Jump to content

Моля, помагайте


eniac

Recommended Posts

Здравейте!

Сега се прибирам и направо си скъсах нервите.

Проблемите по принцип са два, но първо ще напиша първият защото е по-належащ:

Колата която ползвам се кара и от брат ми. Преди 2 седмици някъде брат и баща ми я занесоха на майстор. Проблема й тогава беше

че не поддържаше нормалните 800-900 оборота когато се кара на газ (има газова уредба). Майстора казал, че наново и правил центровка. Колата започна да поддъжа обороти и дори не "играеха"(преди това все варираха все едно някой си играе с педала на газта). Тогава като я взех ходихме на пикник с приятели. По пътя има сериозно изкачване. Там колата започна да прекъсва и да губи мощност. Принудих се да изкача баира на 3600-4000 оборота на 3-та. Този наклон съм го вземал преди и на 5-та. След това на 1-ва бях я форсирал до към 4500об. и колата изплющя леко. Тогава обаче когато я обърнех на бензин просто летеше.

Сега след една седмица положението е:

Снощи взимам колата и като имам предвид, че прекъсва на газ й сложих бензин. ДА ама НЕ. При опита да запаля на бензин ударих на камък. Въртях 1-2-3 пъти, на 4-тия подадох газ и колата едва-едва запали. До тук добре, но натисна ли съединистеля и крака ми да не е на газта тя пак изгасваше/ След 300-400м явно смукача я подемаше и вече дуржеше 1000-1100 оборота но варират. Поне не изгасяше колата, но проблема с прекъсването и плющенето се появи и на бензин. След като останах сам излязох извън града и нарочно я настъпах да видя какво е положението. Като мина 4000 об. колата изплющя и се чу някъде под краката ми но в средата, т.е. пада се под арматурното табло. Незнам дали наистина е там някъде но поне аз така го чух. Сега един приятел ми каза че като съм я запалил и като съм тръгнал (на бензин става въпрос), отзад пушело доста.

Та това е казусът. След това което преживях и усетих при карането мисля, че колата не може да изгори всичко което й се подава. По време на шофиране, ако включа на висока скорост и натисна повечко педала на газта, колата започва да прекъсва. Сменя ли на по-малка скорост, набира много бързо.

Това е краят на първия проблем.

Вторият проблем е че с малка скорост когато вляза в завой предните гуми присвирват. Един приятел ми каза че предницата ми не е наред. Баща ми казва че може да е от топлото време и от това че са нови, но едва ли само това е причината.

Ами това е. Ще съм ви много признателен ако ме насочите поне къде може да е проблемът. Ще се ходи на майстор пак - ясно е, но искам да чуя и вашето мнение.

П.П. Колата е Ауди 80 B3 2.0i

Редактирано от eniac
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко отидох извън града да я пробвам на газ. Мисля че се държи добре. Само веднъж предърпа леко.

Забелязах обаче друго. Когато натиснах повечко педала на газта се чува едно адско тракане в двигатела. Звукът е все едно пускаш много ситни сачми по ламарина. Преди бяхме водили колата на един майстор заради тоя шум, той я покарал и каза, че нищо й няма. Сега обаче забелязах че когато се появи тоя шум, тягата на колата леко отслабва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега по симптомите които описваш почти е сигурно че центровката ти не е наред провери за твоя двигател колко трябва да е предварението и тогава ходи в сервиз че са се навъдили едни маистори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз така бих ти казал, върви на центровка ама като прочетох за шумове в двигателя и то като тия дето описваш мисля че трябва да и обърнеш по голямо внимание

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега по симптомите които описваш почти е сигурно че центровката ти не е наред провери за твоя двигател колко трябва да е предварението и тогава ходи в сервиз че са се навъдили едни маистори.

Да си призная и представа нямам какво точно значи предварение.

Актуална информациа от снощното каране:

Колата върви много добре на газ, но стане ли въпрос за обороти над 3800-4000, нещо се запушва и плющи (незнам дали точно се запушва, но аз така го разбирам).

Иначе сега съм с книжката V.A.G Serviceplan. За типа на двигатела пише - 3A.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както колегата по-горе предполагам че тези съчми които чуваш са от тропането на аванса - така нещата пак опират до цетровка /абсолютно любителско мнение/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде си колега?

Да те пратя при едни хора дето си разбират от работата и да ти я направят и на бенз и на газ.

Да мотора ти е 3А. Хубав двигател.

От Силистра съм. Тук няма много добри майстори. Чувал съм за някакъв много добър в Добрич...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Резултатите от днешното ходене на майстор:

1. Първото нещо което гледаха е филтъра който се намира отляво в предната част. Вътре има една метална, кръгла пластина, която отвара и затваря големия отвор. Тя беше крива. Извадиха я, изправиха я и я наместиха да не дере по стените.

2. Лулата на главния кабел на разпределителната капачка беше се повредила и се чуваше пукане от искри като работи двигателя. От тези искри лулата и капачката са се спекли и отиват на боклука. Нова капачка и лула.

3. Датчик на делкото - счупен. От това и "скачаше" двигателя. Оказа се че е изключително важен и ако напулно се строши колата изгася и не може да запали. Уте ще бъде сменен. За сега е вързан със свинска опашка.

4. Свещите се оказа че не са много подходящи - също ще бъдат сменени утре.

5. Нещо което не е чак толкова належащо но все пак - изпарителя на газовата е вакуумен. Майстора ми каза че е хубаво да се намери електрически, какъвто всъщност се слага на инжекцион.

6. Катализатора трябва да се изтърбуши. Колата беше вътре в сервиза и като я форсираха вътре не се дишаше. Миришеше на ония симпатични душчета по плажовете. :( Шегата на страна - много кофти замириса. :hilezh:

Мойстора ми каза къде тук в Силистра изтърбушват катализатори, но ми каза цена 15лв. Честно казано ми се струва доста евтино. Посъветва ме като отида там да кажа, че ме праща "Стоян Николов", но не ми се вярва само заради едно име да е толкова евтино.

КАжете по колко парички сте дали вие при тази манипулация.

Ами това е за сега. Двигателя се "поуспокои" за сега или както каза майстора "седна на гъзъ си". :hilezh: Утре предстои още едно ходене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако приемаш съвети от жени...... :hilezh: мога да ти кажа, че за изтърбушването на катализатора ми взеха 20лв, но ми предложиха да не си плащам услугата и да ми дадат още 25 лв. Имай в предвид, че катализаторите ги изкупуват и са към 60лв. на килограм, но не съм мното убедена, че от това ти е чернилката.

Моята лимузина, преди известно време харчеше масло и пушеше стабилно, смених й гумичките на клапаните и сега в това отношение е ок, но се появиха други "екстри"- /само при високите температури/ придърпва и се тресе на ниска предавка и понякога трудно пали........все още ходя по мъките /маистори и майсторчета/, та по тая причина на една от многото диагностики ми казаха, че ми е задръстен катализатора и връщала газовете и аз като жените-речено сторено-махнах си катализатора......Дано съм ти в помощ.....Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега купи си спреи за почистване на карбуратора от някоя бензиностанция. впръсква се в карбуратора при свален капак на въздушщния филтър 4 - 5 пъти и отзад излиза черен дим като от парен локомотив. аз моя дилийанс така го оправих поне за сега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...