ilieff Posted May 4, 2023 Report Share Posted May 4, 2023 (edited) Здравейте, някой може ли да обясни за какво точно са тези показатели и каква е нормата? След смяна на дюза с "рециклирана" в 13-ти канал са перфектни стойности, но на 23-ти показва от -80 до -110 (в движение), докато другите са между -10 и 30 (пак в движение). Симптоматиката е: от време на време при потегляне изпушва бял дим със силна миризма на суров дизел. Edited May 4, 2023 by ilieff Link to comment Share on other sites More sharing options...
audi+ Posted May 4, 2023 Report Share Posted May 4, 2023 Показва времето на сработване на електромагнитния клапан на инжектора.За нови стойности около 0 , с пробег около 50/60 , за ремонт към и над 100 стойности. При -100 на един инжектор най вероятно пропуск на газове от към цилиндъра . Може да се провери обратното гориво за наличие на газове. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilieff Posted May 4, 2023 Author Report Share Posted May 4, 2023 (edited) Благодаря за отговора. Всички уплътнения на дюзата със сигурност бяха чисто нови. Преди 2 часа, audi+ написа: Може да се провери обратното гориво за наличие на газове. Т.е. карам 20-30мин докато загрее и докато работи двг отварям капачката на резервоара да следя за изгорели газове? Edited May 4, 2023 by ilieff Link to comment Share on other sites More sharing options...
audi+ Posted May 4, 2023 Report Share Posted May 4, 2023 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilieff Posted May 5, 2023 Author Report Share Posted May 5, 2023 Мерси - направихме въпросния тест - няма пропуски. Почнах да се съмнявам за полузапушени разпръсквачи. Ако някой има други идеи моля да сподели. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audi+ Posted May 5, 2023 Report Share Posted May 5, 2023 Нали трите бяха с добри показатели и проблема е след смяна на четвъртата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilieff Posted May 5, 2023 Author Report Share Posted May 5, 2023 Точно така - проблема е след смяна на четвъртата дюза, която е сменена с "рециклирана" такава. Нарочно слагам кавичките, тъй като на външен вид изглежда рециклирана - всички уплътнения бяха нови, но не съм сигурен дали няма нещо скрито (като например частично запушен разпръсквач). На загрял двигател в 13 канал всички дюзи са 0.0Х показатели, а на студен само въпросната нова дюза е с -2 (като позагрее отива към 0). Link to comment Share on other sites More sharing options...
audi+ Posted May 5, 2023 Report Share Posted May 5, 2023 Нали знаеш че се слага нов болт след демонтаж на инжектора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilieff Posted May 5, 2023 Author Report Share Posted May 5, 2023 (edited) Да - дори ги накарах да сменят болтовете на всички дюзи в сервиза. Силно се надявам с времето нещата да се оправят и тези показатели да са така от “стоене” (извън двг) на новата дюза. Edited May 5, 2023 by ilieff Link to comment Share on other sites More sharing options...
audi+ Posted May 5, 2023 Report Share Posted May 5, 2023 Дано , доста е корекцията на този цилиндър , но може и да се оправи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilieff Posted May 5, 2023 Author Report Share Posted May 5, 2023 За всеки случай измерихме и компресия - малко под 27 бара за втори цилиндър (и 4-те бяха долу-горе едни и същи показания). Ще му сложа една добавка за почистване на дюзи и да се надяваме, че ще се пооправи. Още веднъж благодаря за отговорите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audi+ Posted May 5, 2023 Report Share Posted May 5, 2023 Само да добавя пределни стойности на 23-ти са от -127 до +127 над тях компютъра записва грешки и силно тресе мотора на високи обороти. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now