Denis Asenov Posted January 8, 2022 Report Share Posted January 8, 2022 Здравейте колеги, Като за начало за много години, живи и здрави. Харесах си едно Ауди а7 2012г. Със мотор 3.0 ТФСИ, но незнам нищо за този мотор. Въпросите ми са, — какво трябва да гледам при оглед ? — Колко харчи градско/извън градско ? — дали по добре върви от 3.0 ТДИ ? благодаря предварително Поздрави Денис. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKO Posted January 8, 2022 Report Share Posted January 8, 2022 Харча на тоя мотор много зависи от маршрута и стила на шофиране: градско 12-15/100, извън 10-12/100 … ако много настъпваш или караш само кратки маршрути може и повече. Мотора е здрав, има една картерна вентилация за смяна, ако подхарчва масло - за да се стигне до нея се маха чарджъра. Върви по-добре от 3.0ТДИ, а с ремап става още по-приятен. Важното е да намериш кола, която не е смазана от каране, че за 10 г. може да са и врътнали едни 500к км. и след това ще трябва да бориш “бабешки” заболявания. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vle4ugoto Posted January 8, 2022 Report Share Posted January 8, 2022 Запали го на студен двигател и се ослушвай за странни шумове , проверка кога е сменяно масло на кутията ако е възможно в дилъра или в сервиза където е поддържа . Окачването може да проскърцва , ама се сменят само тампони и не е скъпо , провери дали всички системи работят , задължително да имаш поне 2 ключа , че не са евтини или допълнителен коментар на цената оглеждане за течове . Аз съм с ремап,и в града при нормално каране (до към 80 ) 14-14.5/100 , извън града до 9-9.5/100 с до 140-150км/ч . Ако е тръгни -спри гори повече но на зареждане пълно -пълно ми дава това което съм написал . Доста добре върви и позволява да се товари до 500h.p. без проблеми /финансово ремапа за 500h.p. е по скъп от частите / Картерната вентилация не е никаква драма , не е скъпа и аз сам си я смених . С всички гарнитури ми стъпи около 500лв. Само че 1 съвет от мен ако я сменяте сменете и гарнитурата на пласмасовия корпус на масления филтър . При мен протече от там и така или иначе всичко беше разглобено смених и него с всички съпътстващи гарнитури и о-ринги . Ако имате частите под ръка , и за 1 ден се случват нещата / при мен за 2 / Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now