vangnay Публикувано 12 Април 2007 Доклад Share Публикувано 12 Април 2007 Как да започна темата? Може би като Иванчо - "и аз мога, и тате може, ама козата си иска пръч".За к'во иде реч:Дойде времето за втора инспекция на А4-ката и аз най-чинно си я закарвам в един местен сервиз (аз съм от провинцията, а сервиза е най-добрия в града). Оставям колата и пичовете ми казват -"Ела към 4 след обед да си я вземеш". Отивам в уреченото време, а те леко притеснени ми казват, че нещо изчукало, но те дръпнали един зъб назад и сега всичко е точно (те между другото са много честни момчета, ама като ще разберете по-натам, още нямат опита). Взех колата, подкарах я, а тя няма грам силица - все едно под капака не са 125 коня, ами 6 магарета.Пътя нататък е ясен - София, Горубляне, д-р Мишо.Резултата - обърнато ангренажно колело и счупена шпонка му, зацепен ангренаж по вътрешния белег на 90градуса назад (14 зъба)!!!, но колата в движение и изминала около 300км така. Мишо, като я видя само се хвана за главата и каза:- Винаги съм твърдял, че АУДИ-тата са дуракоустойчиви, ама туй АУДИ си е случай!Какъв е краят на сагата - хепиенд, разбира се. Мишо я оправи и сега бангията пак хвърчи. Както се казва -тунджа да се лей, АУДИ-то да пей.На Мишо - голямо благодарско и , на вас пожелание за безаварийни километри, а на мен туй ще ми е като обица на ухото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 12 Април 2007 Доклад Share Публикувано 12 Април 2007 за колата, и за Мишо 14 зъба... не ми се мисли какъв ремонт те е чакал, колега, ако моторчето е било по-лабаво... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edinak Публикувано 12 Април 2007 Доклад Share Публикувано 12 Април 2007 Както навремето един майстор се обърна към мен: " Тази кола много те е обичала... " Друго освен " Сменяй сервиза!" няма какво да кажа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimas Публикувано 12 Април 2007 Доклад Share Публикувано 12 Април 2007 Как да започна темата? Може би като Иванчо - "и аз мога, и тате може, ама козата си иска пръч".За к'во иде реч:Дойде времето за втора инспекция на А4-ката и аз най-чинно си я закарвам в един местен сервиз (аз съм от провинцията, а сервиза е най-добрия в града). Оставям колата и пичовете ми казват -"Ела към 4 след обед да си я вземеш". Отивам в уреченото време, а те леко притеснени ми казват, че нещо изчукало, но те дръпнали един зъб назад и сега всичко е точно (те между другото са много честни момчета, ама като ще разберете по-натам, още нямат опита). Взех колата, подкарах я, а тя няма грам силица - все едно под капака не са 125 коня, ами 6 магарета.Пътя нататък е ясен - София, Горубляне, д-р Мишо.Резултата - обърнато ангренажно колело и счупена шпонка му, зацепен ангренаж по вътрешния белег на 90градуса назад (14 зъба)!!!, но колата в движение и изминала около 300км така. Мишо, като я видя само се хвана за главата и каза:- Винаги съм твърдял, че АУДИ-тата са дуракоустойчиви, ама туй АУДИ си е случай!Какъв е краят на сагата - хепиенд, разбира се. Мишо я оправи и сега бангията пак хвърчи. Както се казва -тунджа да се лей, АУДИ-то да пей.На Мишо - голямо благодарско и , на вас пожелание за безаварийни километри, а на мен туй ще ми е като обица на ухото.Аууу.Незнам как си се сдържал да не им откъснеш ръцете.Ако някой ми направи такъв номер ще го Радвам се, че всичко е свършило в твоя полза и колата ти е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traqn`` Публикувано 14 Април 2007 Доклад Share Публикувано 14 Април 2007 ами и при мен в Русе се навъдиха много пишман майстори ... общо взето въпрос на късмет е да уцелиш хора дето си разбират от работата .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts