Gravito

Members
  • Content Count

    591
  • Joined

  • Last visited

About Gravito

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    А6(C5)80(B4)1.8ТХ2

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Димитровград/София
  • Interests
    Турбо бензини ,Аудиосистеми ,борбата за световен мир .

Recent Profile Visitors

3,654 profile views
  1. Леле майко е положението. Няма да изпадам и аз в подробности,накратко да 13-ката е кофти,дефакто ако не е много зле и ако колата е с бас който може да възпройзвежда нормално до 80-90 хз (10 ка в затворен обем) нещата не толкова трагични колкото ги описвате ,по скоро проблема е че високите от най евтините компоненти са мега отвратителни,и в повечето случай се слуша на плеър и той е някакво сони дето изкарва 2х5 вата без да криви и както каза колегата по горе 80-и нещо чувствителност е рялната.Затова не стават нещата .Както казва бричката Лъв слама не яде Аз в а6-то съм с 13-ки който иска да идва да слуша.
  2. Да като цяло, ще се сглоби волтрон с радиатор от Б3, но бяхме намерили един много гадно стърчеше изхода. Друго е от страната на турбото (нз дали всички са така),а и оригиналният захват е супер шит много е сложен. Целта е или за се заварят някакви фитинги на него или да се намери някакъв друг и да стане като А4/А6 с маркуч и да се запрята при обслужване ,защото аз примерно колата я ползвам ежедневка,и си и въртя километри и трябва да се ремонтира лесно,на старата като нямах климатик така бях направил всичко че мотора за час е долу но и много неща липсваха ,защото беше трошка целта сега е същата ама всичко да е подредено и здраво .
  3. Виждам разговора тече с пълна сила,това че има много направени коли не означава ве са направени добре ,аз карах 1.8Т във 80-ката 4 години и всичко беше тел и свински опашки. Драма със загряването няма ,трябва само климатичен радиатор ,ако некой може да помогне там ще е добре. Към колегата Спас това филтърна кутия от 2.2 ли е ? И другото не виждам климатичен радиатор без климатик е найстина е лесно ,но да имаш климатик всичко да е подредено хванато здраво и е ремонтно-пригодно (да се сваля всичко са 20-тина мин) не е лесна работа.
  4. Ммм като ще си говорим за имагинерни проекти на мен винаги ми е било интересно две 1.8Т-та ако се сложат както на онова бимото ТТ-то ако са със жило няма да е трудно напасването на дроселите ,ама какво правим с скоростите доста клипчета има двумоторни таратайки не може да е толкова трудно. А иначе към автора на темата ако си го правиш с приятели(в което се съмнявам) ще ти отнеме много време и над 5К като се приема че имаш повече от един приятел и сте техничестки грамотни,и сте правили подобни неща преди.
  5. Като цяло сигурно е писано 100-тина пъти ,може би е време за важна тема газ за тръцките.Накратко ако е 150 кс (нямаш чип и не е 180 кс версията) вероятноста да имаш драми с каквото и да е е много малка ,ако не е калпав монтажа де. Другото което е че това което си написал е електроника,изпарителя е много важен (трябва да е със значително по -голяма мощност от 200 кс ако си с чип) рейката също ако е от по-висок клас колата върви по мазно и е по лесна за настройка. Иначе като марки в по ценово насочените LPG Tech-a за мен е най ,фобуса също не е лош.
  6. Проблема е решен ,объркани букси на комутаторите.
  7. Да най честите проблеми са дюзи , адаптацията на газта, G62 , ( датчик темп охладителна течност, бенз помпа. Датчика е доста евтин под 20 лв и се сменя доста лесно и аз при наличието на такива проблеми го сменям профилактично
  8. Според мен необходимост, не е е със сигурност. От скоро се прохождаме с хоум аудиото,и най задаваният въпрос е 5.1 звука, и съответно от хора който не разбират достатъчно за да знаят че в стандартен хол, на панелка 5.1 звук няма как да стане кадърно. Но е модна темата, и същото се прехвърля върху нещата който са на мода ,визирам и на киров нещата . Наливат се едни пари в промо на нещо което сега се харчи и се създава впечатлението че това е най-нужното ти нещо и и трябва да го имаш веднага. А аз не я обичам много тая дума аудиофил, много ми прилича на другата дето завършва на фил, но за истиснските "болни" на темата могат да се вчечетлят от система с Хай-Ви Б3С със усилвател 2-ра упортреба и от мега-системи с лампови моноблоци. В общи линий едното е мания да притежаваш нещо много скъпо за да начешеш собственото си его,а другото ее желанието да слушаш любимата си музика по приятен за теб начин.
  9. Братле ти си уникален. После казваш че съм имал нещо лично към теб ,не нямам просто пишеш без да четеш ,а това съвсем не поражда уважението на другите потребители във форума . Отвори модела който съм пуснал и виж дали няма ДСП,и чак после почвай да го храниш.
  10. И аз мислех че няма, (добър двоен дин) ама викам чакай да разгледам . Pioneer FH-X730BT с тази машинка могат и да станат нещата.Но макар че ще има значителна промяна със смяна на хеадюнита с фабричните пластмасови контрапций, няма да се получат нещата. За мидовете не мога да съм на 100% защото не съм се заслушвал в збозето ,но "пищялките" са пълна трагикомедия.
