Jump to content

Колите - само на свестни майстори


Recommended Posts

Как да започна темата?

Може би като Иванчо - "и аз мога, и тате може, ама козата си иска пръч".

За к'во иде реч:

Дойде времето за втора инспекция на А4-ката и аз най-чинно си я закарвам в един местен сервиз (аз съм от провинцията, а сервиза е най-добрия в града). Оставям колата и пичовете ми казват -"Ела към 4 след обед да си я вземеш". Отивам в уреченото време, а те леко притеснени ми казват, че нещо изчукало, но те дръпнали един зъб назад и сега всичко е точно (те между другото са много честни момчета, ама като ще разберете по-натам, още нямат опита). Взех колата, подкарах я, а тя няма грам силица - все едно под капака не са 125 коня, ами 6 магарета.

Пътя нататък е ясен - София, Горубляне, д-р Мишо.

Резултата - обърнато ангренажно колело и счупена шпонка му, зацепен ангренаж по вътрешния белег на 90градуса назад (14 зъба)!!!, но колата в движение и изминала около 300км така.

Мишо, като я видя само се хвана за главата и каза:

- Винаги съм твърдял, че АУДИ-тата са дуракоустойчиви, ама туй АУДИ си е случай!

Какъв е краят на сагата - хепиенд, разбира се. Мишо я оправи и сега бангията пак хвърчи. Както се казва -тунджа да се лей, АУДИ-то да пей.

На Мишо - голямо благодарско и :) , на вас пожелание за безаварийни километри, а на мен туй ще ми е като обица на ухото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както навремето един майстор се обърна към мен: " Тази кола много те е обичала... " :) Друго освен " Сменяй сервиза!" няма какво да кажа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да започна темата?

Може би като Иванчо - "и аз мога, и тате може, ама козата си иска пръч".

За к'во иде реч:

Дойде времето за втора инспекция на А4-ката и аз най-чинно си я закарвам в един местен сервиз (аз съм от провинцията, а сервиза е най-добрия в града). Оставям колата и пичовете ми казват -"Ела към 4 след обед да си я вземеш". Отивам в уреченото време, а те леко притеснени ми казват, че нещо изчукало, но те дръпнали един зъб назад и сега всичко е точно (те между другото са много честни момчета, ама като ще разберете по-натам, още нямат опита). Взех колата, подкарах я, а тя няма грам силица - все едно под капака не са 125 коня, ами 6 магарета.

Пътя нататък е ясен - София, Горубляне, д-р Мишо.

Резултата - обърнато ангренажно колело и счупена шпонка му, зацепен ангренаж по вътрешния белег на 90градуса назад (14 зъба)!!!, но колата в движение и изминала около 300км така.

Мишо, като я видя само се хвана за главата и каза:

- Винаги съм твърдял, че АУДИ-тата са дуракоустойчиви, ама туй АУДИ си е случай!

Какъв е краят на сагата - хепиенд, разбира се. Мишо я оправи и сега бангията пак хвърчи. Както се казва -тунджа да се лей, АУДИ-то да пей.

На Мишо - голямо благодарско и :) , на вас пожелание за безаварийни километри, а на мен туй ще ми е като обица на ухото.

Аууу.

Незнам как си се сдържал да не им откъснеш ръцете.Ако някой ми направи такъв номер ще го :)

Радвам се, че всичко е свършило в твоя полза и колата ти е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...