vassil.velichkov

Members
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

About vassil.velichkov

  • Rank
    User

Контакти

  • Website URL
    http://www.piach.com/~vasko
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Location
    София
  • Interests
    Коли, Жени, Ски и пр.

Recent Profile Visitors

1,490 profile views
  1. zdravei

    pro4etoh 4e tarsih hora za rabota

    mnogo bih jelal da go rabota tova dali 6te moje da napravim nqkakva vraska.Shte ochakvam otgovora ti

  2. Дано не замине на Хаваите Шегувам се - току що се преборих с Интернет Банкирането на Хеброс Банк и мисля, че трябва парите да са преведени. Подобна инициатива има и в Tuning.bg за даряване на дрехи и играчки. Mafia е подел инициативата, май ще се ходи в Петък....
  3. Нещо ми тръгна на темата с чип-тунинга - и по другите форуми се зададоха разни въпроси, та добавих още информация относно чип тунинга (т.е. ъпдейтнах секцията с Въпроси и Отговори): http://www.prospeed.bg/tuning_faq.php П.С. За Дижитал тунинг мога да кажа само добри думи Все пак си мисля, че за ТДИ-тата и 1.8Т-тата мога да изляза с по-добри оферти, още повече, че в цената има включени две измервания на диното - преди и след тунинга. Ако не се постигне обещаният резултат връщаме парите
  4. За повечето версии на електрониката на 2.5TDI-та и 1.8T двигатели имаме собствени чипове, а не купувани от вън. Т.е. такива, които са тествани на диното. Трябва да се види версията на твоята електроника (номера). Ако минеш през сервиза към края на който и да е работен ден, колегата Орешков ще може да хвърли едно око и ще ти кажа и промо-цена Просто за един и същи двигател 2.5 150к.с. има 7-8 различни версии на електрониката и не искам да говоря наизуст.
  5. За нея има голям смисъл - просто ще стане друга кола ;-)) Ако беше атмосферка, щях да те отказвам, защото както хиляди пъти съм казвал, чипосване на атмосферна кола без промяна в хардуера е безсмислено... TDI-то ще стане много по-приятно за каране. Може да се измисли и "примоция" като за Ауди
  6. Защо не споделиш малко повече информация за това, каква е колата? Ако е атмосферна недей да очакваш кой знае какво. Ако е турбо-бензин или турбо-дизел смисълът е ГОЛЯМ и ще ти хареса... Виж тук (някои въпроси и отговори за чип-тунинга): http://www.prospeed.bg/tuning_faq.php
  7. Това се знае отдавна - 7 speed DSG, обаче се пазят за малките модели. Да ги еба и в маркетинга и в простотиите. Във WRC пуснали Skoda, DSG слагат на 3 модела, подкараха се с тия тъпи атмосферки (да се доказват на BMW), от 5 години не се взимат в ръце да сложат едни сериозни спирачки на кочините си, абе направо "диктатура на маркетинга и финансите над техничарите". Хем най-иновативната фирма, хем н'екви селяци диктуват правилата...
  8. Абе аз май забравих да пратя линк за видеото: http://hosting.data.bg/bmw/prospeed
  9. Абе по-малко - все пак Америка е - много red necks, много негър и просто това ги кефи. Гледат европейските коли и само цъкат - скъпи им са и това е...А не се замислят, че амеркианските камиони харчат 2 пъти повече и че след една година са избили инвестицията...Прости ора, простиии....
  10. Е, докато Явор чупи скорости, аз не ги чупя, ама след 7000 оборота не влиза втора, а трета хърка. Двигателят може да се развърта до 8500/8800 ама като не мога да включа и всичко отива по дяволите - попадам в турбо-дупката и сбогом ускорение. Иначе нищо особено - смятат ми правозъба кутия с подходящи предавки и отделно чакам да приключим няколко коли на клеинти за да ми сложи Адаша Мотека и да ходиме да лъзгаме...
  11. А бе принципно е така, но поне американците наричат Ur Quattro късата база на Audi Sport Quattro, която пък от своя страна намира приложение в ралиджийската Група Б под името S1, което също е доста рядко използвано...
  12. Аз много отдавна съм се вкарал в тези размисли - още преди 3 години, като бях на Test Drive в HMS във Фрайбург - още тогава бяха спретнали ТТ с (тогава) новия 3.2 VR6, но с две сладки турбинки Тогава беше Concept V6 500 и беше 560 коня с KKK турбини: http://www.hms-tuning.de/galerie/showtime.php?kategorieid=1# Сега са го докарали до 690 със Garrett GT2860RS... http://www.hms-tuning.de/galerie/showtime....kategorieid=13# И това ще стане, ама първо да направим Ur Quattro-то да върви...2.5 L5 20V, със GT40R или GT42RS...
  13. Има качени още 50 снимки...Сега се разправям и с видеото, което все не ми харесва или като обем или като качество...Мамка му, защо нямат всички по 10 мегабита, та да го кача направо в DV формат и да не се скапва качеството...
  14. http://www.prospeed.bg/galery.php Имам и два часа видео. Ще се качва утре на един сървър на любезният Росен Коларов от Data.bg, за да може да се гледа от всякъде. Мисля да го кодирам в DivX 6.0, защото е най-качествен и икономичен формат. Моля, да не ми се сърдите, ама ще трябва май да си сваляте последната версия на кодека... Ще пратя линкове с още снимки и с видеото - снимах и едно маняшко drift състезание на D1 лигата - то по-скоро беше демо на един специален плац, ама как вдига адреналина!!! Още имам изгоряла гума между зъбите...