Jump to content

kurty

Members
  • Мнения

    1015
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    НА село

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

kurty's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. "Скъпите неща по ред на номерата са: работа, дюзи, помпа високо налягане, хидравлична помпа, чардж кулерите, вариаторите 2бр и веригите. Сигурно забравям други неща." Човек може да си направи грешен извод, че този мотор е някакъв бензинов вариант на душегуба. До този момент: " Сигурно забравям други неща." След това вече може и да не е грешен. За тубата с масло в багжника новия собственик изобщо може да не се тревожи. Тази от обявата ако се вземе за 10К лв. дали няма да се дадат още 10К за изредените болести? А то ще дойде и ред за едно посещения за автомата в нЕкоя варненска фирма.Едни бързи 3К лв. ако не и повече. Нещо към 20К лв. и нагоре . Преди 4-5 години за няколко месеца имах такава кола. По спомени разход 9/100 междуселско. Ама като се кара с 90-100 км/ч. Навървяваше стокова.Или поне така се усещаше, за близо 2-тона и бавен автомат.
  2. Какво означава "замерят стойностите на възглавниците" ?
  3. То сайт и телефон хубаво, ама той май си е в Хърватия. Тук вече не работи.
  4. А бензиновите инжектори, нещо гледАли ли си? Имах такъв случай. Инжектор започваше да работи, след като се постопли малко. Но тогава беше и по-топло времето. В крайна сметка проблемът му беше в ел.част. Но като се предаде нацяло просто нямаше верига. Аз бих разменил инжектора от 1-вия цилиндър с друг. Или поне го замери преди да запалиш. После, ако запали на три цилиндъра, изгаси и пак го провери. може да го хванеш. За газта по-скоро започва да изпуска газ в интейка от мембраната на изпарителя. И я "дАви". като стане много зле, дори не гасне както трябва. Това е лесно за проверка, ако газаджията не го е проверил.
  5. Мен, няма такова понятие като " стойности в норма" на дебиломера. Ако не се скапе елктрически поради някаква причина, той винаги започва да "дава" на компа по-ниски стойности. Той си е консуматив. "Износването" му води до бедни смеси все повече с използването му. Те всъщност са бедни на хартия, но реално са си в норма. Т.е. процентите корекция показват колко добавя/намалява подаването на гориво за да е 'лаНбдата" = 1. Направи лог на 3-та от 1500 об/мин пълна газ до прекъсвач. Поне 150 гр. трабва да показва. Виж и градусите на катализатора. Виж и N75 на колко % затваря. Карай с равна газ с 80/90 км/час на 4-та или 5-та. Гледай на 32-ри какви са корекциите. най-добре е когато минава през 0-та ( - 2% 0 +2% ) За да разбереш дали как е във високите обороти ти трявба външна сонда в ауспуха. Тя ще покаже колко е AFR.Затова се чипват на дино със сонда в аспуха, а не да четат данните от тази на колата. На натоварен мотор(пълна газ) се плзва друга горивна карта. Там не се интересува компа от показанията на сондтата преди катализатора. Трябват му други данни. Огледай и изпускателния колектор дали няма външни пукнатини. Винаги се пукат на едно и също местО. Вижда се една черна черта. Струва ми се, че в катализатора е проблема. Запушен - загрява - връща аванса-чука и не върви.
  6. Доста стара е темата. Но аз не разбрах, какъв е този АФР 12 ? И защо да се гледа с друга диагностика, като на 33 с ваг-ком ще покаже какви са корекциите при равномерното и дълго каране и горивна карта с данните от сондата ? И там ако е 12, не е много добре. Беднее, ама не много. Или пък да се гледа направо сондата, за да се видят корекциите. Въпреки, че предната като е широколентова и показва едни стойности неясни за мен. Поне виж задната сонда.Тя е теснолентова и там е 0.2 - 0.9 v. Не видях и показанията на дебиломера. Пък и ако толкова чука "аванса" то трябва да има ретарди. Като и даваш газ връща ли "аванса"? А мисфайъри има ли? И ВЕХ-а не е с K03S т.е. К03-029, а е с к03-073. И не съм сигурен, че е на 0.6 бара холд. Забравил съм, но имам логове. Сещам се за една причина. Ако има катализатор, да се е позапушил, вдигат се много градусите и компа връща авансите. Ако пък е с проходно гърне, се получава същото, защото понякога се скапват вътре и се затваря/намалява отвора в гърнето. и пак връща авансите. Виж и какви градуси дава сондата. Те са малко "изчислени", ама виж дали стигат 700-800 гр.
  7. Не знаех, че има 3.0Т да гори 10 газ. За 10 бензин при каране междуселско с 90 км/ч е ясно. И добре, че 3.0Т гори колкото 1.8Т, че ако и вървеше толкова Тарикатите от алди се усетИха и спряха да произвеждат такива мотори, като 1.8Т и 1.9ТДИ. Че щяха да са фалирали вече. За сметка на това произвеждат всякакви други негорящи маслО бензинови отпадъци. Трябваха им 10 години да оправят простотиите, които измислиха с първото недоразумение 2.0Т. В6-ца на предно с газ магисРално трябва да гори макс 10/100 газ. Т'ва са 11.5 лв. / 100 км. Може и да има В6-ца сажда, която при 2.80 лв. нафталин и 140-150 магисРално да гори 4.1 л/100 км. Не знам. Това, че 1.8т на газ, ще гори колкото, че и повече от съвременен дизел са приказки за пред другите тарикати на мАсата в къщата за гости, петък вечер. Последната сажда беше пасат 2.0 ТДИ, 2015-та 150 к.с. Като дойде от дойчландия за 10К км със средна скорост 70+ км/ч разход на цветния телевизор - 4.7л/100 км. Ама с немския нафталин. С нашенския междуселско стана 5.5 л./100 км. Та според мен, вземай 1.8Т, чип, газ и си карай. Остави съвременните малолитражни сажди на тарикатите и негорящите маслО вЕ шестАци и осмАци на батките.
  8. Чисто за "спорта" и пробата, що не го откачиш ? Не вярвам да е сложен на кой знае колко скриШно местО. На моята го бяха сложИле на такава скришка, че крадеца ще се забави вероятно 10 сек. Първият въпрос на Мишо тогава беше: има ли колата допълнителни шитни от страхувАтел ? И всъщност няколко дни преди това започна да прави простотии тази шитня. МахнАх я.
  9. С 100-110 нЕкъде към 7.5/100. С 140 магисРално 8/100. Бива. Но пък и хората са измислИле LPG. 10/100 газ още "по бИва".
  10. Малко странен въпрос, но тези коли които имат този проблем, имат ли слагани допълнителни защити от страхувАтел ? Имам пред вид допълнителни аларми/блокажи или както там се водят ? Ако е наистина заминАл този датчик, което си едно бАя желЕзо, се оправя със смяна. Естествено можело да се остави сервизен отвор за да се смени, но да не забравяме, че от тази марка са си п*д*раси най-големи. Преди 2 години - 2500 лв. сензор с ремонт. Че се разглобява цялата. И ако човек рещи да смени и пакетите, 5К +
  11. kurty

