Jump to content

Вграден имобилайзер на А4


yavornik

Recommended Posts

Зачистих контактите на въпросното кабелче и самия патрон - със спирт.

Кабелчето с кърфица.

Патрона: слагаш спирт на ключа и започваш интензивно ... вкарване и изкарване :wall:

Успех :flipoff: и пиши какво е станало

Ето го и въпросното кабелче.

Редактирано от Nightmarez
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 4 ключа. И с четирите ми правеше проблем. Но след тези процедури, които споменах по-горе, вече нямам проблеми :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mercy пробвай по начина на Nightmarez ако не стане виж какво съм писъл малко по нагоре,ако и това не помогне бегай на комп. да ти обучът на ново ключът и не дай си боже и това не помогне .....следва смяна на имобилайзера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Извинявам се за глупавия въпрос, но може ли да ми кажете как да махна волана за да стигна да проблемния кабел на имобилаизера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Removing and installing immobiliser control unit -J362- - vehicles up to model year 1997

1 - Immobiliser control unit -J362-

* Removing:

– Remove driver's storage compartment ? Rep. Gr.68.

– Remove nut on dash panel carrier -item 3-.

– Disengage immobiliser control unit -J362- at top from retaining tab -item 2-.

– Unplug electrical connector.

* Install in reverse order, paying attention to the following:

– Tighten nut on immobiliser control unit -J362- to 6 Nm.

– Install driver's storage compartment ? Rep. Gr.68.

2 - Retaining tab

3 - Dash panel carrier

post-15871-0-74257300-1294589570_thumb.j

Така погледнато незнам дали трябва да се сваля волана, или е достатъчно само пластмасата под волана..

Ето го и кабелчето.

Pin assignment on connector for immobiliser control unit -J362- - vehicles up to model year 1997

Electrical connector, 12-pin

NoteUse adapter -V.A.G 1598/11- and test box -V.A.G 1598A- for measurements at connector for immobiliser control unit -J362-.

1 - Not used

2 - Coil to ignition/starter switch (signal wire)

3 - Coil to ignition/starter switch (screen wire)

4 - Not used

5 - Not used

6 - Warning lamp

7 - Not used

8 - Not used

9 - Engine control unit (W wire)

10 - Diagnosis lead

11 - Earth

12 - Terminal 15

Дерзайте :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Removing and installing immobiliser control unit...

Колега, мерси много и се надявам да не се сваля, утре ще пробвам и ще видим :)

Само да попитам, ако се наложи къде в Пловдив могат да ми обучат ключ, че днеска баща ми е говорил с някакви майстори и са му искали 200лева за да отстранят имобилайзера или 100лева за да обучат ключ, не че нещо ама това ми се струва адски скъпо.

Редактирано от George_131
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пфу, 2 часа мъки на студа и не можах да стигна до въпросния кабел без да сваля волана. Имам лично съобщение от колегата Nightmarez но не ми се разрешава да го прочета, та ще го помоля ако чете тук да пише в темата. Странното което забелязвам е че при махане на акумулатора т.е. ресет на компа първия път винаги пали и след това спира, което ме навява на мисълта, че проблема може да е друг, някой да има други идеи? Като цяло проблема започна след като беше се прецакал акумулатора и след смяната проблема започна. Или сега като се замисля преди да купим акумулатор баща ми е свалил акумулатора от другата кола и го е сложил за да запали и след това на работеща кола го е махнал и е върнал стария(понеже с кабели не е искала да запали), знам колко е опасно това (сега вече и той знае) и се чудя дали не се е скапало нещо?

ВЕСЕЛО ПОСРЕЩА НЕ НА НОВАТА ГОДИНА!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и аз моя опит по този проблем.

Още като купих колата започна да се появява този проблем. Понякога палеше чак на десетия път.Лампата на имобилайзера светваше постоянно.Съвсем случайно открих проблема.Оказа се ,че клемата + на акумулатора не беше затегната .След затягането и всичко се оправи.

След една година проблема отново се появи. Този път не беше от клемата. Взех спрей за контакти и напръсках патрона на ключа за палене, докато хубаво влезе навътре. След това си запалих нормално и до днес не съм имал проблеми.(По подобен начин реших проблема и с дългите светлини, като напръсках в процепа на лоста за превключване. Започнаха да се включват.)Така,че преди да сменяте кабелчето -пробвайте тези начини. :bia:

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска и аз реших проблема. Не беше от лош контакт, а нещо софтуерно, закачиха я на компа и и я оправиха, но не разбрах какво точно е било :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре ще ходя при мой приятел майсторче да зачистим въпросния кабел ако е скъсан нещо колко пара е тоя кабел явентуално да се смени

Редактирано от rumen1989
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря на всички кадето видяха че сам писал и са ми отговорили :littleangel:

та по темата просто разглобих колата махнах кабела от буксата пръснах го със контактен спрей и всичко си е както преди само че проблема е че не ми свети лампичката за емобилайзера иначе лампата си работи проверихмия :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...