Jump to content

Аванс


carrera4

Recommended Posts

Здравейте колеги. Ща да ви споделя нещо. Първо да попитам: има ли детонации с различен звук и ако има как да ги разюлича? Може да си въобразявам, но ми се струва, че като дам газ се чува (в купето) леко метално дръндаликане от към двигателя. Като отпусна газ-та спира. Чувал съм да чука аванс дет се вика, но с мощни и ясно изразени метални ЧУКАНИЯ, които са периодични и отчетливи. При мен е "леко метално дръндаликане" и се чудя дали това са детонации или не? Щот не съм чувал хубави работи за мадам детонация....спукани бутала и прочие. Ако някои има впечетления да споделя, ще съм ви благодарен...всико добро :rotcol:

Редактирано от carrera4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам проблем с детонации (чуват се като метално припукване с ралична честота и сила при рязко подаване на газ или работа на двгателя при пълно натоварване при изкачване) като всеки ми казва, че е от бензина. Но това ми го прави с бензин А 95 от всички големи вериги бензиностанции в една или друга степен. Сега минах на А 98 на лукойл и може би е малко по-добре, но не ми харесва съвсем. Май ще се окаже, че трябва да я карам на супер 100 бензин за 2.18лв./литър , което вече ще дойде малко множко, ама какво да се прави......... :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера,се връщах от Пловдив и на новия участък от магистралата към Чирпан реших да видя колко ще вдигна - по километраж показваше 200 /В-4 Avant ABK/.Отначало при настъпването до дупка причука леко и спря, но вече накрая се чуваше постоянно чукане.Откак съм я купил толкова не съм я настъпвал, но понеже от 2год карам на газ реших хем да видя колко върви/това 200 беше на бензин А-95 от OMV/,хем да прочистя малко нагара от дюзите.Незнам дали е от бензина ,дали газаджиите са ми бутали аванса или има нещо друго,но си е гадно.Иначе пък на газ няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете си ламбда-сондите, при мен го правеше това на 1.6 ADA двигател и се оказа от мудна ламбда.

Може би да имаш право, ще пробвам с Мишо уикенда, доста го хвалят...да видим. Моят е АВК. Наскоро ходих на диагностика и казаха, че всичко е наред, проблеми няма, може да имам евентуално запушване някъде по изпускателната система...смених катализатора, но си е същото. Иначе колата си върви завидно добре, но ме дразнят такива "леки" забележки B) Мерси, успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да уточним и още нещо: Това слабо тънко "метално прибукване", както се изрази колегата VAZ 21013 детонационно горене ли е или само отчетливите метални чукания са детонационни. Ако се окаже, че детонационното горене не може да предизвика шум, като описания във второто изречение, то значи не е детонация (баси логиката)...ма занм ли бе де.ба. Дайте мнение B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше подобен проблем. Смених скъсан тампон на тръбата преди последното гърне и лека заварка след катализатора B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е аванса, иди бързо в сервиз да ти го върнат леко (врътва се малко делкото) че аз заради неоправени дълго време детонации правих основен ремонт на предишната ми кола. Челата на буталата се бяха буквално изпарили и се бяха наслоили отдолу на главата... абе грозна картинка. Също така кажи им да ти прегледат датчика за детонациите (той е един или два - не зная как е при АБК точно, при АСЕ са два).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене се чува подобно чукане при положение че съм на скорост (примерно 2-ра) и върна рязко газта, причатква, попречуква, и започва да придърпва!!!Като подам леко газ си бачка и се оправя и съм забелязал че това чаткане е по скоро при студено ДВГ!!И не знам дали е заради детонации или от скоростната кутия!!

Хубаво ще е някои да даде акъл, щото не става само с ядене :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата carrera4 говори за детонации в цилиндрите на двигателя,а не за детонации в изпускателната с-ма.Чукане на аванса се получава,доколкото знам по няколко причини:1.неправилна центровка 2.бедна горивна смес 3.нискооктаново гориво или ако мотора гори многоо масло,защото то също води до понижаване октановото число на сместа.

На АВК детонационния датчик се намира в предната част на блока,отляво/мисля,че следи за вибрации 1-вия цилиндър/ и наистина чукането на аванса се чува като леко метално дръндаликане.

Мисля,че както казва колегата peshone,е много вероятно от мудна ламбда сонда .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги за отговорите. Ще си врътна делкото, но проблема е, че при закъснение (карал съм колата и така) не мое да върви, ма майната му...

Къде да ида утре на КАЧЕСТВЕНА диагностика за да ми кажат наистина къде е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с "аванса" е решен :hilezh: Смех....

Онзи ден врътнах делкото и дадох малко закъснение. Сеа си викам не трее да има проблеми. Качвам се за едно пробно кръгче и като се заслушах ми стана лошо. От мотора се чуваше два - три пъти по-мощно дръндаликане. Рекох си тоя ДВГ се побърка. Спирам, отварям капака и почвам да гуедам умно. "Що така бре Атанасе..." Запалих и започнах да му давам газ от лостечто (или там какво е) в-у смукателните колектори. А то дрънка да се пушек вдига....и какво да видя:

има една тръбичка, която е свързана с изпускателните колектори и е запучена с тапа, а тапата е захваната със скоба. Та въпросната тапа се беше скъсала и тръбичката играеше роля на един мини ауспух... :bia: Та колеги, ако на някой му се случи подобно нещо, нека да хвърли едно око и там. Мерси за съдействието!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е аванса, иди бързо в сервиз да ти го върнат леко (врътва се малко делкото) че аз заради неоправени дълго време детонации правих основен ремонт на предишната ми кола. Челата на буталата се бяха буквално изпарили и се бяха наслоили отдолу на главата... абе грозна картинка. Също така кажи им да ти прегледат датчика за детонациите (той е един или два - не зная как е при АБК точно, при АСЕ са два).

един е датчика и се намира на блока точно под алтернатора захванат с болт 8мм

а и как точно функционира този датчик и какво прави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...