Jump to content

Дългите светлини на десния фар не се включват.


KRK

Recommended Posts

Здравейте. Имам  Ауди А3 2020 г. с фул лед фарове и имам проблем с дългите на десния фар- не светят. Късите и леда- работят. Левият фар работи. Не е проблема в запалките, защото като се разменят другия работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Фара ремонтиран ли е някога за нещо? Разглобяван ли е? Наясно ли сте с историята на автомобила? Рядко срещано е като естествено настъпил дефект.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@KRK Поръчваш си ново "стъкло" от алито, отваряш фара и го ревизираш, после си го сглобяваш. Не е ядрена физика.

А иначе, закачи ли я на компютър да видиш за грешки?...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да поръчва ново стъкло и "ревизирането" в какво се изразява? За българина нищо не е ядрена физика.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма начин да отвориш фара без да разрушиш стъклото.

Ревизирането е да се провери и поправи всичко във фара за да работи отново. Може да има повредени кабели или нещо друго. Отвори капачките и погледни вътре дали се вижда нещо нередно.

И пак да питам - четена ли е колата/фара за грешки?...

 

преди 12 минути, innerfire написа:

За българина нищо не е ядрена физика.

Рецилкирането на фарове е сравнително елементарна работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъклото няма нужда да се сменя с ново, освен ако не е спукано. Фара се ремонтира без да си личи, че е отварян. 

Ребилд на двигатели,кутии, също могат да попаднат в категория елементарна процедура, стига човек да разполага с познанията и с правилното оборудване за целта. При светодиодните фарове няма какво да се рециклира, при тях има електронни дефекти, които се установяват с измерване и съответно се ремонтират. Често пъти, проблеми възникват след като някои е пипал нещо, което не разбира.Това ми беше и първоначалния въпрос към автора. 

Та, този фар само с плоска отвертка и гледане не може да се направи да работи и да прилича на фар след манипулацията. 

Нищо лично, но има техници, които си хранят семействата с такъв тип дейност, като спестяват на хората сериозни суми за смяна на цели фарове, дават гаранция за това и т.н. Не е етично да се омаловажава процедурата по ремонт.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@innerfire Явно си вадиш хляба с тоя бизнес, но така и не разбрах смисъла на поста ти. Явно можеш да отстраниш електронен дефект във фара като хирург, без да го отваряш. Ако ти можеш да отвориш такъв фар, на кола от това поколение, и да запазиш стъклото и кутията непокътнати..... Евала!  :respekt:

Аз, като пълен аматьор и лаик, при успешно ремонтирани 3 фара от Q3/F3 и 1 от A3/8V, бих казал, че тоя силикон няма разлепяне...

И това не е само мое мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Ще ползвам темата за да покажа как всъщност изглежда такъв фар след ремонт - смяна на дневната с чисто нова. На една от снимките се вижда как изглежда фара преди да се положи лепилото и да се монтира обратно оригиналното стъкло. Има и снимки на фара отгоре и отдолу за да се види зоната на залепване и как изглежда след като е сглобен напълно след ремонта.

IMG_20241003_103341.jpg

IMG_20241005_142501.jpg

IMG_20241005_142534.jpg

IMG_20241005_141057.jpg

IMG_20241005_142156.jpg

IMG_20241005_142507.jpg

IMG_20241005_142517.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...