Jump to content

vassil.velichkov

Members
  • Мнения

    94
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Контакти

  • Website URL
    http://www.piach.com/~vasko
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    София
  • Интереси
    Коли, Жени, Ски и пр.

Последни посетители

1793 профилни разглеждания

vassil.velichkov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. zdravei

    pro4etoh 4e tarsih hora za rabota

    mnogo bih jelal da go rabota tova dali 6te moje da napravim nqkakva vraska.Shte ochakvam otgovora ti

  2. vassil.velichkov

    К О Л Е Д А

    Дано не замине на Хаваите Шегувам се - току що се преборих с Интернет Банкирането на Хеброс Банк и мисля, че трябва парите да са преведени. Подобна инициатива има и в Tuning.bg за даряване на дрехи и играчки. Mafia е подел инициативата, май ще се ходи в Петък....
  3. Нещо ми тръгна на темата с чип-тунинга - и по другите форуми се зададоха разни въпроси, та добавих още информация относно чип тунинга (т.е. ъпдейтнах секцията с Въпроси и Отговори): http://www.prospeed.bg/tuning_faq.php П.С. За Дижитал тунинг мога да кажа само добри думи Все пак си мисля, че за ТДИ-тата и 1.8Т-тата мога да изляза с по-добри оферти, още повече, че в цената има включени две измервания на диното - преди и след тунинга. Ако не се постигне обещаният резултат връщаме парите
  4. За повечето версии на електрониката на 2.5TDI-та и 1.8T двигатели имаме собствени чипове, а не купувани от вън. Т.е. такива, които са тествани на диното. Трябва да се види версията на твоята електроника (номера). Ако минеш през сервиза към края на който и да е работен ден, колегата Орешков ще може да хвърли едно око и ще ти кажа и промо-цена Просто за един и същи двигател 2.5 150к.с. има 7-8 различни версии на електрониката и не искам да говоря наизуст.
  5. За нея има голям смисъл - просто ще стане друга кола ;-)) Ако беше атмосферка, щях да те отказвам, защото както хиляди пъти съм казвал, чипосване на атмосферна кола без промяна в хардуера е безсмислено... TDI-то ще стане много по-приятно за каране. Може да се измисли и "примоция" като за Ауди
  6. Защо не споделиш малко повече информация за това, каква е колата? Ако е атмосферна недей да очакваш кой знае какво. Ако е турбо-бензин или турбо-дизел смисълът е ГОЛЯМ и ще ти хареса... Виж тук (някои въпроси и отговори за чип-тунинга): http://www.prospeed.bg/tuning_faq.php
  7. Това се знае отдавна - 7 speed DSG, обаче се пазят за малките модели. Да ги еба и в маркетинга и в простотиите. Във WRC пуснали Skoda, DSG слагат на 3 модела, подкараха се с тия тъпи атмосферки (да се доказват на BMW), от 5 години не се взимат в ръце да сложат едни сериозни спирачки на кочините си, абе направо "диктатура на маркетинга и финансите над техничарите". Хем най-иновативната фирма, хем н'екви селяци диктуват правилата...
  8. Абе аз май забравих да пратя линк за видеото: http://hosting.data.bg/bmw/prospeed
  9. Абе по-малко - все пак Америка е - много red necks, много негър и просто това ги кефи. Гледат европейските коли и само цъкат - скъпи им са и това е...А не се замислят, че амеркианските камиони харчат 2 пъти повече и че след една година са избили инвестицията...Прости ора, простиии....
  10. Е, докато Явор чупи скорости, аз не ги чупя, ама след 7000 оборота не влиза втора, а трета хърка. Двигателят може да се развърта до 8500/8800 ама като не мога да включа и всичко отива по дяволите - попадам в турбо-дупката и сбогом ускорение. Иначе нищо особено - смятат ми правозъба кутия с подходящи предавки и отделно чакам да приключим няколко коли на клеинти за да ми сложи Адаша Мотека и да ходиме да лъзгаме...
  11. А бе принципно е така, но поне американците наричат Ur Quattro късата база на Audi Sport Quattro, която пък от своя страна намира приложение в ралиджийската Група Б под името S1, което също е доста рядко използвано...
  12. Аз много отдавна съм се вкарал в тези размисли - още преди 3 години, като бях на Test Drive в HMS във Фрайбург - още тогава бяха спретнали ТТ с (тогава) новия 3.2 VR6, но с две сладки турбинки Тогава беше Concept V6 500 и беше 560 коня с KKK турбини: http://www.hms-tuning.de/galerie/showtime.php?kategorieid=1# Сега са го докарали до 690 със Garrett GT2860RS... http://www.hms-tuning.de/galerie/showtime....kategorieid=13# И това ще стане, ама първо да направим Ur Quattro-то да върви...2.5 L5 20V, със GT40R или GT42RS...
  13. Има качени още 50 снимки...Сега се разправям и с видеото, което все не ми харесва или като обем или като качество...Мамка му, защо нямат всички по 10 мегабита, та да го кача направо в DV формат и да не се скапва качеството...
  14. http://www.prospeed.bg/galery.php Имам и два часа видео. Ще се качва утре на един сървър на любезният Росен Коларов от Data.bg, за да може да се гледа от всякъде. Мисля да го кодирам в DivX 6.0, защото е най-качествен и икономичен формат. Моля, да не ми се сърдите, ама ще трябва май да си сваляте последната версия на кодека... Ще пратя линкове с още снимки и с видеото - снимах и едно маняшко drift състезание на D1 лигата - то по-скоро беше демо на един специален плац, ама как вдига адреналина!!! Още имам изгоряла гума между зъбите...
×
×
  • Create New...