JohnP

Members
  • Content Count

    1,515
  • Joined

  • Last visited

About JohnP

  • Rank
    User
  • Birthday 06/08/1973

Друго

  • Kaра
    Audi 100 2.6 V6

Контакти

  • Website URL
    http://www.sigurnost.bravehost.com
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Sofia

Recent Profile Visitors

3,308 profile views
  1. Ауди 80 Б3 1.8 карбуратор, двигател RU, мощност 75 к.с.Произведен: 1989 г.Цвят: светлосинКарбуратор Кейхин-2 работещ.Автомобилът е с климатик (компресорът не е наличен) с отделен радиатор за охлаждане, монтиран от ляво отдолу на двигателния отсек..Предните врати са с ел. стъкла, бутоните са между седалките, задните са с ръчка. Колата е със задния стоп с рамката около номера, горната му част е счупена на две места и е лепена. Лява задна врата е с външни забележки.Цени на някои части:Алтернатор: 50 лв.Амортисьор заден: 25 лв.Амортисьор преден: 30 лв.Бобина: 30 лвВентилатор и ел. мотор за охлаждане на радиатор: 20 лв.Волан: 25 лв.Водна помпа: 35 лв.Всмукателен колектор: 25 лв.Външен стоп десен: 30 лв.Таблото със скоростомера и оборотомера: 55 лв.Кутия за въздушен филтър: 25 лв.Карбуратор: 60 лв.Лостчета за светлини – ляво от волана – 25 лв.Лостчета дясно от волана: 25 лв.Лостчета светлини и чистачки от двете страни – 45 лв.Стартер: 35 лв.Патрон на контактен ключ за запалване: 40 лв.Радиатор охлаждане: 25 лв.Радиатор охлаждане на климатик: 20 лв.Жабка: 15 лв.Теглич: 75 лв.Изпращам по Еконт.
  2. Здравейте колеги, Доста години карах Ауди 100 2.6 мотора. Днес ми се удаде да покарам една А6 С4 quattro с 2.8 193-коньовия мотор. И естествено очаквах колата да върви доста повече от моята. Да, ама не. Не само, че не усетих по-бързо да ускорява, но ми се стори, че даже и колкото моя двигател не върви. Пробвах го основно на доускорението от 80 км/ч, доколкото може нагоре. Няколко пъти натискох докрай педала, и на 4-та и на 5-а от 80 км/ч, доколкото видях, от 140 повече не можах да вдигна, тъй като слънцето ми светеше в очите, пътя беше със завои и сравнително интензивно движение. Иначе исках поне до 170 км/ч да го тествам. Ами зле, не усещах познатото силно дръпване и изстрелване на колата между 4000 и 5000 оборота. Нито на 4-та, нито на 5-та. На моя двигател най-голямата му сила беше между посочените по-горе обороти, след 5000 вече скоростта се увеличаваше по-бавно. Това е на 4-та 140, на 5-та 170 км/ч, после вече се забавяше ускорението. Затова искам мнеието, впечатленията на тези, които са карали с поне два от трите двигателя - 2.6, 2.8 174 коня и 2.8 193 коня. Размишлявам защо така се получи. Да речем заради завоите и натовареното движение не можах спокойно да я натисна. Или пък прекалено големи са ми били очакванията. Може пък точно този двигател да е към 1 млн. км и да са избягали 30-40 коня. А може и да си е така по принцип. Преглледах информация за ускорението на С4-ки с тези три мотора. Ауди 100 4х4 ускорение 0-100 - 9.7 сек. Според мен е малко повече. На А6 193 коня пише 8.1 секунди и куатрото, и само предното. Тези данни могат и да са неточни, да речем. Гледах и доста клипчета за ускорение на С4-ки с тези три двигателя. асичах времето от 80 до 170 км/ч. И при трите е около 16 сек., плюс минус 1. Разбира и там го има фактора грешка, различни шофьори, различни пътища и пътни условия, но все пак се набиваше еднаквото време. Затова моля за вашите лични впечатления по въпроса.
