Nikieva Публикувано 14 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2007 Дайте акъл как да го махна за да проверя дали е от моторчето,или на друго масто е инфекцията?Имам и етос и аутодата ама нещо не вдявам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jasamon Публикувано 14 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2007 Дайте акъл как да го махна за да проверя дали е от моторчето,или на друго масто е инфекцията?Имам и етос и аутодата ама нещо не вдявам.е па завърта се на отвиване и то излиза на каналче са около четвърт обороти малко трудничко щот отпред е ябълка която е щракната в едно пластмасово краче което седи на рефлектора но ако махнеш капака на фара отзад ще го видиш и внимателно да не изскубеш нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 17 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2007 Е да ама не става,страх ме е да го напъна,и мисла да го пробвам на място дали работи,ама са три извода,та се чудя на кои да подам напрежение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jasamon Публикувано 17 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2007 по лесно е да премериш дали има напрежение на буксата отколко да подаваш напрежение на моторчето .та значи би трябвало на средното да е общ край тоест минус а на другите два се подава плюс тоест дали да се вдига или да слиза фара надолу или нагоре .логично е да е така но по добре мери на буксата отколко да подаваш напрежение на моторчето.взимаш мултицет и включваш на 12 волта прав ток едното жило го пъхаш в средата другото на единия от двата останали и завърташ копчето нагоре или надолу и ще видиш дали идва 12 волта .ако нямаш мултицет става и с пробна лампа на 12 волта .ако не се справиш обади се ще ти го проверя 0899936686. не ми се вярва и двата да не ти работят по вероятно е да имаш изгорял бушон но той пък трябва да е изгорял по някъква причина така че първо мери пък после пробвай да подаваш ток на моторчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2007 На повечето модели единия край е информационен - има вграден потенциометър, по който платката в ключа за реглаж на фаровете следи текущото положение на рефлектора. При това положение подаването на напрежение "на сляпо" към трите проводника може да повреди безвъзвратно механизма за регулиране на фаровете. Напълно съм съгласен с колегата Jasamon, че твърде вероятно проблема да е в изгорял бушон. Все пак не можах да разбера и на двата фара ли не работи реглажа или само на единия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 17 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2007 Ами ша използвам пробна лампа,няма начин,много ме човърка това,че не ми работи реглажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2007 Ами ша използвам пробна лампа,няма начин,много ме човърка това,че не ми работи реглажа.Добре, но не ти работи реглажа на единия или и на двата фара ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 18 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2007 Ами колега за съжаление и на двата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2007 Ами колега за съжаление и на двата.Тогава най-вероятно проблема е в някой бушон или самия ключ. Малко вероятно е да са изгорели и двете моторчета на фаровете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 18 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2007 Ами доколкото знам бушонът се намира от лявата страна до вратата.гледал съм ги няма изгорели,ако има на друго място пиши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 18 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2007 Ами пробвах с мултицет на клемата-няма никой,няма и изгорял бушон,остава да е ключето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2007 Ами доколкото знам бушонът се намира от лявата страна до вратата.гледал съм ги няма изгорели,ако има на друго място пиши.Бушони има и отпред, където е моторчето за чистачките, от страната на шофьора в една черна кутия с релета (поне при мен). При мен например не работеха доста от екстрите по колата и се оказа, че проблема е в липсващи бушончета. Тези, които са в кутията отпред са в метален корпус, но стават и обикновени. Не съм сигурен къде точно е поставен бушона за реглажа на фаровете, но утре ако не забравя ще погледна. Бушоните ги пише и на двата капака (вътрешния и външния), обаче е на немски Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 18 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2007 Ами колега,ще те помоля да не забравиш.Имам някой гнезда които са празни,а отдоло има цжици,ама не знам за какво са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2007 Ами колега,ще те помоля да не забравиш.Имам някой гнезда които са празни,а отдоло има цжици,ама не знам за какво са.При мен на всички гнезда, на които има жици отдолу има поставени бушони. Така че, постави си бушони навсякъде и виж дали ще работи. Довечера след работа ще погледна кой от бушоните, беше точно за ел. огледалата, но аз съм със Ауди 100/С4, а твоето е А6 (като гледам профила ти), тъй че е възможно да се различават местата на бушоните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 19 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2007 http://store2.data.bg/tigerlion/Audi2/Ами ето снимки,прецени дали липсва нещо,и какво е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jasamon Публикувано 19 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2007 колега до са да беше свалил и ключето и да беше видал и до него какво идва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 19 Септември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2007 Ами ключето е редовно бе колега,аз за тва пускам теа снимки с бушони и релета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2007 Ами ключето е редовно бе колега,аз за тва пускам теа снимки с бушони и релета.Здравей,При мен бушоните за ел. огледалата са вътре в купето и са следните номера: 8 (15А), 12 (30А), 15 (5А). Не съм много силен в немския , но са разделени управлението (бушон 15) и захранващите вериги ( бушони 8 и 12).Колкото до снимките, при мен на външното бушонно табло има още един ред бушони отзад отдясно. Най добре е като провериш отново бушоните да си свалиш ключето, както те посъветва колегата Jasamon и с пробна лампа да замериш какво идва на ключа при подаване на контакт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jasamon Публикувано 20 Септември 2007 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2007 колега до са да се беше обадил и да проверим това онова нали затова сме хора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 27 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2007 Здрввейте,днеска отворих,ключето,всичко си е както трябва да е ,ето доло и схемата,интересува ме изводите които излизат от потенциометъра къде отиват,? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 27 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2007 Моля Ви,някой ако има ел.схема да помогне.Имам ЕТКА но там няма нищо конкретно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 28 Ноември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2007 Последен пост от моя страна,защото само аз пиша/модераторите да ме извиняват/но си открих проблема.Днеска свалих моторчетата и ги отворих,вътре има платка с 6-7 съпротивления,кондензатор ,два диода и една интеграла-TDA3619-philips,имено тя е проблема на повечето неработещи машинки.Самото моторче дефакта нама как да изгори,почти невъзможно е,защото то е под напрежение за много кратко,а интегралата е под напрежение винаги когато е вкл на контакт или са запалени фаровете,та и това е сигурно причината да е изгоряла.впрочем и двете,пробвах само моторчетата,работят и двете на 12в.Никога не пробвайте да подавате 12в.директно в буксата.На БГ пазара има аналог на тази интеграла /руски който струва 9лв,и малко по скъп н Tesla,което е доста по тънко отколкото да сменяме целите моторчета.Това е от мен,раязгадах си една тайна,дано е от полза на колегите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2007 Ще бъде от полза със сигурност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване