jisoob7 Публикувано 28 Май 2023 Доклад Share Публикувано 28 Май 2023 (Редактирано) Здравейте! Колата е A4 B7 2.0TDI BRE На борда ми светна индикацията за масло на минимум, съответно исках да долея масло обаче нямах това което попринцип наливам в колата Volkswagen Group Special D SAE 5W40, нямаше как да намеря такова в друг град в 2 през нощта. Спрях на Лукойл и купих масло Genesis Special 5W40 ACEA c3 с мисълта , че няма да има разлика (определено има) , като така и така е за смяна след 500 км Долях и тръгнах 25 км по-късно я паркирах и стоя почти 2 часа, след което я запалих минах 500 метра и колата загуби мощност, позамислих се, че сигурно съм объркала маслото. Спрях моментално, пуснах VCDS и показа грешка P0403 EGR VALVE (N18), имаше някакво чаткане от него, изтрих грешката и веднага след това я имаше отново. Общо след наливането на маслото имам минати 30.км с прибирането на колата в гараж . Пуснах тест на изгасена кола и ЕГР-а започна да трака Въпроса ми е, може ли да се оправи проблема ако източа маслото и налея, това което трябва и сваля EGR-а за да го почистя... Извинявам се за романа, не разбирам от коли и се опитах максимално точно да обясня какво се е случило. VID_20230528_111439.mp4 Редактирано 28 Май 2023 от jisoob7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sente99 Публикувано 28 Май 2023 Доклад Share Публикувано 28 Май 2023 Проблема с ЕГР едва ли се дължи на маслото. Грешката е за вакуум клапана на ЕГР, не за самия егр. Можете да почистите системата, вероятно ще има нужда, но най-добре е егр да бъде софтуерно изключен. Изпратено от моят M2012K11AG с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jisoob7 Публикувано 28 Май 2023 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2023 (Редактирано) На 28.05.2023 г. at 11:24, sente99 написа: Благодаря за бързия отговор! Бяха ми предложили да направя ремап и да изключат ЕГР-а и DPF-а, отказах тъй като не ми беше нужно. Сега обаче явно ще ми се наложи да го изключат. Редактирано 2 Юни 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sente99 Публикувано 28 Май 2023 Доклад Share Публикувано 28 Май 2023 За изключване на ДПФ не съм напълно ЗА. Често само със сваляне и почистване има положителен резултат. Подберете внимателно фирмата/човека, който ще я прави. В крайна сметка и само смяна на N18 може да реши проблема. Може и да е само вакуум маркуч. Може и инсталацията към клапана да е. Изпратено от моят M2012K11AG с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi1234 Публикувано 28 Май 2023 Доклад Share Публикувано 28 Май 2023 Този двигател нито има ДПФ нито вакумен ЕГР.Имаш проблем със самия ЕГР който е електро-механичен две опции имаш или махане софтуерно или нов(втора употреба)! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sente99 Публикувано 28 Май 2023 Доклад Share Публикувано 28 Май 2023 Нещо съм изпуснал, че е 2.0 bre...Софтуерно изключване или смяна само...Изпратено от моят M2012K11AG с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jisoob7 Публикувано 4 Юни 2023 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2023 Проблема се реши със софтуерно премахване на Егр-а. 200 лв по-късно колата върви по-добре и от преди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tgod Публикувано 18 Юни 2023 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2023 @bobi1234 от къде си сигурен, че този двигател няма DPF? Питам, защото и аз съм с този двигател и на места четох, че няма, а на други места излиза, че има и не знам на какво да вярвам. Проблем ли е този мотор да се кара с 5W-40 (505.01)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 18 Юни 2023 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2023 Има си DPF, след като се продава: цък! 5W40 олио става, гледай да е пълна синтетика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване