Djokata1 Публикувано 29 Май 2007 Доклад Share Публикувано 29 Май 2007 Първо мислех много да псувам и да пиша глупости по форума за да ми мине яда, но реших, че е по добре да опиша и моя случай та на някой като му се случи да знае какво да прави.На някой да се е случвало след смяна на агренажен ремък в уж реномиран севиз в София да си остане на пътя.Е да ама на мен ми се случи. Както си карах А4 преминавам от четвърта на трета с рязко подаване на казта и ти да видиш вместо да тръгне колата започна да пуши бял дим и да гасне.След проверка и обезвъдушаване на горивната система установихме, че няма проблем с въздух след коривния филтър. Но колата така и не пали и не пали. Познайте какво и е бе на колата. Последва тест с vag com който не показа никакви причини колата да не запали. Но тя така и не пали. Продължихме с продължително стартиране на двигателя, проверка на блокажа на чипа, блокажа на алармата и т.н. и т.н. но като казвам на майсторите, че агренажния ремък е сменен в реномиран сервиз в софия никой не предполагаше, че може да е нужна центровка на ГНП и Коляновия вал и така колеги. Ако на някой му се случи да му пуши колата с бял дим (не сив) да знае че трябва да направи центровка на двигателя и ви казвам колата си запали на 1/4 оборот и сега работи перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 29 Май 2007 Доклад Share Публикувано 29 Май 2007 Направо напиши и в кой сервиз е станало това, няма нижда боклуците да са анонимни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Djokata1 Публикувано 29 Май 2007 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2007 Прав си колега на един от лъскавите магазини в които продават лъскави нови коли, но обаче нали се сещаш съвсем нови части всичките братче обаче някой не е догледал да затегне ролката на разпределителния вал и ето аз си останах на пътя.Така е трябвало е да се страдаааа мама им да ебаааааааВсички се сещат колко парички съм дал за смяната която и сам съм могъл със същия успех да сменя.щото да не се фаля ама една от предишните ми коли беше VW Passat 1,6 tdi и да ви кажа двигателя на А4 1,9 TDI не е много по различен поне що се касае до блока. Разликата е в ГНП, Турбото и понеже не съм специалист ще кажа че не разбирам много и се извинявам на всички специалисти във форума надявам се поне да не се заяждаме. Моите постове са за това да се знаят проблемите и как да се решават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване