JVS Report post Posted April 26 Здравейте, Чета форума от известно време и съм прелистил почти всички теми, свързани с 2.0 tdi и Stronic. Искам да отворя нова тема заради многобройните проблеми с тази кутия. Накратко, какъв е моят проблем: Карам си най-спокойно колата в градски условия и изведнъж започва да стърже отпред в дясно много здраво, прави го с различна скорост и при различни обороти, покарах и в крайна сметка забелязах че, престъргва когато Stronic-a превключва от 4 към 5 и когато превключва от 6 към 5. Доколкото разбрах това е синхронизатор на 5 предавка и не се продават ремонти комплекти за това. Не е болка за умиране но стърже ужасно и ме дразни. Ако някой има подобен проблем или знае какво да се направи, моля помагайте, ще съм ви изключително благодарен! Q5 2.0TDI 7G Stronic 2014 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Papunov Report post Posted April 26 Здравей Колега, Това винаги ли стърже или от време на време. Знаеш ли дали тази кутия някога е ремонтирана? Има възможност да е от един болт дето е на един от валовете.. мисля че е за 5-та и 7-ма скорост. Болта се скапва и чупи кутията.. възможно е да спрат 5-та и 7-ма скорости да работят. Това че стърже не е въобще хубаво, защото има износване и щетите след време ще са много по-големи. Не съм много сигурен дали може да се дължи и на съединител.. Закачал ли си я на диагностика колата? Има ли грешки в строника? Трябва да я погледне някои които наистина разбира от тези скоростни кутии. Тука Мишо е правилният човек. Може да му намериш кординатите в постове във форума. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JVS Report post Posted April 26 Благодаря за бързата реакция, кутията няма грешки, всичко е Ок от тази страна на нещата. Странното е че, примерно когато има малко по високи обороти на 3та предавка се чува пак стърженето но това е само в случаите, когато от 3та има достатъчно обороти за да мине на 4та и директно на 5та. Тоест примерно изпреварваш на 3та и отпускаш газта , изтръгва минава на 4та и директно на 5та. Прави го почти всеки път. Единствено спестява стърженето ако превключва на около 1600-1700 оборота от 4та към 5та с галене на педала на газта. П.С. По всички признаци съединителят изглежда Ок. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kpematop Report post Posted May 3 Карай и не се бой, почти всички са така. Някои кутии им вият и хидравликите и са минали по 100 хиляди след това. Quote Share this post Link to post Share on other sites
JVS Report post Posted May 3 @kpematop Благодаря ти! Дано си прав! За сега така ще кара при всички положения. Quote Share this post Link to post Share on other sites