Jump to content

OEM номер на пружините


rugbista

Recommended Posts

Изглежда да ви е S line окачването с този код - suspension PR-1BV,  с номера на пружините гледайки точките е:

getPartUsage.pnggetPartAnalogs.png
coil spring 1 paint mark 1 paint mark 2 paint marks
yellow
blue
pink
PR-0YE
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

@mhi406vt

Намерих една обява на колега тук във форума.

Дали не са CM моите ?

Редактирано от rugbista
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намирате си кода на окачването от стикера с опциите на колата, например 1BV (само за пример го давам този код) като след това трябва да видите и конкретния код на задното окачване например 0YK. След което виждате кои OEM номера отговарят на тези два кода (обикновенно са 2-3 OEM номера) и с тези OEM номера търсите аналог който може да намерите/купите. Ето тук може по кода на окачването да си намерите парт номерата по които да си търсите частите: https://audi.7zap.com/en/rdw

А ето този сайт дава доста подробни характеристики на частите по OEM код: https://www.oemvwshop.com/

Много внимателно си потърсете кодовете на окачването и после си извадете OEM номерата от горния сайт или някой подобен тъй като:

  • Има по спомен над 20 парт кода за предни пружини (около 10-12 за задни) според мотора, екстрите, заводско вграденото окачване и т.н. тоест трябва да сте сигурен каква пружина ви трябва 
  • Ако отидете в магазина само с номера на рамата, програмата им за части само бегло ще ви нацели пружините колкото да ви станат на колата. Но нататък като характеристики вече е божа работа какво ще ви дадат пък ако сменяте всички пружини ще стане такъв паприкаш....

Моят съвет е след като си извадите OEM номерата за вашата кола и опции, по онлайн сайтовете за части (най-вече от чужбина) да намерите парт номерата на алтернативните части които си отговарят и с тях да тръгнете по нашите магазини,за да сте сигурни че това което ще вземете ще отговаря на първоначално вграденото в колата. Аз лично прекарах няколко дни в ровене на сайтове за части и сравняване на номера преди да отида в магазина.

Дано горното ви е било полезно и успех :)

 

Редактирано от yanislav
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, да се включа и аз с едно питане, което мисля че е по същата тема. От снимката в багажника и сайта за разчитане на буквичките ми излиза следното:

PRCode: 1BV = Sports suspension/shock absorption
Проблема е, че колата ми идва много ниска и искам да я вдигна с няколко сантиметра ако е възможно. Възможно ли е само със смяна на пружините или ще трябва да се сменят и амортисьорите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, ghost_dog said:

Здравейте колеги, да се включа и аз с едно питане, което мисля че е по същата тема. От снимката в багажника и сайта за разчитане на буквичките ми излиза следното:

PRCode: 1BV = Sports suspension/shock absorption
Проблема е, че колата ми идва много ниска и искам да я вдигна с няколко сантиметра ако е възможно. Възможно ли е само със смяна на пружините или ще трябва да се сменят и амортисьорите?

за възможно е възможно да си сложиш по-дълги пружини, но по пътя на логиката хода на амортисьорите следва да е съобразен с хода на пружините и когато сложиш по-дълги пружини за да вдигнеш колата амортисьорите ще седят по-изпънати и няма да осъществяват целия си предвиден работен ход. какъв ще е крайния резултат от тази схема на возенете и пътното поведение не мога да кажа, но едва ли ще е чудесен.

Аз също съм с 1BV окачване и опирах много редовно най-вече предната броня, но след като смених 4те амортисьори и пружини колата вече 2год не е опирала никъде. Аз първоначално исках да сменя само амортисьорите чисто профилактично, но майстора ме посъветва да обърна по-скоро внимание за пружините тъй като с времето те малко или много слягат и въпреки борбата да намеря правилните части и не малката цена съм доволен, че смених всичко

@rugbista братушките нямат равни 😁 жалко, че не попаднах на тази таблица когато аз си търсих части, аз всичко пишех на листа и ходих с един джоб за документи из магазините. Между другото, когато аз си търсех пружините за точния oem код никъде не излизаше алтернатива и накрая се принудих да взема от по-ниската категория товароносимост, например ако на мен ми трябва 886-915кг аз взех от 854-885кг просто защото това беше най-близкото. Тогава бях сметнал, че разликата между групите е горе-долу 30-40кг колкото показват и таблиците, което според мен не е проблем освен ако няма постоянно да се товари колата близо до максимума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@yanislav извинявайте за глупавия въпрос,като взехте пружини с по-ниска товароносимост,дали се промени просвета.Предполагам за 1BV трябва да е константа независимо от кг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@rugbista Много полезни таблици, ще вдигна колата да видя какви са цветовите кодове на тези в момента и ще търся с подобен товарен индекс. 

@yanislav Не те разбрах новите които си сменил пак ли са били за 1BV окачване или за нормално ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

@ghost_dog товарния индекс е едно на ръка,има го в лоши пътища,нормални,спорт и s line.

Цялата работа да съвпада просвета на преден и заден мост и хода на вградения амортисьор.

Искам да взема задни пружини с по-голям товар кг. само,че да отговаря на амортисьора и да не вирне задницата.

Редактирано от rugbista
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се взема различен товарен индекс просто пружината е по-мека да кажем, тоест по-лесно се компресира от товара иначе височината си е една и съща с тези които са по-голям товарен индекс стига всички останали спецификации да са едни и същи. С по-меките пружини при мен няма повдигане над заводските мерки, по-скоро със старите пружини колата беше много легната заради годините вече и с новите застана както трябва поне според мен. Дори да са много меки пружините не мисля че ще развали стойката докато не се натовари тогава просто ще клекне от малко товар

Редактирано от yanislav
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Най-накрая ги смених отзад с оем,защото няма алтернатива освен Vaico,които са на цената на оригинални.Е на пръв поглед има ефект,на ненатоварена кола влизат три пръста при арката.Преди бяха два.Ще я пробвам и с багаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...