Hugsy Публикувано 5 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2022 Здравейте колеги. Искам да ви задам няколко въпроса за Ауди А3 8п с автоматична скоростна кутия. Има проблем с дюзите. Колата трудно пали, а когато запали цялата се тресе и пуши бяло. Като се форсира над 2000 оборота се оправя. Проверих маслото и е доста разредено, и количеството е над максимум - смесено е с дизел, заради проблема с дюзите. направих диагностика и имам няколко въпроса по тълкуването на грешките. Акумулатора беше паднал и дадохме ток да запали. Как да разбера дали има износване на колянов, разпределителен вал или пробито бутало заради пикаещите дюзи ? Грешките за мотора са тези: 4 Faults Found: 17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10) P0671 - 000 - Electrical Fault Freeze Frame: RPM: 1953 /min Torque: 46.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 17.3 % Voltage: 13.91 V Bin. Bits: 11000100 Temperature: 11.7°C Bin. Bits: 10110000 17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) P0672 - 000 - Electrical Fault Freeze Frame: RPM: 1953 /min Torque: 46.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 17.3 % Voltage: 13.91 V Bin. Bits: 11000100 Temperature: 11.7°C Bin. Bits: 10110000 17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) P0673 - 000 - Electrical Fault Freeze Frame: RPM: 1953 /min Torque: 46.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 17.3 % Voltage: 13.91 V Bin. Bits: 11000100 Temperature: 11.7°C Bin. Bits: 10110000 16686 - Cylinder 2 P0302 - 000 - Misfire Detected Freeze Frame: RPM: 777 /min Torque: 64.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.06 V Inj. Quantity: 2.96 mg/str Temperature: 61.2°C (no units): 0.0 Има записани 2 грешки на кутията. 18258 - Powertrain Data Bus P1850 - 000 - Missing Message from ECU - Intermittent 18270 - Powertrain Data Bus P1862 - 000 - Missing Message from Instrument Cluster - Intermittent Може ли да излизат заради падналия акумулатор или ме чака ремонт ? Скоростите си работят иначе. Климатика също не иска да тръгне. Духа, но топло Грешките за него са следните: 4 Faults Found: 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 003 - Mechanical Failure - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 5 Reset counter: 19 Mileage: 217522 km Time Indication: 0 Date: 2021.04.09 Time: 00:01:32 Freeze Frame: Voltage: 12.30 V Temperature: 15.0°C (no units): 232.0 (no units): 218.0 Temperature: 10.0°C 00483 - Control Module for Auxiliary Air Heater 013 - Check DTC Memory Freeze Frame: Fault Status: 01101101 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 235 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: ON 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 61 Reset counter: 19 Mileage: 209306 km Time Indication: 0 Date: 2020.10.27 Time: 07:30:10 Freeze Frame: Voltage: 9.00 V 01273 - Fresh Air Blower (V2) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 19 Mileage: 217507 km Time Indication: 0 Date: 2021.03.14 Time: 13:17:54 Freeze Frame: Temperature: 11.0°C Speed: 325.0 km/h (no units): 40.0 (no units): 164.0 Тези грешки предполагам също са заради падналия акумулатор. Може би трябва да се зареди, да изтрия грешките тогава пак да пусна скан ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 5 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2022 Щом като работи след изфорсирване, няма как да има проблем с буталата. Рециклирай дюзите, след това зареди акумулатора, изчисти грешките и покарай. След това пак диагностиката. Какви са показателите на дюзите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pampo Публикувано 5 Юни 2022 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2022 Аз директно бих подминал. Толкова ли е евтина, че да си струва риска и потенциалните реставрации? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts