pampo

Members
  • Content Count

    228
  • Joined

  • Last visited

About pampo

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A4 2Т

Персонална информация

  • Location
    Sofia

Recent Profile Visitors

1,067 profile views
  1. Тази за 20к одавна е на пазара и си я следя. Започна от 23-24 някъде. Изглежда доста добре според мен. Както и има интересен цвят Провери в историята дали има някакви интервенции по мотора по отношение на харч на масло. Но за толкова километри или е оправен или няма сериозна драма според мен. Моята е без тунинг и върви адекватно, харчи също адекватно, изобщо супер е, не бих взел 3,2.
  2. Според колегата в тази тема на първите В8ци 3тди с код САРА автоматът е ЗФ.
  3. Предполагам има смисъл от тях, но и аз не съм го открил, съответно и моите са спрени поради гореописаните недостатъци.
  4. Здрасти, по въпроса с турбото мога да коментирам. Не знам какво точно е турбото и двигателят, но аз имах преди 4г Пасат 5,5 1,9тди 131кс и с такива симптоми се наложи да рециклирам турбото. Рециклиране с почистване на турбо пътища и тн (общо-взето всичко, което би довело до подобен проблем в близко бъдеще) струваше тогава около 1200лв за цялата процедура в средно скъп сервиз с ползване на външен сервиз, който прави само търбини. Според мен за турбото отиди на диагностика, защото ако се счупи в движение и не загасиш навреме колата нещата могат да станат доста грозни...
  5. Е харчи по 2л/10к км В7, не е драстично, но В8цата харчи към 300-500мл/10к. Преди това, когато е трябвало да я ремонтират е правила 1л на 600-1000км, така ми каза предният собственик. Но така или иначе тук изобщо не се търси В7, така че все тая.
  6. Само относно съвета за В7 2тфси да кажа, че предната ми беше такава, и че разликата е осезаема в двете коли и няма нищо в полза на В7. Първия месец след смяната имах чувството, че съм се качил в А6ца. А и В7цата гореше много повече масло от Б8цата За вървенето, и двете сток сме се тествали, че и Б7цата е още в семейството, и я поцепвам. Б8 след софтуер отива на 270-280кс и е много адекватна дори без тези интервенции. Само суперлативи мога да изкажа след малко повече от година с нея. Търсиш с доказан ремонт и не бъди скъперник ако се появи адекватен екземпляр за малко повече пари. 3,2 съм нямал и не мога да коментирам, но със сигурност не са много повече предлаганите с тоя мотор.
  7. Някой беше извадил логика, че повечето такива в движение вече са с направен ремонт Аз имам такава с гаранционен ремонт в официален сервиз, съответно не гори Та съветът ми е да гледаш такава с доказуем ремонт. Иначе ремонтът е нещо в диапазона 3-4к. Тази бих погледнал - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11643639220715300 Ето и една с интересен цвят и фейслифт, но много над бюджета - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11642281183274121
  8. 2тфси 224кс при фейслифта е с решен проблем с маслото и би трабвало да е безпроблемен. Автоматът при куатро задвижване е S-tronic и не е безпроблемен. Ако колата е внос от Америка, автоматът ще е Типтроник на ZF, който от своя страна вече е надежден. Като цяло няколко пъти се споменава "евтина подръжка", не съм сигурен, че Ауди в ценовия диапазон 20-30к лв отговаря добре на такова изискване.
  9. Аз имам предната версия с 211кс 4х4 автомат и разходът е към 8-9/100 извънградско, 12-15/100 градско, 10/100 на околовръстно. Върви супер за моите критерии. с 224кс би трябвало да е оптимизирана още. Смяна на масло, маслен и въздушен филтър беше около 200лв. Но лично бих избягвал всякакви обяви, написани с включен капслок, УНИКАТ, ТОП ТОП ТОП, КАЧВАШ СЕ И КАРАШ и подобни джамбазки буламачи...
  10. Точно от горния магазин си взех акумулатор преди по-малко от година и "кодирането" беше 25лв без ДДС.
  11. След 2013 или 2014 съм чел, че е оправен, за по-сигурно след 2014. Би трябвало да важи за мотора с 224кс. Моята е 2011 с гаранционен ремонт 2017 и не харчи масло след него. Говоря само за 2тфси, за 1,8 не знам как е. Лично аз съм доволен, макар да е в мен само от година. Гледаш да не е някаква джамбазка схема, реална история до максимално скоро, малко км и така. Старият мотор с доказан ремонт също е оферта.
  12. След 2014 би трябвало 2тфси да не харчи мАсло.
  13. И дали наистина ти е нужна тази по-изтумбена А4ка (и много по-скъпа). И интериорно са 1 към 1 между другото. Само обемното пространство би трябвало да е повече при жипЪ. Но аз съм от тези, които не разбират СУВ идеята и концепцията. И отделно, останал съм с впечатление, че хората пазаруват коли от Америка най-вече заради голямото предлагане на бензинови там, съотнесено с голямото предлагане на дизели в Европа. Ти правиш обратното, не че е грешно, но много по-богат избор на дизел би следвало да има тук.