Jump to content

Проблем с ЕГР на Ауди А4 Б6 1.9AVF


Kukata_a4

Recommended Posts

Здравейте колеги имам следния проблем от време на време ми излиза грешка Р 3130 която означава проблем с ЕГР или клапан N18.След обстоен преглед констатирам следното ЕГР клапана си работи мембраната му е добре след дърпане на вакуум клапата отваря и затваря,клапата за меко гасене е наред работи,до ЕГР клапана идва вакуум (колко силен не знам но дърпа) окабеляването на клапан N18 е наред, ЕГР клапана е изчистен до блясък но въпреки това набива тази грешка и дава следните стойности на мейд блокс и басингс сетингс.Странното е като е в ниски обороти когато гледам на трети канал в меид блокс ЕГР клапана е на 68%%когато дам газ пада до 4.8%за миг което е нормално и после пак се качва на 68% и въпреки че задържам газта остава на тези проценти.Моля за мнения защото ЕГР клапана механично изглежда идеално когато дръпна с уста вакуум клапана си отваря а то в самия ЕГР клапан няма нищо сложно има мембрана и клапанче което трябва да се движиIMG_20230610_195123.thumb.jpg.59cfb4267b37250dbe652d510156852c.jpg

IMG_20230610_195246.jpg

IMG_20230610_195144.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, sente99 написа:

Бих го изключил софтуерно и да приключа въпроса.
Проблема може да идва от неправилна работа на N18

Изпратено от моят M2012K11AG с помощта на Tapatalk
 

Пробвах да го изключа софтуерно влизайки в логин после в олтпут тест и променяйки втората цифра на трети канал както съм гледал как се прави, обаче нямаше голяма разлика после маф актуал падна от 520 на 480 а процентите на отваряне на ЕГР клапана пак ги имаше и се движиха което не би трябвало да е така.Най ми е лесно да го затапя с ламарини но не искам защото разхода се качва(имах Пасат афн преди време и го бях затапвал и знам) пък и смятам че щом е направен този ЕГР трябва да работи.Освен че ми набива грешка от време на време и ми се струва мотора малко по шумен (може и да си въобразявам) други проблеми нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С изключване имах предвид свалянене на флаша, запълване на картата на егр с максимална стойност и преработка на другите 2 карти.
Разхода при 2 мои коли не мърда с включен или изключен ЕГР. Само не се налага да чистя всичко по интейка.

Изпратено от моят M2012K11AG с помощта на Tapatalk
 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега го ограничих софтуерно през олтпут тест чрез промяна на втората цифра и исканото се покачи от 240 на 350 а даденото от 520 на 480.Разлика за сега не усещам,по принцип ми набива грешка Р3130 когато движа на дълъг път или ако работи повечко време на място(примерно в задръстване) за сега карах в задръстване не е набивала грешка скоро ми предстои пътуване на дълъг път ще видя дали ще набие грешка, колкото до разхода не мога да преценя в градски условия дали се е повишил.Леко ми се струва че е по мудна но може и да си въобразявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След преход от 360 км на веднъж на около след 230 км пак наби грешка Р 401 което отговаря за проблемен ЕГР въпреки че уж го ограничих софтуерно което означава че софтуерно ограничаване чрез промяна на цифрата е пълен Таш ак, разлика в разхода няма,но ми се струва че колата е една идея по мудна.За на връщане мисля пак да върна заводските стойности, единствено положително е че успя да набие грешка след 230 км а не както преди след 100 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При някои е N18 проблема, при други ЕГР клапана, въпреки, че си мисля, че идеално изчистен клапан не може да създава проблем.
За София, ако искаш мога да ти го изключа софтуерно, но според изказа забелязвам, че искаш да си го имаш работещ.

Изпратено от моят M2012K11AG с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Мерси за предложението и помощта,но искам да си го имам работещ и просто не доумявам как при идеално изчистен до блясък клапан с здрава мембрана може да прави проблем.Явно проблема ще е в клапан N 18

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...