djaniko0o Публикувано 13 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2021 Здравейте! Първо да започна с предистория: Колата е от 2018 със следната настройка 0,205ум дюзи, gt1749v на 1.2 холд и 1.4 пик. На дино даде резултита 149hp/360nm. Тогава бях с комплект заместител съединител (бях купил маховик,феродо,притискател и лагер нямаха марка нз какво е било просто по 228мм за моята кола). Изкараха ме 80хил км. Сега започвам с ужаса... Купих vr6 комплект съединител на sachs 228мм отново. Свалих старите части (феродо и притискател) и установих че фердото е на 6мм. Сложих новия комплект на закс, но на старият твърд заместител маховик. Протече долна помпа на съединител, взех нова. Минах без проблем 5000хил и колата започна да приплъзва като направи 1.0 бара и нагоре налягане на 4-та и 5-та предавка. Свалих отново кутията, сложих си стария притискател (мислейки че не ляга нещо хубаво на закс притискателя на стария ми маховик), който е някакъв пак да кажа заместител.. Започна да препълзва на втора и трета вече... Утре го свалям пак. Въпросът ми е възможно ли е да е от маховика този проблем? Да търся ли от 1з маховик чисто нов на закс или втора ръка какво да правя вече не знам... Освен че от към финансова гледна точка е загуба, и от към време... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 13 Октомври 2021 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2021 VR6 му дават 235 Нм , помисли нещо за преминаване на 240 мм . Друго , което съм забелязал болтовете на маховика към вала се стремят да се откъснат при голяма мощност , явно не са изчислени за тези натоварвания. .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djaniko0o Публикувано 13 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2021 (Редактирано) преди 24 минути, audi+ написа: VR6 му дават 235 Нм , помисли нещо за преминаване на 240 мм . Друго , което съм забелязал болтовете на маховика към вала се стремят да се откъснат при голяма мощност , явно не са изчислени за тези натоварвания. .. има хора, които доста карат с този сетъп за това.. П.П Комплектът, който планирам да направя е: - комплект съединител за VR6 2.8/2.9 (номерът на целия комплект е 3000 384 001) ,който се състои от:- притискател с номер по Sachs - 3082 231 031 - феродов диск с номер по Sachs - 1862 393 031 - лагер с номер по Sachs - 3151 000 3888 Маховик от G60/1Z/ABF с номер 037105273C - 6 броя болтове за маховика - N90206103 - 6 броя болтове за притискателя - N10101001 като зачеркнатитие ги имам вече на 5хил км са. Маховика утре го поръчвам просто не знам дали е от него, възможно ли е сегашният да е по-дълбок спрямо примерно от 1з? и дали тези болтове играят разлика като вече съм монтирал със старите? https://www.darksidedevelopments.co.uk/products/darkside-billet-g60-flywheel-and-sachs-vr6-clutch-kit-5-speed-02j-02a-02r.html - тук уж англичаните дават че държал до 410нм.. Колко е вярно не знам, факт видях, че не държи дори и на 350нм, но с моя стария маховик... Редактирано 13 Октомври 2021 от djaniko0o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djaniko0o Публикувано 14 Октомври 2021 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2021 След поставяне на маховик от g60 - 037105273C. Работите просто заспаха. Успех на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване