Nonchev Публикувано 17 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2023 Здравейте колеги, насочил съм се към смяна на B7-цата бензинова към B8 или В8.5. Гледам мотори 2.0 tdi 143к.с. -В8 или В8.5, както и В8.5-170к.с. При няколко огледа ми прави впечатление, че и на студен и при загрял мотор при отворена капачка на маслото или при извадена щека(налична при В8) излизат маслени пари. Даже като тествах и 170к.с. освен маслените пари имаше и маслени пръски и самият мотор си променя звука на работа. Искам да попитам вас, като запознати с дизела, дали това е нормално-тъй като срещам противоречиви отзиви ? Изчетох форума преди да пиша, но никъде не видях. Освен за прословутия шестограм, който след 10.2009г става 100мм, за какво още трябва да внимавам. Имам резервна патерица с джанта от B7-цата 125/80/17 дали ще става за резервна на В8-цата-тъй като масово ги продават без резервни ? Благодаря за инфото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 25 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2023 Ами 143hp знам че е по-здрав, имам приятел с такъв B8.5 и вече с години няма проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване