Jump to content

Съвети за 1.9 AGR , 1.2бара ,висок разход


Snakemc

Recommended Posts

Здравейте колеги от няколко месеца вече съм с А3 1.9 90коня АГР двигателя, след като за нещастие се разделих с B4-ката.

Колата я взех от познат на 480 000км ("реални") колата като я взех беше куц кон гори и не върви. Сега си върви доста добре даже бих казал повече от колкото за 90 коня .

Но имам все още някои проблеми, но ще започна с това какво е правено до момента.

ГНПто е сваляно преди да я взема за "обслужване" смяна на гумички нещо такова ми обясниха. Но нямаше центровка, направихме центровка от шайбата (трите болта) нямаше никаква центровка с много закъснение. Сега е с леко предварение на студа след погрев пали докато бутнеш ключа. Та първият ми въпрос е има ли други настройки/центровка по ГНПто като плочка и тн. ?

Сменени са всички вакуми и клапан N75, Дебитомер, премахнат ЕГР с заместител/рейс Пайп права тръба и изолиран софтуерно клапан N18, филтрите всички са сменени, цедката (кошницата) която е в резервоара е почистена , но разхода все си е 6.5-7л на 100км извън градско. На диагностика не показва никакви грешки освен ABS датчик задно ляво колело и понякога грешка за подгряващи свещи че работят твърде дълго мисля че. Но скоро не се е появявала. Закачам я на VCDS 21.9

Двигателя на празен ход работи на около 900 об/мин

Другото което е турбото работи на 1.2бара а пикът 1.4бара замервано е с два вида апаратура а в момента съм и с буустметър. По колата не е правен никакъв ремап или нещо подобно. Двигателя си мърка не гори масло не пуши.

Та моля за съвети главно за разхода на гориво и опасно и нормално ли е това налягане 1.2бара? 

И да добавя само още нещо колата явно има някакъв проблем с електрониката, много вероятно да е от пишман майстори, когато фаровете са включени и завъртя ключа да загася двигателя , не гасни дори и да извадя ключа докато не изключа фаровете. И не е от клапана за меко гасене защото и преди да махна ЕГР-А пак си беше така.

 

Редактирано от Snakemc
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За гнп-то пиши в youtube 1.9tdi hammer mod и ще ти стане ясно. Иначе разхода ти не ми се струва чак толкова завишен, това с ключа на фаровете направо ме уби :D

Редактирано от evg_eni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много, клипът е наистина полезен. Тия дни ще го направя и това, ако успея да намеря от някой сервиз такъв ключ/вложка за помпата, че не ми се дават 40-50лв за нещо което ще го ползвам веднъж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.03.2022 г. at 8:26, evg_eni написа:

За гнп-то пиши в youtube 1.9tdi hammer mod и ще ти стане ясно. Иначе разхода ти не ми се струва чак толкова завишен, това с ключа на фаровете направо ме уби :D

Ми, моята харчи 4-4.5/100 извън града, на това, ако не му е завишено. То зависи и как караш разбира се, ако автора постоянно ръчка 4/5 и по магистралата се извява с 140/150 е нормално. Аз този разход го постигам със скорост 110 плътно по магистралата и никакви спирачки + 80/90 като сляза от магистралата, възползвайки се от наклони и всичко, но все пак едно е 4.5, друго е 6.5.

Сега като се замисля, неговия разход го постигам в града.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата съм. Карал година и половина преди да я купя навъртял съм около 1000км тогава и разходът и беше 4.2-4.5 извън градско а в града до 5-5.5

Не е от кракът ми както и да я карам сега все е висок разхода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудно как в града си удрял 5. Аз това и да я бутам не мога да го направя. Най-малко до 5.8 съм я свалял. Това говорим за голям град като Пловдив. Отделно избягвам трафика, та да..

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега града в който живея е с пъти по малък от Пловдив, сравнително равен и доста дълги и сравнително прави улици и булеварди става дума за Търговище

А й когато не си в пиковите часове нямаш грижи :D възможно е такъв разход..  или поне беше възможно сега за този автомобил не е 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

@evg_eni Благодаря много колега за съвета с Хамър мод-а всичко вече е направено остана само тази вечер да сменя и актуатора!

И да вметна нещо понеже няма и немога да намеря нов актуатор за турбото (не само аз а и в магазините за  авточасти, също така ми казаха,че и няма да намеря) и колега отново от Ауди форума даде много полезен съвет . Купих актуатор за 40лв. Прилагам снимки на модела и отбелязвам , че едното ухо трябва да се отреже и завари на обратно  (препоръчително с C2O или Аргон)

Също така и дебитомера е за почти 40лв Ridex и без отклонения в показанията според сервиза в който го поръчах а и според моите измервания на VCDS 21.9

 

 

П.П. понеже не мога да махна водния знак от снимката надавям се, че не правя реклама ако е нужно бих го изтрил

 

IMG_20220401_170150.jpg

IMG_20220401_165300.jpg

Редактирано от Snakemc
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...