Jump to content

Дългите светлини на десния фар не се включват.


KRK

Recommended Posts

Здравейте. Имам  Ауди А3 2020 г. с фул лед фарове и имам проблем с дългите на десния фар- не светят. Късите и леда- работят. Левият фар работи. Не е проблема в запалките, защото като се разменят другия работи.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Фара ремонтиран ли е някога за нещо? Разглобяван ли е? Наясно ли сте с историята на автомобила? Рядко срещано е като естествено настъпил дефект.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Link to comment
Share on other sites

@KRK Поръчваш си ново "стъкло" от алито, отваряш фара и го ревизираш, после си го сглобяваш. Не е ядрена физика.

А иначе, закачи ли я на компютър да видиш за грешки?...

Link to comment
Share on other sites

Защо да поръчва ново стъкло и "ревизирането" в какво се изразява? За българина нищо не е ядрена физика.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Link to comment
Share on other sites

Няма начин да отвориш фара без да разрушиш стъклото.

Ревизирането е да се провери и поправи всичко във фара за да работи отново. Може да има повредени кабели или нещо друго. Отвори капачките и погледни вътре дали се вижда нещо нередно.

И пак да питам - четена ли е колата/фара за грешки?...

 

преди 12 минути, innerfire написа:

За българина нищо не е ядрена физика.

Рецилкирането на фарове е сравнително елементарна работа.

Link to comment
Share on other sites

Стъклото няма нужда да се сменя с ново, освен ако не е спукано. Фара се ремонтира без да си личи, че е отварян. 

Ребилд на двигатели,кутии, също могат да попаднат в категория елементарна процедура, стига човек да разполага с познанията и с правилното оборудване за целта. При светодиодните фарове няма какво да се рециклира, при тях има електронни дефекти, които се установяват с измерване и съответно се ремонтират. Често пъти, проблеми възникват след като някои е пипал нещо, което не разбира.Това ми беше и първоначалния въпрос към автора. 

Та, този фар само с плоска отвертка и гледане не може да се направи да работи и да прилича на фар след манипулацията. 

Нищо лично, но има техници, които си хранят семействата с такъв тип дейност, като спестяват на хората сериозни суми за смяна на цели фарове, дават гаранция за това и т.н. Не е етично да се омаловажава процедурата по ремонт.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Link to comment
Share on other sites

@innerfire Явно си вадиш хляба с тоя бизнес, но така и не разбрах смисъла на поста ти. Явно можеш да отстраниш електронен дефект във фара като хирург, без да го отваряш. Ако ти можеш да отвориш такъв фар, на кола от това поколение, и да запазиш стъклото и кутията непокътнати..... Евала!  :respekt:

Аз, като пълен аматьор и лаик, при успешно ремонтирани 3 фара от Q3/F3 и 1 от A3/8V, бих казал, че тоя силикон няма разлепяне...

И това не е само мое мнение.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ще ползвам темата за да покажа как всъщност изглежда такъв фар след ремонт - смяна на дневната с чисто нова. На една от снимките се вижда как изглежда фара преди да се положи лепилото и да се монтира обратно оригиналното стъкло. Има и снимки на фара отгоре и отдолу за да се види зоната на залепване и как изглежда след като е сглобен напълно след ремонта.

IMG_20241003_103341.jpg

IMG_20241005_142501.jpg

IMG_20241005_142534.jpg

IMG_20241005_141057.jpg

IMG_20241005_142156.jpg

IMG_20241005_142507.jpg

IMG_20241005_142517.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...