Jump to content

pampo

Members
  • Мнения

    274
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 2Т

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

1622 профилни разглеждания

pampo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Имаше и някакъв модел Сеат, който интериорно беше почти 1 към 1 с В7цата, но беше с 5г. по-нов модел. А ценово беше под или около В7ца, може и той да е добра опция. ПС. Стана ми интересно и се разрових, Ехео е моделът. Най-евтините не ми вдъхват доверие, но са 2009та и нагоре... По-свежите се въртят около 10-12к. Абе много са скъпи колите, не знам. https://www.mobile.bg/obiava-11710359558552089-seat-exeo-2-0-tdi-143-k-s-6-skorosti
  2. Аз имах такава без 4х4 и я взех 2014 за 3500 И все пак изглежда сравнително свежа колата за 20+ годишна. В бюджет 5000лв много трудно се намира нещо, дето хем е кола, хем не е на 1млн км пред разпад. Авторът също да помисли защо здрава В7ца струва 9500, а такава със счупен автомат под 4к. Между другото предложената е без регистрация и много лесно ще лапне 2500-3000лв с регистрация, първоначално обслужване и комплект гуми...
  3. Нещо по-старо визирах, от тея поколения: https://www.mobile.bg/obiava-11712699952412327-audi-a3-1-8t-auq-180ks А колкото до автомата от първата обява, ВЕСКО вече е казал каквото има да се каже. Приготвяш 4-5000лв за ремонт, караш кутията в сервиз за автоматици и разбираш какво може да й има.
  4. Е той е написал - 5 000. Аз бих гледал Е46 или А4/А3 1,8т от предните поколения за тоя бюджет.
  5. Аз не вярвам да има останали много неремонтирани екземпляри в движение. Но все пак бих гледал за доказуем с документи ремонт (както направих и с моята) За 2тфси 4х4 автомат имам този разход: Разход градско 12-15 Околовръстно 10-12 Извънградско 8-9 Поддръжката не бих казал, че е евтина, но зависи от класа на частите и цената на автосервиза, така че е много относително.
  6. pampo

    Проблем заключване

    машинката на бравата, смениха ми задна дянса при Микрон в Княжево това лято за около 180 кинта.
  7. По точка 1: 224кс е двигателят във фейслифта, при който трябва да е решен проблема с маслото 211кс е проблемният двигател, но не вярвам вече да са останали неремонтирани такива в движение. за Q5 важи същото при двигателите. за обявата - фейслифт с 211кс има доста ограничение време, май само 2012г. След това трябва да е 224кс.
  8. Няма как 252кс куатро да харчи колкото 150кс на предно.
  9. на Б8 2011 свързах трилъчев спортен волан с пера, като моят беше без такива. Перата тръгнаха без проблем, само с кодиране през ВАГ ком. Новият волан обаче беше за същото моделно поколение.
  10. 2тфси 224кс не трябва да харчи масло. 211кс е проблемният. След 2013 би трябвало да е с 224кс. Поне при А4ките е така.
  11. Ако купуваш от мен, спокойно може да отидем до Порше, да въведем ВИН и да видиш, че 2016г колата ми е ремонтирана там първо със смяна на вериги, и след време смяна на бутала, сегменти, кобилици и тн чаркове. Точно поради тази причина купих колата, ремонтът беше ясен и доказуем. Попадал съм и на други обяви от частни лица, в които се споменава ремонт, който може да бъде доказан. Вече дали може да се манипулират фактури и сервизна информация и дали си струва за коли на 12+ години е друга тема, не мога да я коментирам.
  12. И аз го потвърждавам. Моята е с гаранционен ремонт на двигателя в Порше и харчи по около 500мл. на 10 000км масло, тоест не доливам. Но като запаля, около нея мирише на бензин. Вътре в купето на затворени прозорци не трябва да мирише. Препоръчвам частни лица за покупката, автокъща едва ли може да докаже ремонт на двигателя поради разход на масло.
  13. За горенето на масло е най-сигурно да ти представят надеждна сервизна документация за ремонт на двигателя. Повечето вече са над 10г и ако са горили масло, са минали такъв ремонт според мен. Багажникът не е особено голям, иначе и на мен много ми харесва колата.
  14. Аз съм с 2тфси 211кс, куатро, Строник (2011г) и разходът е градско в София 11-15л, извънградско 7-9.
  15. Аз съм с такова, съветвам те да търсиш с доказуем ремонт на двг. Моето има такъв в Порше, съответно 80к км и 7 години след ремонта харчи по около 500-700мл/10 000км, тоест не ми се налага да доливам между смените. Иначе е супер Като цяло вече са си на възраст и се съмнявам да се карат толкова години с непрестанно доливане на масло.
×
×
  • Create New...