Jump to content

pampo

Members
  • Мнения

    280
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 2Т

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

2770 профилни разглеждания

pampo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Моторът няма драма с маслото.
  2. Това А4 е В7 - 2004-2008г. На конкретното задницата ми изглежда клакнала. Добре провери амортисьори и пружини отзад, ако това е изборът ти.
  3. pampo

    Обща тема: Audi A4 B8

    Читав е ако има доказан основен ремонт, който никак не е евтин нито сега, нито тогава. Виж твоят човек дали може да ти гарантира доказуем ремонт в следствие харч на масло, или направо търсете само фейслифт 224кс след 2013, там не би трябвало да има подобни проблеми.
  4. pampo

    Обща тема: Audi A4 B8

    211кс преди фейслифта често има случаи на разход на масло. Предполагам повечето са отстранени с ремонт на двг. Моят е такъв и след ремонта (който е правен преди да я купя), харчи по-малко от 1л на 10 000км, тоест не доливам между смените. 224кс след 2012 или 2013 не би трябвало да харчи... За други сериозни проблеми не съм чувал. Върви приятно, разходът е 12-14/100 градско, 10-12/100 околовръстно, 7-9/100 извънградско (за 4х4 автомат)
  5. pampo

    Свещи за 2.0 тфси

    ОЕМ сложих аз, не са твърде по-скъпи.
  6. не вярвам да са останали масларници в движение след толкова години. Аз имам такава с 2тфси и моторът не е скъп за поддръжка. Колата като цяло обаче не е с евтина поддръжка. Така че колкото се може по-нова с малък пробег и колкото се може по-ясна и добра история.
  7. Имаше и някакъв модел Сеат, който интериорно беше почти 1 към 1 с В7цата, но беше с 5г. по-нов модел. А ценово беше под или около В7ца, може и той да е добра опция. ПС. Стана ми интересно и се разрових, Ехео е моделът. Най-евтините не ми вдъхват доверие, но са 2009та и нагоре... По-свежите се въртят около 10-12к. Абе много са скъпи колите, не знам. https://www.mobile.bg/obiava-11710359558552089-seat-exeo-2-0-tdi-143-k-s-6-skorosti
  8. Аз имах такава без 4х4 и я взех 2014 за 3500 И все пак изглежда сравнително свежа колата за 20+ годишна. В бюджет 5000лв много трудно се намира нещо, дето хем е кола, хем не е на 1млн км пред разпад. Авторът също да помисли защо здрава В7ца струва 9500, а такава със счупен автомат под 4к. Между другото предложената е без регистрация и много лесно ще лапне 2500-3000лв с регистрация, първоначално обслужване и комплект гуми...
  9. Нещо по-старо визирах, от тея поколения: https://www.mobile.bg/obiava-11712699952412327-audi-a3-1-8t-auq-180ks А колкото до автомата от първата обява, ВЕСКО вече е казал каквото има да се каже. Приготвяш 4-5000лв за ремонт, караш кутията в сервиз за автоматици и разбираш какво може да й има.
  10. Е той е написал - 5 000. Аз бих гледал Е46 или А4/А3 1,8т от предните поколения за тоя бюджет.
  11. Аз не вярвам да има останали много неремонтирани екземпляри в движение. Но все пак бих гледал за доказуем с документи ремонт (както направих и с моята) За 2тфси 4х4 автомат имам този разход: Разход градско 12-15 Околовръстно 10-12 Извънградско 8-9 Поддръжката не бих казал, че е евтина, но зависи от класа на частите и цената на автосервиза, така че е много относително.
  12. pampo

    Проблем заключване

    машинката на бравата, смениха ми задна дянса при Микрон в Княжево това лято за около 180 кинта.
  13. По точка 1: 224кс е двигателят във фейслифта, при който трябва да е решен проблема с маслото 211кс е проблемният двигател, но не вярвам вече да са останали неремонтирани такива в движение. за Q5 важи същото при двигателите. за обявата - фейслифт с 211кс има доста ограничение време, май само 2012г. След това трябва да е 224кс.
  14. Няма как 252кс куатро да харчи колкото 150кс на предно.
  15. на Б8 2011 свързах трилъчев спортен волан с пера, като моят беше без такива. Перата тръгнаха без проблем, само с кодиране през ВАГ ком. Новият волан обаче беше за същото моделно поколение.
×
×
  • Create New...