    Audi B7 1.8T - Misfire и Rich fuel

    Ако спреш от бутилката с кранчето газта и поработи на газ мотора, докато изгасне. Да е ясно, че няма газ в системата. И я покараш малко сАмо на бензин. Ако има възмжност 20-30 км извънградско лежерно каране, за да си прави коеркциите компа на база данните от лаНбдата. И да видиш как е съз запалването тогава. Дали има разлика. Т.е. дали ще трябва пак по 2-3 секунди да върти. И да видиш и LTFT тогава как е. Не е нужно да се трият грешки с цел нулиране на трима. Ако си заработи нормално, то корекциите ще намалеят и клонят към 0. Ако свети чек, ще изгасне сам.
  12. kurty

    Audi B7 1.8T - Misfire и Rich fuel

    Тази графика не ми се вижда да е нормална. Баси пропадането има. И 800 оборота после са необходими за да навакса. Не се ли усеща през тези 800 оборота да тъпче, вместо да набира ? С каква газова е ? Има ли вероятност да е пукната мембраната и да вкарва газ през малкия маркуч от изпарителя ? Хем ще е богата сместа, щото освен през дюзите ще влиза и през интейка. И като е топла и я загасиш и в кратък период запалиш и ще се дАви от тази газ, която идва в интейка. А като стои дълго време ще се е "проветрило" всико и ще запали бързо.
  13. И В9-ката и 4G-то (и двете 2016-та) - не намирам разлика в поведението на стоп-старт системата. Все същата шитнЯ е. Скоро гледАх нЕкъде кЪ се спира, или май беше да се направи по подразбиране да е ОФФ. Ма не съм го направИл. Бия му кОпчито кат ме издразни. А S-tronic-a си е ала-бала и той. Спортното му е като ги качва. Другото е мислене и бавене и приритване. Ауди имат здрави ръчки. И те винаги са на спортен режим. Единственото, което ме кЕфи е, че са направили да се изключва от скорост самА или пък аз да изключвам. Води се coasting мОде. Нали уж по-добре беше да стои на предавка, ама като не бАраш педала на газта и дюзите да не плюят ? Сега за какво са го направили, да изключва от скорост ? Явно икономията така е повече .
  14. kurty

    Audi B7 1.8T - Misfire и Rich fuel

    Ти да видиш. Не знаех, че банк 1 е за два цилиндъра. На една японска марка с боксер четири цилиндров мотор може и да е. Ама за редови четири цилиндров надали. Един катализатор с две сонди. Банк 1 сензор 1 - предната широколентова сонда. Банк 1 сензор 2 - задната теснолентова сонда. Първата отговаря за AFR , демек за лаНбдата да е 1. Втората много хора казват, че е само за екология, ама не е само за това. За детоноционните датчици е така. Един датчик "слуша" два цилиндъра.
  15. kurty

    Audi B7 1.8T - Misfire и Rich fuel

    То май в грешаката си пише (add) , демек в движение. Другия вариант да влиза много гориво е да остава отворен клапана за бинзиновите пАри от резервоара. Дали не беше N81 ( може да греша). Ама той се вижда, на горивен маркуч е, малко зад въздушния филтър. Има тест, който да го направиш с vcds - трябва да "чука" отваря/затваря по време на теста. По време на работа на мотора, като сметне компа че му трябва още гориво и отваря този клапан. Че в резервоара така или иначе има пАри, които са си гориво. Та ако остане отворен по нЕкое време и вземе да вкарва постоянно тези пАри ще обърка лаНбдата. Ама не знам, като е на газ дали ще работи тази "функция" ?
×
×
  • Create New...