deanov Публикувано 4 Март Доклад Share Публикувано 4 Март Здравейте, колеги! Колата е А4 3.0 тди 245 к.с. При последната проверка на маслото забелязах, че нивото е леко по качено (беше малко под максимума по ел. щека, а физическа няма). До момента не ми се е случвало, веднъж, като спадне нивото, после отново да е на max. Погледнах антифриза и не видях някакво сериозно отклонение на нивото в казанчето по спомен от последната проверка. Друг вариант е може би да се е покачило от нафта в маслото, в следствие на прекъсната регенерация на ДПФ, по това, което съм чел. Щеката не показва повече от max, та затова въпросът ми е, ако е достигнато някакво критично високо ниво, за това ще има ли някакво предупреждение на таблото? Двигателят си работи добре във всякакви режими и колата се движи нормално, без проблеми, но ме притеснява това повишение в нивото на ел. щека, тъй като до сега не ми се е случвало, след като веднъж спадне, после пак да се вдигне. Моля, споделете вашия опит и мнения по въпроса. На снимката с червената линия е отбелязано до къде беше спаднало нивото. Сега показва отново на max,без да съм доливал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 4 Март Доклад Share Публикувано 4 Март Пълни го с нафта, заради дпф и регенерации. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deanov Публикувано 5 Март Автор Доклад Share Публикувано 5 Март (Редактирано) Доколко е опасно да се кара така и какво е решението на проблема? Редактирано 5 Март от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Март Доклад Share Публикувано 5 Март в зависимост колко нафта имаш в маслото, има влошено мазане на двигателя. Решението мисля е премахване на дпф хардуерно и софтуерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 24 Април Доклад Share Публикувано 24 Април Това е постоянна и често срещана ситуация. Зависи от режима на каране, ако е предимно в града на къси отсечки - резултата е чести регенерации на DPF като повечето са неуспешни и нафта в маслото. От Ауди казват, че до определено количество не е проблем, но колко точно е определеното количество не знам. Споделял съм проблема с много познати, които също съобщават за чести регенерации - разбирай нафта в маслото. Много хора дори не разбират за проблема когато при смяна на маслото е налято до средата на щеката и до следваща смяна се покачва но не светва предупреждение за високо ниво. Аз също карам много градско и имам същия проблем. Често усещам опити за регенерация и понеже при смяна на маслото наляхме на максимум по щека - не знам с колко се е повишило. Поръчах си голяма спринцовка от Али експрес със тънък маркуч. Днес източих 1 литър масло и на щеката сега показва с 5 мм от горния край. Значи е имало поне 700 гр. над максимума, но колко от тях съм налял при смяната и колко е нафта - никой не знае! Ако всичко това е нафта - препоръчвам смяна на маслото. Решението според мен е следното: Маслото трябва да се редуцира до средата на щеката (изтегляне или доливане) и да се следи нивото му ако се кара градско. Ако стигне максимума - смяна на масло, независимо от пробега. Оставих моето на 5 мм преди максимума и ако се покачи до край - ще сменя маслото, защото вече дърпах веднъж, а мисля че повече от половин щека нафта е вече сериозно влошаване на качеството на мазане. Това е повече от половин литър. Моята е с 6 л. масло, за 2.0 ТДИ е още по зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано Неделя в 09:16 Доклад Share Публикувано Неделя в 09:16 Поръчах си голяма спринцовка (500 ml) от китайците. Чудесна работа върши, идва в комплект с тънък маркуч, който влиза в щеката перфектно и накрайник. По притеснително е, че се наложи да изтегля поне 700-800 гр. масло за да докарам нивото на ел. щеката леко под максимума. Скоро сменях маслото и понеже по норма двигателя събира 6.1 л. направо налях смело 6 л. и след проверка по ел. щека беше на МАХ, ама колко над максимума никой не знае. Изтеглих това количество 10-15 дни след като ми светна предупреждението докато чакам да дойде спринцовката. 1-2 неуспешни регенерации съм забелязвал но не повече. Тази грешка с пълнене на масло до горе повече няма да я направя, ще наливам 5.5 л. най много и после ако се налага ще долея, защото сега не знам колко нафта е вкарала в маслото и дали да се набутвам с нова смяна. Също така не е ясно на колко повече масло светва предупреждението, защото след смяната не ми светеше, а може да е било 500 гр. повече например.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване