Jump to content

Добър сервиз за диагностика на "Нов внос"?


Recommended Posts

В близките седмици очаквам няколко човека да ми се обадят за B4(ABK) и се чудя дали някой може да препоръча добър сервиз за диагностика на колата преди да я купя - двигател, ходова част, оглед за удари, геометрия.

Всякакви препоръки по темата ще бъдат много полезни .

Идва ми на ум и една еретична мисъл - prospeed дино-тест - но тук май vassil.velichkov трябва да се намеси, ако е наколо - доколкото дино-теста е хидравличен може би идеята не е чак толкова лоша :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-добре намери някой приятел или познат който разбира

в сервиз нищо няма да свършат в общия случай.

аз моята навремето я водих в юнитрейд, взеха ми куп пари за 'диагностика' и после да не ти казвам кви ужасии изникнаха

за дино - не смятам че е особено добра идея.

обаче проспийд са пичове и ги разбират нещата, последния път като ходих му помогнаха много. можеш да отидеш там на диагностика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се ползва диното за диагностика е добра идея. Най-гот е да накараш продавача да плати за упражнението, защото ще му дадат графиките, ако трябва подписани и подпечатани. Остават си за него. Ако е много убеден, че колата е в идеално състояние - да я качи на диното. Каквито и проблеми да има по двигателя ще си лъснат за 2-3 мерения. Знае се какви резултати трябва да даде колата и ако не покаже фабричните мощност и въртящ момент или в графиките има "сривове", значи нещо не е наред. След това по показанията на разните датчици може да се прецени какво не е наред. Много по- лесно е, отколкото да накараш продавача да се качите на магистралата и да му изрежеш колата 5 пъти до прекъсвач, след което по усет да я сравняваш с другите предлагани коли.

Иначе в Проспийд могат да направят преглед и на ходовата част на колата, да видят за течове, удари и пр. и да кажат, дали е "добре гримирана кочина" или става за купуване. Другото, което продавачите трябва да бъдат карани да правят е да показват разпечатка от шок-тестер (тест на амортисьорите). Такъв тест може да бъде направен в D&N или във Фулда България и също е много полезно нещо - ако си купиш кола и се окаже, че трябва да сменяш окачване, няма да си радостен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги, аз от скоро карам AUDI В4 "нов внос", и все още на етап "опознаване" с колата.Преди да я купя дори не я бях и карал повече от 10 метра ,да не говорим за тестове,сервизи и т.н.Чак когато я прехвърлих в КАТ и отидох за маркировка в сървиза я прекарах на "преглед".Очаквах страшни неща,но се оказа че колата е отвсякъде читава.Но след като смених ангренажния ремък/в друг сервиз/, реших да направя диагностика.До тук добре,но след това колата тръгна като спънат кон,бучи на висока скорост,няма "демараж",придърпва на ниска предавка, все едно карам 50 к.с., а не 115 к.с.Дали това е от лоша диагностика или при смяната на ремъка са прескочили някой зъб.Преди това колата вървеше отлично.Въпросът ми е какво е това "дино"тест и къде се прави.Може би въпросът е глупав но не зная.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...