DJack1 Публикувано 23 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2007 И аз го закъсах в петък вечер.Изведнъж на Княжево колата нещо зафука,засъска,вдигна температурата и светна лампата за авария!Отбих на 50-на метра в бензиностанция "Опет",катоНЕ изключвам двигателя/,отварям капака и гледам всичко в пара.Веднага внимателно с ръкавиците! и хавлиен парцал отварям капачката на разширителния съд,взимам шишето от 2-литровата Кола/държа го винаги пълно в нишата над предпазителите/и наливам вода.Така 5-6 пъти тичам брзо! до мивката и доливам.След 10-на минути стрелката на температурата падна под 100те и изключих двигателя.Обливах още няколко пъти внимателно маркучите и радиатора.Горе-долу поизстина и започнах да търся пробива.Оказа се малкото водно маркуче/над масления филтър/,скъсало се точно откъм двигателя/влиза в тръбичка под ш..б..н ъгъл.Развих скобите,обаче като дръпнах силно от долната страна,маркуча се скъса точно където го е държала скобата.И добре,че сме рода голяма,обадих се на чичо/живее в Княжево/та след десетина минути ми донеси един куп маркучета.Избрахме едно ново около 15 см,наденах му скобите,втъкнах го добре и в двете тръбички,внимателно стегнах да не го срежа,сипах вода,запалих и стрелката за температурата "заспа" на 88 градуса!На Трънското дефиле по нанагорното качи на 92 гр.и перките зафукаха!На другия ден основно прегледахме всички маркучи,нейсе за сега са добре и налях 1 литър концентрат антифриз.Всичко това ми струваше един час,опарен десен палец и един вагон нерви и притеснения!Колеги,правете редовно профилактика и на малките неща,щото белята става голяма!Безаварийно на всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 24 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2007 аз затова преди време профилактично си смених всичките маркучи по охладителната система и сега ми е спокойно иначе съм чувал че така като е бая позагрял двигателя не е хубаво да му сипваш студена вода защото може да се пукне... някой по-запознат ако може да каже по-точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJack1 Публикувано 24 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2007 "....с вода".В никакъв случай не се облива радиатор със студена вода.Може да направи едно голямо "пук" и после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
longrunner Публикувано 24 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2007 (Редактирано) Същото ми се случи преди една седмица между две села в ямболско.Имах късмета да стигна до кръчмата и имаше вода,а отсреща на улицата имаше нещо като сервиз,и един чичо смени същото маркуче като твоето,пак късмет че имаше,но не обезвъздушихме както трябва и изби от водната помпа=130лв. за нова в Ямбол.Сега след 600 км. всичко е наред,но още си карам с 6 кила вода в багажника. Редактирано 24 Юли 2007 от longrunner Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване