Jump to content

VCDS канал 23 - 1.9 TDI PD - понякога изпушва бял дим при потегляне


ilieff

Recommended Posts

Здравейте,

 

някой може ли да обясни за какво точно са тези показатели и каква е нормата?

След смяна на дюза с "рециклирана" в 13-ти канал са перфектни стойности, но на 23-ти показва от -80 до -110 (в движение), докато другите са между -10 и 30 (пак в движение).

Симптоматиката е: от време на време при потегляне изпушва бял дим със силна миризма на суров дизел.

Edited by ilieff
Link to comment
Share on other sites

Показва времето на сработване на електромагнитния клапан на инжектора.За нови стойности около  0 , с пробег  около 50/60  , за ремонт  към и над 100  стойности.  При -100 на един инжектор най вероятно пропуск на газове  от към цилиндъра . Може да се провери обратното гориво за наличие на газове.

Link to comment
Share on other sites

Благодаря за отговора. Всички уплътнения на дюзата със сигурност бяха чисто нови.

 

Преди 2 часа, audi+ написа:

Може да се провери обратното гориво за наличие на газове.

 

Т.е. карам 20-30мин докато загрее и докато работи двг отварям капачката на резервоара да следя за изгорели газове?

Edited by ilieff
Link to comment
Share on other sites

Мерси - направихме въпросния тест - няма пропуски.

Почнах да се съмнявам за полузапушени разпръсквачи.

 

Ако някой има други идеи моля да сподели.

Link to comment
Share on other sites

Точно така - проблема е след смяна на четвъртата дюза, която е сменена с "рециклирана" такава. Нарочно слагам кавичките, тъй като на външен вид изглежда рециклирана - всички уплътнения бяха нови, но не съм сигурен дали няма нещо скрито (като например частично запушен разпръсквач).

На загрял двигател в 13 канал всички дюзи са 0.0Х показатели, а на студен само въпросната нова дюза е с -2 (като позагрее отива към 0).

Link to comment
Share on other sites

Да - дори ги накарах да сменят болтовете на всички дюзи в сервиза. 

 

Силно се надявам с времето нещата да се оправят и тези показатели да са така от “стоене” (извън двг) на новата дюза.

Edited by ilieff
Link to comment
Share on other sites

За всеки случай измерихме и компресия - малко под 27 бара за втори цилиндър (и 4-те бяха долу-горе едни и същи показания).

Ще му сложа една добавка за почистване на дюзи и да се надяваме, че ще се пооправи.

 

Още веднъж благодаря за отговорите.

Link to comment
Share on other sites

Само да добавя пределни стойности  на 23-ти са от -127 до +127   над тях компютъра записва грешки и силно тресе мотора на високи обороти.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...