Iliyan hristov Публикувано 14 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2022 Здравейте колеги ! След смяна на турбото с хибридно на а4 б6 1.9тди 101 коня започна да тече масло от оттичането на турбото смених тръбата и гарнитурата и пак тече. Забелязах че там се генерира някакво налягане и изплюва маслото между гарнитурата и тръбата ”все едно съм запушил тръбата за оттичането на маслото” и забелязах и друго свалих турбината и видях че има теч на масло при топлата малко а при студената част едно 10 грама сигурно а турбото е ново и няма грам луфт. Като свалях турбото забелязах че маркуча за входящия въздух от филтърната кутия целия е в масло от там където влизат картерните газове, а маркучето от клапана за картерни газове на капака на клапаните направо тече масло от него. Та въпроса ми е може ли от развален клапан да картерните газове да се генерира голямо картерно налягане и да прави все едно тапа на оттичането на маслото и да избива от гарнитурата на оттичането на турбото “като един вид слабо място” Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 14 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2022 Имаш завишено картерно налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iliyan hristov Публикувано 14 Октомври 2022 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2022 (Редактирано) @veselin velchev Днес свалих капака на клапаните и отворих клапана за картерните газове. Та както си и мислех захвата на мембраната, който е вътре се беше счупил. Та залепих мембраната и държача и сега пробвах колата и не пуска и грам масло в тръбата водеща към входа на турбото, но основния проблем остана от обратното масло на турбото пак тече масло. Не знам от какво се поражда това завишено картерно налягане и дали въобще е от това. Смятах, че са сегменти, но си викам как става това, че като смених турбото и веднага протече и при наличие, че колата преди да сменя турбото не гореше и грам масло и нито пуши отзад. Друго което забелязах, е че протича специфично само от единия болт, с който се захваща тръбата за обратното масло(от този към калника който е) и протича мигновенно при самото запалване. Мисля си да няма някъде шупла в корпуса на средната част на турбото и да тече между резбата на този болт и оттичането на турбото? Редактирано 14 Октомври 2022 от Iliyan hristov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2022 Явно има някакъв проблем със самото турбо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 16 Октомври 2022 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2022 Свали я тая тръбичка , обезмали я , огледай за някакъв проблем . Виж дали не трябва да има някаква гарнитурка , дали тръбичката е монтирана правилно или не се е деформирала при "неправилен " монтаж . Виж дали болта за който споменаваш дане е прецакан и да не може да стегне . Иначе няма логика там където няма налягане на маслото да тече . Имал съм подобни ситуации с турбини на камиони и винаги се оказва неправилна инсталация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване