JVS

Stronic - проблем

Recommended Posts

Здравейте, 

 

Чета форума от известно време и съм прелистил почти всички теми, свързани с 2.0 tdi и Stronic. 
 

Искам да отворя нова тема заради многобройните проблеми с тази кутия. 

Накратко, какъв е моят проблем: 

 

Карам си най-спокойно колата в градски условия и изведнъж започва да стърже отпред в дясно много здраво, прави го с различна скорост и при различни обороти, покарах и в крайна сметка забелязах че, престъргва когато Stronic-a превключва от 4 към 5 и когато превключва от 6 към 5. Доколкото разбрах това е синхронизатор на 5 предавка и не се продават ремонти комплекти за това. 
 

Не е болка за умиране но стърже ужасно и ме дразни. 
 

Ако някой има подобен проблем или знае какво да се направи, моля помагайте, ще съм ви изключително благодарен! 
 

Q5 2.0TDI 7G Stronic 2014

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей Колега, Това винаги ли стърже или от време на време. Знаеш ли дали тази кутия някога е ремонтирана? Има възможност да е от един болт дето е на един от валовете.. мисля че е за 5-та и 7-ма скорост. Болта се скапва и чупи кутията.. възможно е да спрат 5-та и 7-ма скорости да работят.

 

Това че стърже не е въобще хубаво, защото има износване и щетите след време ще са много по-големи. Не съм много сигурен дали може да се дължи и на съединител..

 

Закачал ли си я на диагностика колата? Има ли грешки в строника?

 

Трябва да я погледне някои които наистина разбира от тези скоростни кутии. Тука Мишо е правилният човек. Може да му намериш кординатите в постове във форума.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за бързата реакция, кутията няма грешки, всичко е Ок от тази страна на нещата. Странното е че, примерно когато има малко по високи обороти на 3та предавка се чува пак стърженето но това е само в случаите, когато от 3та има достатъчно обороти за да мине на 4та и директно на 5та. Тоест примерно изпреварваш на 3та и отпускаш газта , изтръгва минава на 4та и директно на 5та. Прави го почти всеки път. 
 

Единствено спестява стърженето ако превключва на около 1600-1700 оборота от 4та към 5та с галене на педала на газта.

 

П.С. По всички признаци съединителят изглежда Ок. 
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Карай и не се бой, почти всички са така. Някои кутии им вият и хидравликите и са минали по 100 хиляди след това.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kpematop 

Благодаря ти! Дано си прав! За сега така ще кара при всички положения. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.