ilieff Публикувано 4 Май 2023 Доклад Share Публикувано 4 Май 2023 (Редактирано) Здравейте, някой може ли да обясни за какво точно са тези показатели и каква е нормата? След смяна на дюза с "рециклирана" в 13-ти канал са перфектни стойности, но на 23-ти показва от -80 до -110 (в движение), докато другите са между -10 и 30 (пак в движение). Симптоматиката е: от време на време при потегляне изпушва бял дим със силна миризма на суров дизел. Редактирано 4 Май 2023 от ilieff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 4 Май 2023 Доклад Share Публикувано 4 Май 2023 Показва времето на сработване на електромагнитния клапан на инжектора.За нови стойности около 0 , с пробег около 50/60 , за ремонт към и над 100 стойности. При -100 на един инжектор най вероятно пропуск на газове от към цилиндъра . Може да се провери обратното гориво за наличие на газове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilieff Публикувано 4 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2023 (Редактирано) Благодаря за отговора. Всички уплътнения на дюзата със сигурност бяха чисто нови. Преди 2 часа, audi+ написа: Може да се провери обратното гориво за наличие на газове. Т.е. карам 20-30мин докато загрее и докато работи двг отварям капачката на резервоара да следя за изгорели газове? Редактирано 4 Май 2023 от ilieff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 4 Май 2023 Доклад Share Публикувано 4 Май 2023 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilieff Публикувано 5 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2023 Мерси - направихме въпросния тест - няма пропуски. Почнах да се съмнявам за полузапушени разпръсквачи. Ако някой има други идеи моля да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 5 Май 2023 Доклад Share Публикувано 5 Май 2023 Нали трите бяха с добри показатели и проблема е след смяна на четвъртата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilieff Публикувано 5 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2023 Точно така - проблема е след смяна на четвъртата дюза, която е сменена с "рециклирана" такава. Нарочно слагам кавичките, тъй като на външен вид изглежда рециклирана - всички уплътнения бяха нови, но не съм сигурен дали няма нещо скрито (като например частично запушен разпръсквач). На загрял двигател в 13 канал всички дюзи са 0.0Х показатели, а на студен само въпросната нова дюза е с -2 (като позагрее отива към 0). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 5 Май 2023 Доклад Share Публикувано 5 Май 2023 Нали знаеш че се слага нов болт след демонтаж на инжектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilieff Публикувано 5 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2023 (Редактирано) Да - дори ги накарах да сменят болтовете на всички дюзи в сервиза. Силно се надявам с времето нещата да се оправят и тези показатели да са така от “стоене” (извън двг) на новата дюза. Редактирано 5 Май 2023 от ilieff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 5 Май 2023 Доклад Share Публикувано 5 Май 2023 Дано , доста е корекцията на този цилиндър , но може и да се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilieff Публикувано 5 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2023 За всеки случай измерихме и компресия - малко под 27 бара за втори цилиндър (и 4-те бяха долу-горе едни и същи показания). Ще му сложа една добавка за почистване на дюзи и да се надяваме, че ще се пооправи. Още веднъж благодаря за отговорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 5 Май 2023 Доклад Share Публикувано 5 Май 2023 Само да добавя пределни стойности на 23-ти са от -127 до +127 над тях компютъра записва грешки и силно тресе мотора на високи обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване