Jump to content

A6 C7 2012 = Грешно кодиран модул и множество грешки в други


richieyanevv

Recommended Posts

Здравейте колеги!

Наскоро купих А6 4Г 2012г. Колата е с множество доработки, както външни и интериорни, така и силови. Взех колата с проблем в кутията, който вече е успешно ремонтиран, но остава да се заема с останалите проблемчета. 

Първо малко инфо за колата, а след това и проблемите - това което е правено или поне аз знам, че е правено е следното и е възможно свързано с проблемите. 

Софтуер на мотор и кутия, голяма турбина, генерация с клапи като клапите са вързани с режимите на шофиране, ъпдейт на MMI до К0942-4, допълнително е пипано из целия софтуер, спрени са коланите, обърнато е start-stop системата и много други. 

Главното с проблемите = единствения видим проблем е, че не работи парктроника. След хардуерна проверка на всички кабели, модула и датчиците и без констатация на проблеми, и след пълен ауто скан на колата, видяхме следното, две грешки в парктроника, погрешно кодиран CAN, и доста други - прикачвам ауто скана.

 

Имам опит с ваг ком, но винаги на по-стари автомобили. Колата ходи до сега при 3ма майстори без успех, затова се надявам с ваша помощ, да се случат нещата. Благодаря предварително! 

Log-LOG2-WAUZZZ4G9CN083778-216851km-134744mi.txt

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, и каква е загадката с парктроника? Как го диагностицирахте датчика на парктроника, че е наред?

Иначе кола на 200к км, засилена, че и със голяма турбина и дпф-а стои запушен и изключени колани..... Некадърно ъпдейтван MMI.

Да продължавам ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zhelyazA6 Всеки един от датчиците на парктроника са пробвани отделно, като са свалени един по един и тествани с чисто нов такъв, закупен от Ауди. Новия датчик си работи, пробвахме го на друга кола също. С това започнахме. След това свалихме и двете брони, свалихме окабеляването на датчиците и го проверихме от до за прекъснат кабел и т.н. Модула също си праща сигнал по думите на "майстор". Колата е на реални 216к км закупена от Ауди в България със пълна сервизна история до 180хил км. Доработките и всичко пипано са правени от втория собственик, последните 30хил.км /година и половина/. ДПФ-а също е некадърно премахнат, поне софтуерно, защото колата изобщо няма такъв, има даунпайп на негово място. Според думите на последния "майстор", който я гледа, парктроника не работи заради липса на комуникация поради грешно кодиран CAN и единствения начин да се оправи е да се върже към Ауди онлайн и да се кодира цялата наново. Нещо, което той не можел да направи. Та идеята е възможно ли е или не. MMI, мога да си го прекодирам, със същата версия, но поне като хората. Въпроса ми по-скоро е за CAN-a, парктроника и комуникацията, дали изобщо е възможно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е.

Въпреки това има активни грешки по конкретни компоненти по парктроник системата. Значи трябва да е пипано много некадърно за да е объркана тази кодировка... Елементарни познания по английски стигат за да се ориентира човек с кодировките. На тая кола всичко е long coding. Само слагаш или махаш тикчета.

От кой град си? Щом не си писал сигурно софето... 

 

И не е нужно да си ъпдейтваш модула наново. Има си начин грешките да се изчистят

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zhelyazA6 Стара загора, общо взето и днес рових каквото можах от към long coding-ите. Ако всичко е сток, реално наистина само с четене разбирам какво да пипна, за да включа или изключа екстра и т.н., но при положение, че веднъж е пипано и не знам и не мога да разбера точно какво, ме е страх да не стане още по-зле. Специално при кодировките и адаптациите на конкретния модул, нищо нередно не видях, което да е очевадно, че не е както трябва. Съгласен съм и на вариант за препоръка на майстор, който би могъл да го коригира, защото за момента и в това отношение удрям на камък в района.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабелите от модула до датчиците проверени ли са? Търсено ли е късо или само сте гледали кабелите?

Изпратено от моят SM-S908B с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...