема, а аз ще ви обясня набързо за какво иде реч : https://www.youtube.com/watch?v=Dz9vFPpZf5M .

Така, купих колата преди няколко месеца и имаше проблем с приплъзване при ускорение на 4та, 5та и 6та директно обръщаше оборотомера. 

До тук добре, намерих друга кутия, с друго хидро и т.н. Горепосочения проблем (в клипа) го имаше и на старата кутия с която взех колата. До тук добре, след 10 часа операция на колата, кутията с хидрото и мозъка на кутията са сменени (БЕЗ ЕЛЕКТРОНИКАТА, САМО мозъка, електрониката е от старата кутия понеже щеше да се налага там Component Protection-и и други глупости), маслото също. 

Изкарах колата с надеждата, че всички проблеми са отстранени, сега кутията си превключва мега мазно, няма приплъзване между скоростите, ускорява си както трябва и т.н., НО проблема със сецането остана, което ме навежда на мисълта, че е възможно електрониката на мозъка да прави проблемите понеже само тя остана от старата ми кутия. 

Дайте някакви съвети, не ми пречи честно казано това сецане, но пък от друга страна е дразнещо, получава се без значение от предавката и то само като пусна газта (тоест когато трябва да изключи от скорост). Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не е свързано с кутията, а с периферията покрай нея. Примерно лоши показания от дебитомер или някой температурен датчик може да са причина за придърпване и удари при преминаване към по-ниска предавка. Огледай всички грешки по мотора, виж какви стойности показва дебитомера, т-датчици...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е че го прави само като пусна газта, иначе нито рита нито нищо... а усещането е сякаш изключва и включва на скорост, буквално си сеца докато играе оборотомера.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената грешка на мотора е левия тампон на мотора нищо друго… ще видя и стойностите ако ги знаеш ако може да ми ги кажеш за да знам какво да наблюдавам

Редактирано от BBRemapping
Допълнение
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стойностите са различни за различните двигатели, но ако ползваш VCDS и посочиш с мишката в съответното поле ще излезе подсказка в какви граници трябва да бъдат текущите стойности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...
На 12.10.2021 г. at 12:24, VBI написа:

Може да не е свързано с кутията, а с периферията покрай нея. Примерно лоши показания от дебитомер или някой температурен датчик може да са причина за придърпване и удари при преминаване към по-ниска предавка. Огледай всички грешки по мотора, виж какви стойности показва дебитомера, т-датчици...

Например кои датчици? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12.10.2021 г. at 12:24, VBI написа:

Може да не е свързано с кутията, а с периферията покрай нея. Примерно лоши показания от дебитомер или някой температурен датчик ...

@Germanecaa 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...