  11. За филтри имах предвид ,че може да се направи по-кадърно от оригиналното. Оригиналният замисъл е да се пусне високата много нагоре, 4-5к и няма нужда от филтър защото то мида там няма сила, и по този начин е много просто и няма нужда от филтър на мида. Но ако се сложи висока където може да свири от 2500-3Кхз, за мен би било най-практично на басчето 1-ви ред а на високата 2-ри да може да се пусне по-ниско да е височко звуковата картина и да не се слушат пискливите кривежи на фабричният мид, ако остане той. А за замяната му ако се използва фабричният обем който е доста звънлив не виждам особен смисъл. А за да се премахне си е работа,и модификация, на колегата най-вероятно няма да му се занимава. p.s. За отзад обаче има смисъл да се сменят ,слушал съм такава кола задните във вратите са пуснати като суб и се получава много прилично за тея смешни мисля че 5-ци бяха.
  12. То високочестотните, които в фабричните системи са си "пищялки" са основен проблем ама за да стане както трябва не е лошо да се измислят и някави филтри.И другото е най вероятно не ти се дават и много пари http://www.exproject-bg.com/index.php?id=119 недостатъка на тази схема е че трябва да ги режеш и да ги лепиш за вратата ,иска си умения някакви и високите после няма да стават за нищо. Ако ти се дават малко повече пари http://caraudio-bg.com/Ground-Zero-GZHT-25X те пак трябва да се лепят, но е възможно да се свалят и да се монтират за 2-ри път.
  13. Не се маха ,използват се буксите за температурата на таблото ,датчика за налягане на маслото, задна,VSS,кабела които гаси лампата за заряда-по спомен на прима виста това е . Иначе вариантите с буксите на исталацията от б4-то са 2 скатаваш ги някъде с опашки да не пречат ,или изрязваш ненужните букси за да е по-чистичко под капака .Като казвам това е моят начин, не е най-добрият но работи.
  14. Остана ми малко свободно време и да добавя. Окабеляването първият път много ме притесняваше тази част от пъзела ,но се оказаче нещата не са такава ракетна наука. Основното е че компютъра му се премахва имобилайзера, за да може да пали без гривна и табло моето мнение, че това е излишно усложняване. Преди се говореше че трябва някаква схема за оборотомера, аз самият не съм ползвал такава и оборотомера работи вече 4 години, не особено точно, но възраста е фактора а не свързването според мен.Та по същество от колата донор моторната инсталация свършва в компютъра и целият цирк се сваля има няколко букси, който захранват всичко. Моята трактовка е режа буксите от колата за да останат и при Б4-ката (след време може да се наложи нещо да се сваля много по-удобно е) прави се дупка в тенекията точно до тръбите за климатика, за да влезе маншонът. И повечето неща който трябват се взимат от снопа на старият компютър,това което ще приложа важи за AEB/AJL с дума първият комп с 2 букси и механичен дросел. Жълт конектор Зелено-черен - (пин 19 на ЕКУ) имобилайзер - К-линия Синьо-червен - реле за бензинова помпа (пин 4 на ЕКУ) (активно ниско ниво) - Управ бенз помпа-pin 24 digifant (в инсталацията на Б4-то е зелен с червено в)ажи за АБК/6А) Кафяв - (маса ?) за сензор температуре на водата (отива на клъстара) - НЕ Зелено-жълт - общ на Инжекторите - плус benz (след 10А) - Плюс бенз помпа през 10А Кафяв конектор жълт - диагностичен модул (пин 18 на ЕКУ) - НЕ бяло - син - сигнал от клъстъра за скоростта (палене с бутане) (пин 20 на ЕКУ) - НЕ - pin 10digifant(в инсталацията на Б4-то пак е бял със син (важи за АБК/6А) Жълто-черен - сигнал за пуснат климатик (пин 10 ЕКУ) - НЕ Син - синкав конектор (възбуждане на алтернатора) - НЕ Сиво-черен - сигнал за съединителя на компресора (пин 8 на ЕКУ) - НЕ Синьо - черно - до буксата за zadna skorost на скоростната кутия - НЕ Червен конектор Червено - черен - стартер - НЕ Бяло - черен - data link connector DLC (пиб 43 ба ЕКУ) - НЕ Синьо - черен - плюс на контакт (ignition switch - пин 1 на ЕКУ и spark plugs) - Контактен плюс през 20А Червен - акумулатор (пин 3 на ЕКу) - Плюс акумулатор (без или 10А) Червено - зелен - клапан за бензинови пари и ламбда - плус от бенз помпа - Плус бенз помпа (през 20А) Черен конектор синьо - жълто - сензор ниво охладителна течност - НЕ Синьо - кафяв - сензор за температура на охладителна течност - НЕ синьо - червено - сензор за скоростомер - НЕ Синьо - бял - сензор за температура на маслото - НЕ Зелено - син - сигнал за оборотомера (пин 6 на ЕКУ) - Оборотомер - пин 18 digifant (в инсталацията на Б4-то е зелен със син) важи за АБК/6А) Бяло - сив - сензор за налягане на маслото - НЕ Кафяво - червен - сензор за задна скорост - НЕ плус инжектори - 10А плус ламбда и клапан - 20А Захранване ЕКУ (на контакт) (пин 1) - 20А
  15. Интересно виждам че си запознат я нахвърли някой освовни неща смятам че доста от читателите на тази тема имат интерес от тези правила .Ако не ти се занимава да обясняваш дай някакво четиво . А за лапите ако няма заварки трябва да се излива от чугун/алуминий ли . Много често срещам по западните форуми носачи от тръби което според мен е много по опасно.А също така тампонът на който е хваната лапата е поне 10 пъти по-слаб и при евентуален сблъсък ще се скъса.