  3. 4100 не е изгодно, но всеки си знае за себе си. Ако е търсил и огледал поне 5-6 коли от модела и тази е била оптимална откъм цена и състояние, ОК.
  4. Аз не мисля, че е сбъркал, 2.8 е по-добър от 2.6, куатро е по-добре от предно, поддръжката е същата, само около регистрацията ще се заформят едни 500-600 лв. разходи, но ако я взел на изгодна цена не е проблем.
  5. Колега, клапана е последната и най-малко вероятна причина за прекъсването на празен ход. Преди това има над 10 неща, които да се проверят - горивната система - регулатор на налягането на бензина; всмукателна система - дали няма неплътност и тегли въздух, инжектори, кабели, бобини, датчици - на дроселовата клапа, на температурата на антифриза и въздуха и т.н. Пълният списък може да се види в Аутодатата. Ако е клапан, компресията няма да е 6, а ще клони към нула. Ако цилиндъра въобще не работи - няма искра и няма горене, двигателя така или иначе ще работи зле,ще притриса на празен ход, ще бучи повече и ще мирише на неизгорял бензин. Нека твоят човек да почисти свещта и да види. Ако можете сами, сваляйте главите и питайте колко ще излезе смяната на сегментите и най-вече някой да установи от какво е дошло това износване.
  6. Здравей колега, Двигателят е механично доста здрав, не се износват бързо сегментите, ти казваш, че подозираш клапан, а после говориш и за сегменти. Харча на масло е много, и не мисля че само единия цилиндър е причината. Отзад какъв цвят дим излиза, черен ли, син ли, постоянен ли е такъв цвят? Свещите какъв цвят са електродите, на цилиндъра с ниската компресия особено? Слабото място на двигателя е, че охладителната уредба е разчетена така, че да охлажда без да допуска толеранс при прегряване. Излезе ли от строя термовключвател на радиатор , прегрее ли малко следва издухала гарнитура на главите. затова има датчици за температура на маслото и на антифриза, трябва да се следят внимателно. На моя двигател съм доливал максимум 1 л на 10 000 км. Компресията ми беше между 9 и 10, не съм имал проблем с ускорение, невървене и пр. Първия запозрян за горене на масло са гумичките на клапаните. Някои ги сменят и без да свалят главите. Не съм го правил и не мога да дам лично мнение. Моят съвет е да свалиш главите първо и оттам е лесно да се провери какво не е наред. поне могат лесно да се сменят гумичките на клапаните и гарнитурите Свалял съм главите и те уверявам че не е толкова трудно - има вече много иструкции и видео в интернет. Оттам се оглеждат и клапаните, и водачите и цилиндрите. Може единия цилиндър да е износен повече. И тогава може да се реши какво да се смени. На този етап вече не е толкова трудно да се разглоби и целия двигател за основен ремонт. Но тъй като има части за тези коли колкото искаш, а търсене няма, ако намериш двигател на разумна цена не повече от 500 лв по-добре е директна замяна. Тъй като майстор ще вземе за работа само за главите 300-350 лв, а имаш и шлайфане и пр. други работи. Не помня дали може да се сложи двигател ААН 2.8 174 к.с. той е доста по-добър, но там ти трябва и цялата инжекционна система, тъй като компютърът е друг.
  7. Аз купих еди AGM акумулатор Варта през януари 2017 г за 300 лв., с две години гаранция, изкара до тази пролет, т.е. 3 години и 4 месеца. Ако бях купил обикновен за 200 лв., щеше да изкара поне 2 г., ако е мо.малко щяха да го сменят гаранционно. Преди десетина години купих един АЦ Делко, обикновен, издържа 3-4 години.
  8. JohnP

