Jump to content

Въпрос относно генерация


JDMsuck

Recommended Posts

Здравейте!
Наскоро си купих една колица за ежедневието, A3-ка 1.9ТDi 131hp. Колата напълно си я обслужих, масла, филтри, ремъци, накладки, гуми и тем подобни истории. Месец по-късно турбото ми издаде багажа и го рециклирах сега всичко е пушка. Та въпроса ми е следния- знам, че на дизелите баш плътен звук трудно може да се издокара, но има разни начини (поправете ме ако греша). Искам да си сложа генерация на колата която да издава спортен звук и "ръмжене", но разбира се без да пуши като АЕЦ. В момента всичко по изпускателната система си е налично като филтър за твърди частици и прочие.. Някои хора ми дадоха съвет да сложа права тръба, но не знам това дали ще повлиае на вредните емисии когато ходя на преглед. 
Та моля за съвет, защото аз лично не съм на "ти" с колите, моята специалност е в друга насока :)

Благодаря!

Редактирано от JDMsuck
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко, което е след катализатора, не ти влияе на вредните емисии.

Колко ще пуши зависи от състоянието на двигателя и периферията му, а не от генерацията.

 

След катализатора имаш резонатор и крайно гърне.

Може да пробваш дали ще ти хареса звука без крайно гърне. Съответно, ако ти хареса, го заместваш с тръба+накрайник. - това е най-евтиния и лесен вариант.

Друг вариант ти е да смениш крайното гърне с някакво "спортно" по избор.

Там вече всяко си вади различен звук и хората, които ти ги продават би трябвало да могат да те насочат според звука, която търсиш. - тук ще се изръсиш малко повече и формата/размера му трябва да се съобрази.

 

Без резонатор има вероятност да ти бучи доста на 2000-3000 оборота. - не ти го препоръчвам.

 

При положение, че катализатора ти е основната "тапа" на генерацията, това какво ще сменяш след него няма да ти повлияе на мощността на двигателя.

Споменавам го, за да не останеш разочарован от крайния резултат.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един глас за цяла правена генерация. Да, скъпо излиза, но тоя кенеф няма да ти обръмчи главата (особено на дълъг път), няма да имаш и неприятен резонанс. Като бонус, мотора няма да звучи, сякаш ще изпадне всеки момент от купето.

Познат, преди години беше махнал всичко на неговото А3, и след меката връзка имаше само крайно гърне. Интересно звучеше, но пак имаше неприятни вибрации и бучене след 2000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...