Румен Хаджиев Публикувано 26 Февруари Доклад Share Публикувано 26 Февруари Здравейте! Да ви разкажа накратко за моя проблем - колата от около 4 години правеше проблем - неиска да пали и след дълго въртене на стартер запалваше и после никакъв проблем, работи идеално. Това го правеше по 2, 3 пъти на година независимо от атмосферните условия! От около 5 месеца започна да гасне и в движение и после трудно пали но запали ли работи като чели нищо не се е случило! Така до вчера - колата изгасна в движение, след няколко опита запали но още в първите 5 секунди и веднага гасне, светна чека и реотаните на таблото мигаха и повече не можа да запали, стартер върти но не пали! Диагностиката не показва грешки! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 26 Февруари Доклад Share Публикувано 26 Февруари Замери налягането на помпата. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Румен Хаджиев Публикувано 27 Февруари Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари Ок колега ще пробвам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Румен Хаджиев Публикувано 9 Март Автор Доклад Share Публикувано 9 Март (Редактирано) Колеги поръчах camshaft sensor но се съмнявам дали ще ми свърши работа - краят му е четвъртият а на оригиналния е заоблен - дали това ще окаже влияние, иначе всичко е почти еднакво. На новия на някои сайтове пише че е за ауди б7 на други пише и Б8 и сега се чудя какво да го правя - разглобяването е адски много ако не стане! Иначе номерът е същия само последната буква се различава Е е на новия, Д на старият! 036906433 Е---036906433D Редактирано 9 Март от Румен Хаджиев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Румен Хаджиев Публикувано 2 Април Автор Доклад Share Публикувано 2 Април Проблемът е решен!!! Беше заминала буксата на помощната помпа, дето е до горивният филтър - отдясно горе доло под дясната предна седалка се пада. След подмяна на кабелите и буксата колата запали и работи перфектно. Благодаря за помощта!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 2 Април Доклад Share Публикувано 2 Април (Редактирано) Благодаря ,че сподели проблема. Да се знае! 👍 Но диагностиката не може да не е показвала прекъсване на помпата. Поне временна грешка ще е имало. Редактирано 2 Април от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Румен Хаджиев Публикувано 3 Април Автор Доклад Share Публикувано 3 Април Диагностиката нищо не показваше-Vag com,затова толкова време се лутах и не можах да открия проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChrisPam Публикувано 12 Април Доклад Share Публикувано 12 Април @Румен Хаджиев Карам A8 d4 2011 4.2 tdi година и имам подобен проблем. Колата си я карам всеки ден и по едно време ми изгасна в движение (и ми мига чека за свещите) след като се опитам да запаля веднага само върти стартера и не може да запали, изчаквам около 5 минути без да я паля и като пробвам пали без проблем и си я карам пак. Ходих при майстор прегледа я уж на живи данни да види какъв е проблема, нищо не видя, каза, че може да е имобилайзера от БулИнс отидох да ми го подменят с нов, проблема продължи още като си я взех след като и смениха имобилайзера 2 дни я карам 3 пъти гасне (не знам дали има нещо общо, но като че ли в малък наклон педала на газта омеква, светва чека и ме връща на неутрална и гасне. Имате ли представа какво може да е? Ще я закача с vag com-a да видя за някакви грешки, но все пак да питам за напътствия или ако някой е имал такъв проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване