Jump to content

Хидравлична течност


Recommended Posts

Смених я на А6цата с оригинолна G 004 Има проблем с едно ручене яко в крайните положения на волана. Мислех, че е от течността, щото беше с ATF! Обаче рученето си остана! Вибрира един маркуч към рейката!

Имам 2 въпроса - някой ако се е занимавал:

1. Има ли вграден клапан в някой от маркучите и в кой?

2. Каква е разликата между G 004 и G 002?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Смених я на А6цата с оригинолна G 004 Има проблем с едно ручене яко в крайните положения на волана. Мислех, че е от течността, щото беше с ATF! Обаче рученето си остана! Вибрира един маркуч към рейката!

Имам 2 въпроса - някой ако се е занимавал:

1. Има ли вграден клапан в някой от маркучите и в кой?

2. Каква е разликата между G 004 и G 002?

Карам А3 и ми се спука хидравличен маркуч. След като го ремонтирах, купих хидравлична течност, но специална за Audi, VW, Seat, Skoda. Взех я от Радиал центрове. Тя е наи-скъпа - 30лв за 1литър. Стига за цялата система. Преди и при мен се чуваше шум при завой, но беше заради спукания маркуч. Помпата беше засмукала въздух. Сега всичко си е наред. Добре, че помпата не се е повредила, че са си скъпи частите за тия Audi-та. Така че, провери си първо има ли достатъчно масло в казанчето. Айде успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

другия път иди да си купиш маслолото от Шкода 16лв му е литъра там , а не 30 като в ауди!!

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има клапан май в гъвкавия маркуч, който обикновено протича и струва към 400 лв. Като взех колата от него сълзеше и купих G002 за доливане. Чуваше се шум при въртене на волана и се засилваше в крайните положения. Това, ако е лек тоя шум, е нормално - показва че работи хидравличната помпа. След един месец доливане реших да сменя цялата хидравлична течност. Купих G004 от Еуратек. Като я смених шума при въртене на волана отслабна доста. Сълзенето на маркуча също намаля поне с 50%. Та си мисля, че част от проблема се създава от некачествени консумативи - хидравлично масло, различно от спецификациите на производителя. Или айде, да не са некачествени, но неподходящи за тази хидравлика. Един продавач - собственик на магазин за автоаксесоари например ме убеждаваше, че можело да се сипе LHM - техност за хидропневматичното окачване на Ситроен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...