Jump to content

Проблем с теч на масло от маркуча за оттичането на маслото от турбото


Iliyan hristov

Recommended Posts

Здравейте колеги !
След смяна на турбото с хибридно на а4 б6 1.9тди 101 коня започна да тече масло от оттичането на турбото смених тръбата и гарнитурата и пак тече. Забелязах че там се генерира някакво налягане и изплюва маслото между гарнитурата и тръбата ”все едно съм запушил тръбата за оттичането на маслото” и забелязах и друго свалих турбината и видях че има теч на масло при топлата малко а при студената част едно 10 грама сигурно а турбото е ново и няма грам луфт. Като свалях турбото забелязах че маркуча за входящия въздух от филтърната кутия целия е в масло от там където влизат картерните газове, а маркучето от клапана за картерни газове на капака на клапаните направо тече масло от него. Та въпроса ми е може ли от развален клапан да картерните газове да се генерира голямо картерно налягане и да прави все едно тапа на оттичането на маслото и да избива от гарнитурата на оттичането на турбото “като един вид слабо място”

Link to comment
Share on other sites

@veselin velchev Днес свалих капака на клапаните и отворих клапана за картерните газове. Та както си и мислех захвата на мембраната, който е вътре се беше счупил. Та залепих мембраната и държача и сега пробвах колата и не пуска и грам масло в тръбата водеща към входа на турбото, но основния проблем остана от обратното масло на турбото пак тече масло. Не знам от какво се поражда това завишено картерно налягане и дали въобще е от това. Смятах, че са сегменти, но си викам как става това, че като смених турбото и веднага протече и при наличие, че колата преди да сменя турбото не гореше и грам масло и нито пуши отзад. Друго което забелязах, е че протича специфично само от единия болт, с който се захваща тръбата за обратното масло(от този към калника който е) и протича мигновенно при самото запалване. Мисля си да няма някъде шупла в корпуса на средната част на турбото и да тече между резбата на този болт и оттичането на турбото?

Edited by Iliyan hristov
Link to comment
Share on other sites

Свали я тая тръбичка , обезмали я , огледай за някакъв проблем . Виж дали не трябва да има някаква гарнитурка , дали тръбичката е монтирана правилно или не се е деформирала при "неправилен " монтаж . Виж дали болта за който споменаваш дане е прецакан и да не може да стегне . Иначе няма логика там където няма налягане на маслото да тече . Имал съм подобни ситуации с турбини на камиони и винаги се оказва неправилна инсталация :) 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...