Jump to content

Проблем с чукане на "Аванс" 1.8Т BEX


evavramov

Recommended Posts

Доста стара е темата. Но аз не разбрах, какъв е този АФР 12 ? И защо да се гледа с друга диагностика, като на 33 с ваг-ком ще покаже какви са корекциите при равномерното и дълго каране и горивна карта с данните от сондата ? И там ако е 12, не е много добре. Беднее, ама не много. Или пък да се гледа направо сондата, за да се видят корекциите. Въпреки, че предната като е широколентова и показва едни стойности неясни за мен. Поне виж задната сонда.Тя е теснолентова и там е 0.2 - 0.9 v. Не видях и показанията на дебиломера. Пък и ако толкова чука "аванса" то трябва да има ретарди. Като и даваш газ връща ли "аванса"? А мисфайъри има ли? И ВЕХ-а не е с K03S т.е. К03-029, а е с к03-073. И не съм сигурен, че е на 0.6 бара холд. Забравил съм, но имам логове. Сещам се за една причина. Ако има катализатор, да се е позапушил, вдигат се много градусите и компа връща авансите. Ако пък е с проходно гърне, се получава същото, защото понякога се скапват вътре и се затваря/намалява отвора в гърнето. и пак връща авансите. Виж и какви градуси дава сондата. Те са малко "изчислени", ама виж дали стигат 700-800 гр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kurty темата е стара, но проблема все още е на лице, след още проби и логове ми направи впечатление, че колата е бедна около 13-14 до около 4500 оборота от там нагоре рязко обогатява и пада на 11.6-11.7,misfire няма и нищо не записва, колата е с к03-073 да и върви на 0.66 сток, дебитомер не съм правил лог в движение, но ми се стори че дава доста ниски стойности(въпреки, че са в норма), относно аванса да връща го и то доста в големите жеги и става резко 1.8 адр😁, и да сток кулери и катализатора е на лице(от място 1ва и 2ра до лютеница и светва като коледна звезда, просто вече се изчерпах 

Редактирано от evavramov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен, няма такова понятие като " стойности в норма" на дебиломера. Ако не се скапе елктрически поради някаква причина, той винаги започва да "дава" на компа по-ниски стойности. Той си е консуматив. "Износването" му води до бедни смеси все повече с използването му. Те всъщност са бедни на хартия, но реално са си в норма. Т.е. процентите корекция показват колко добавя/намалява подаването на гориво за да е 'лаНбдата" = 1. Направи лог на 3-та от 1500 об/мин пълна газ до прекъсвач. Поне 150 гр. трабва да показва. Виж и градусите на катализатора. Виж и N75 на колко % затваря. Карай с равна газ с 80/90 км/час на 4-та или 5-та. Гледай на 32-ри какви са корекциите. най-добре е когато минава през 0-та ( - 2% 0 +2% )  За да разбереш дали как е във високите обороти ти трявба външна сонда в ауспуха. Тя ще покаже колко е AFR.Затова се чипват на дино със сонда в аспуха, а не да четат данните от тази на колата. На натоварен мотор(пълна газ) се плзва друга горивна карта. Там не се интересува компа от показанията на сондтата преди катализатора. Трябват му други данни. Огледай и изпускателния колектор дали няма външни пукнатини. Винаги се пукат на едно и също местО. Вижда се една черна черта. Струва ми се, че в катализатора е проблема. Запушен - загрява - връща аванса-чука и не върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kurty трябва да напрая нов лог, сега гледам един стар лог до 5500 на 3та, най високата стойност която показа дебитомера е 135,и чак след 5500 колата все още дава 12 смеси... 

Редактирано от evavramov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Неразбрах   катализатора как е, че е проблем на тия мотори, запушва се, после изгаря ватата и изпуска от там, и почва да върви нормално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...