pampo
Members-
Мнения
274 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
pampo's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Имаше и някакъв модел Сеат, който интериорно беше почти 1 към 1 с В7цата, но беше с 5г. по-нов модел. А ценово беше под или около В7ца, може и той да е добра опция. ПС. Стана ми интересно и се разрових, Ехео е моделът. Най-евтините не ми вдъхват доверие, но са 2009та и нагоре... По-свежите се въртят около 10-12к. Абе много са скъпи колите, не знам. https://www.mobile.bg/obiava-11710359558552089-seat-exeo-2-0-tdi-143-k-s-6-skorosti
-
Аз имах такава без 4х4 и я взех 2014 за 3500 И все пак изглежда сравнително свежа колата за 20+ годишна. В бюджет 5000лв много трудно се намира нещо, дето хем е кола, хем не е на 1млн км пред разпад. Авторът също да помисли защо здрава В7ца струва 9500, а такава със счупен автомат под 4к. Между другото предложената е без регистрация и много лесно ще лапне 2500-3000лв с регистрация, първоначално обслужване и комплект гуми...
-
Нещо по-старо визирах, от тея поколения: https://www.mobile.bg/obiava-11712699952412327-audi-a3-1-8t-auq-180ks А колкото до автомата от първата обява, ВЕСКО вече е казал каквото има да се каже. Приготвяш 4-5000лв за ремонт, караш кутията в сервиз за автоматици и разбираш какво може да й има.
-
Е той е написал - 5 000. Аз бих гледал Е46 или А4/А3 1,8т от предните поколения за тоя бюджет.
-
Аз не вярвам да има останали много неремонтирани екземпляри в движение. Но все пак бих гледал за доказуем с документи ремонт (както направих и с моята) За 2тфси 4х4 автомат имам този разход: Разход градско 12-15 Околовръстно 10-12 Извънградско 8-9 Поддръжката не бих казал, че е евтина, но зависи от класа на частите и цената на автосервиза, така че е много относително.
-
машинката на бравата, смениха ми задна дянса при Микрон в Княжево това лято за около 180 кинта.
-
Audi a4 b8 (2014) TFSI 2.0 multitronic
pampo отговори в темата на Plamen1 - Как и каквo Audi да си купя?
По точка 1: 224кс е двигателят във фейслифта, при който трябва да е решен проблема с маслото 211кс е проблемният двигател, но не вярвам вече да са останали неремонтирани такива в движение. за Q5 важи същото при двигателите. за обявата - фейслифт с 211кс има доста ограничение време, май само 2012г. След това трябва да е 224кс. -
Съвет за A4 35 TFSI 2.0L 150 HP petrol (B9) 2019 г
pampo отговори в темата на benny - Как и каквo Audi да си купя?
Няма как 252кс куатро да харчи колкото 150кс на предно. -
Смена на волана със спортен или от по нов модел
pampo отговори в темата на Демир - Моят тунинг проект
на Б8 2011 свързах трилъчев спортен волан с пера, като моят беше без такива. Перата тръгнаха без проблем, само с кодиране през ВАГ ком. Новият волан обаче беше за същото моделно поколение. -
2тфси 224кс не трябва да харчи масло. 211кс е проблемният. След 2013 би трябвало да е с 224кс. Поне при А4ките е така.
-
Ако купуваш от мен, спокойно може да отидем до Порше, да въведем ВИН и да видиш, че 2016г колата ми е ремонтирана там първо със смяна на вериги, и след време смяна на бутала, сегменти, кобилици и тн чаркове. Точно поради тази причина купих колата, ремонтът беше ясен и доказуем. Попадал съм и на други обяви от частни лица, в които се споменава ремонт, който може да бъде доказан. Вече дали може да се манипулират фактури и сервизна информация и дали си струва за коли на 12+ години е друга тема, не мога да я коментирам.
-
И аз го потвърждавам. Моята е с гаранционен ремонт на двигателя в Порше и харчи по около 500мл. на 10 000км масло, тоест не доливам. Но като запаля, около нея мирише на бензин. Вътре в купето на затворени прозорци не трябва да мирише. Препоръчвам частни лица за покупката, автокъща едва ли може да докаже ремонт на двигателя поради разход на масло.
-
За горенето на масло е най-сигурно да ти представят надеждна сервизна документация за ремонт на двигателя. Повечето вече са над 10г и ако са горили масло, са минали такъв ремонт според мен. Багажникът не е особено голям, иначе и на мен много ми харесва колата.
-
Аз съм с 2тфси 211кс, куатро, Строник (2011г) и разходът е градско в София 11-15л, извънградско 7-9.
-
Аз съм с такова, съветвам те да търсиш с доказуем ремонт на двг. Моето има такъв в Порше, съответно 80к км и 7 години след ремонта харчи по около 500-700мл/10 000км, тоест не ми се налага да доливам между смените. Иначе е супер Като цяло вече са си на възраст и се съмнявам да се карат толкова години с непрестанно доливане на масло.