    А6 Ц4 2,3

    Двигателят е много здрав като механика и балансиран. Интересен е с това, че е механичен инжекцион с ел. блок за управление. Потърси в гугъла Bosch KE-Jetronic 3.2 За газ дали става - като цяло да, ако ти се налага, и зависи доколко си готов да си поемеш последствията. В повечето случаи като сложиш газ след време започва да работи на газ по-добре от на бензин, и накрая спира насъвсем на бензин. Причини - ето прегледай няколко теми по въпроса: Така ще се ориентираш и за недостатъците му поне донякъде. И не очаквай прекален ентусиазъм в темата. Тази тематика е дъвкана години наред, така че ще си помогнеш много повече ако ползваш търсачката.
  9. Вероятно става дума за Ауди V8, което се произвежда от края на 80-те години до 1993 г. Прекрасен автомобил от висок клас, оборудва се с мощни двигатели 3.6 и 4.2 бензин. Само че ще ти трябва още едно за части.
  10. Указания за инсталиране на Windows 7, 8, 10 и др, 32 и 64bit, могат да бъдат намерени тук: http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm http://www.ftdichip.com/Drivers/CDM/CDM v2.12.26 WHQL Certified.zip - файл с драйвърите за Windows 64 bit http://www.ftdichip.com/Support/Documents/InstallGuides/AN_396 FTDI Drivers Installation Guide for Windows 10.pdf - указания за инсталиране http://www.ftdichip.com/Support/Documents/AppNotes/AN_119_FTDI_Drivers_Installation_Guide_for_Windows7.pdf
  11. Продавам чисто нов диагностичен кабел за автомобили Vag-com KKL USB за по-старите версии на Vag-com - 311, 409.1, работи и VCDS Light на Windows 7 64bit. Теста на снимката е с версия 409.1. Има диск със софтуер, драйвъри и подробни указания за инсталиране със снимки. Малко подробности за възможностите му: http://www.programatoribg.com/vag/index.htm Работи със следните модели на Ауди, Шкода, Сеат и VW: AUDI: А2 - код на шасито 8Z A3/S3 - 8L 80B4/S2 - 8C A4B5 - 8D A4B6/B7 - 8E Cabrio B4 - 8G Cabrio B6/B7 - 8H TT - 8N 100/200 C3 - 44 100/A6 C4 - 4A A6 C5 - 4B A8 D2 - 4D Шкода: Fabia I - код на шасито 6Y Felicia - 6U Octavia I - 1U Superb - 3U VW: Caddy - 9K Corrado - 50 Golf Cabrio - 1E Fox - 5Z Golf City - 17 Golf/Jetta II - 1G Golf/Vento III - 1H Golf/Bora IV - 1J Jetta IV - 9M New Beetle - 1C, 9C New Beetle Cab - 1Y Lupo - 6X Passat B3 - 31 Passat B4 - 3A Passat B5 - 3B Polo - 6N, 9N Polo Classic 6V Sharan - 7M Touareg - 7L Transporter - 70, 7D, 7H Seat: Toledo - 1L Leon/Toledo - 1M Arosa - 6H Ibiza/Cordoba - 6K, 6L Alhambra - 7M Може да се използва и за автомобили извън ВАГ-групата - Волво, Фиат, и пр, с други софтуерни продукти. Забележка - при някои специфични инжекционни системи на Ауди като Hella на двигател АВС 2.6, 150 к.с. губи връзка, поради което не е подходящ. Цена 20 лв. Тел. 0884 720050
  12. Колата вече я няма, продават се само останалите части Компютър Hella, кат. № 4a0 907 473a - 90 лв. Резистор за климатроника с куплунг (Blower motor resistor), без него не може да се включи климатроника, кат. № 4a0 820 521 - 40 лв. Нова цена на четирите лети джанти, 15 цола, 7J , офсет (ЕТ) 35 - 150 лв.
  13. Казанче течност за чистачки с помпа - 20 лв. Фар ляв оригинален Бош - 30 лв. Фар десен - 25 лв Продават се в комплект с мигачите Казанче антифриз - 20 лв. Пластмасова кора под чистачките - 15 лв. Заден стоп с леки забележки - пукнатини на 2-3 места - 95 лв.
  14. Барче пред скоростен лост - 10 лв. Барче зад ск. лост - 10 лв. Предна броня без забележки - 20 лв. Панел с механизъм за управление на люка - 40 лв. Спойлер заден капак - 15 лв. Газова бутилка 40 л. с неработещ нивомер - 20 лв. Резервоар бензинов 30 лв.
  15. Колата вече я няма, ето някои останали части: Панел с бутони за климатик, парно и вентилатор – 20 лв. Централна конзола с духалки на парното, бутони, радиокасетофон и панел на климатроника - 30 лв. Пепелник със запалка - 15 лв. Вентилатор отопление - 30 лв. Панел за релета и предпазители с капак - 20 лв Панел за управление на люка с ел. мотор - 40 лв. Резервоар за вода за миене на предно стъкло с помпа - 20 лв. Жило на смукача - 15 лв. Машинка за централно заключване на врата – 10 лв./бр. Помпа за управление централно заключване – 20 лв. Спойлер заден капак - 15 лв. Преден фар оригинален Бош - 25 лв./бр. Нивомерна пръчка за масло - 10 лв.